eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa serwerów ze wsparciem technicznym wraz z oprogramowaniem



Ogłoszenie z dnia 2024-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa serwerów ze wsparciem technicznym wraz z oprogramowaniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD EMERYTALNO-RENTOWY MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011320130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adolfa Pawińskiego 17/21

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-106

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 047 725 60 64, 047 725 60 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zer.mswia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/zermswia

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ustalanie prawa do zaopatrzenia emerytalnego i wysokości świadczeń pieniężnych z tytułu tego zaopatrzenia dla funkcjonariuszy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa serwerów ze wsparciem technicznym wraz z oprogramowaniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a9cc6b4-740d-4a9f-89d3-3857bd5c6476

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00099743/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa serwerów ze wsparciem technicznym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zer_mswia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zer_mswia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zer_mswia.
2. Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeśli były wymagane) składa się, pod
rygorem nieważności, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę
kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniający wymogi
bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2024 r.
poz. 422) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformy zakupowej i formularza Wyślij wiadomość do zamawiającego.
3.1.Komunikacja poprzez formularz Wyślij wiadomość do zamawiającego umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików
lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub
spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 500 MB;
3.2. Dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
formularza Wyślij wiadomość do zamawiającego, jako załączniki;
3.3. Za datę przekazania (wpływu) dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich
przesłania za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez kliknięcie w Wyślij wiadomość do zamawiającego, po którym pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego;
3.4. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w aktualnym Regulaminie Internetowej
Platformy zakupowej Open NEXUS Sp. z o. o. dla Użytkowników (Wykonawców) dostępnym pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin;
3.5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformy zakupowej znajdują się w zakładce Instrukcje dla Wykonawców na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje;
3.6. Zamawiający w zakresie pytań technicznych związanych z działaniem platformy zakupowej prosi o kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta platformazakupowa.pl pod numerem telefonu: 22/ 10-10-202, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. 4.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy zakupowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał w sekcji
„Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie
przekazywana za pośrednictwem platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy. 5. We wszelkiej korespondencji elektronicznej Zamawiający i Wykonawcy posługują się nr sprawy – nadanym przez Zamawiającego
lub nazwą przedmiotu zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO {zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/94/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L z 4 maja 2016 r., nr 119/1 z późn. zm.)} znajduje się w pkt 21 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZER-ZP-11/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 195105,69 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów ze wsparciem technicznym wraz z oprogramowaniem na warunkach i o parametrach technicznych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w cenie określonej
w Formularzu oferty, który stanowi Załącznik nr 2 SWZ.
2. Serwery muszą zostać dostarczone, zainstalowane i uruchomione w dwóch lokalizacjach Zamawiającego w Warszawie.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Oferowana cena (C) - 60%
Czas usunięcia awarii (T) - 30%
Czas usunięcia usterki (U) - 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia usterki

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada doświadczenie, tj. jeżeli Wykonawca należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę na rzecz firm/instytucji/urzędów o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł brutto, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ; Uwaga: wezwanie dotyczyć będzie wyłącznie sytuacji, gdy wpłyną co najmniej 2 oferty.
2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzoną nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3. Wykaz wykonanej/wykonywanej dostawy, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
UWAGA:
- przez „inne dokumenty” Zamawiający rozumie np. protokoły odbioru wykonanych dostaw, potwierdzające należyte wykonanie dostaw,
- oświadczenie Wykonawcy powinno mieć postać dokumentu, podpisanego przez Wykonawcę lub osobę(y) umocowaną(e) do reprezentowania Wykonawcy,
- w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz wykonanej/wykonywanej dostawy dotyczy dostawy, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy,
- Wykonawca może powołać się na doświadczenie wynikające z umowy będącej w trakcie realizacji tylko w zakresie, w jakim umowę już wykonał.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ; Uwaga: wezwanie dotyczyć będzie wyłącznie sytuacji, gdy wpłyną co najmniej 2 oferty.
2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzoną nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3. Wykaz wykonanej/wykonywanej dostawy, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
UWAGA:
- przez „inne dokumenty” Zamawiający rozumie np. protokoły odbioru wykonanych dostaw, potwierdzające należyte wykonanie dostaw,
- oświadczenie Wykonawcy powinno mieć postać dokumentu, podpisanego przez Wykonawcę lub osobę(y) umocowaną(e) do reprezentowania Wykonawcy,
- w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz wykonanej/wykonywanej dostawy dotyczy dostawy, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy,
- Wykonawca może powołać się na doświadczenie wynikające z umowy będącej w trakcie realizacji tylko w zakresie, w jakim umowę już wykonał.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku zaoferowania procesora równoważnego oraz w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w OPZ lub kryteriami oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych,
o których mowa w Załączniku nr 1 do SWZ - OPZ:
a) Tabela nr 2. Serwer Rack Typ 1 – 2 szt.:
- dotyczy procesora: minimum 1 procesor minimum szesnastordzeniowy, Intel Xeon Gold 6526Y lub równoważny, osiągający w testach SPECrate2017_int_base wynik nie gorszy niż 330 (dla konfiguracji z 2 procesorami). W przypadku zaoferowania procesora równoważnego, wynik testu musi być opublikowany na stronie www.spec.org. Pobór mocy procesora (TDP) do 195W.
Na potwierdzenie osiągnięcia wymaganej przez Zamawiającego wydajności procesora, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wydruk strony benchmarków. Dołączenie do oferty wydruku strony benchmarków wymagane jest dla procesora równoważnego. Wskazany wydruk musi zawierać datę publikacji testu i nie może być wykonany wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) Tabela nr 3. Serwer Rack Typ 2 – 1 szt.:
- dotyczy procesora: 1 procesor szesnastordzeniowy, Intel Xeon Silver 4514Y lub równoważny, osiągający w testach SPECrate2017_int_base wynik nie gorszy niż 260 (dla konfiguracji z 2 procesorami). W przypadku zaoferowania procesora równoważnego, wynik testu musi być opublikowany na stronie www.spec.org. Pobór mocy procesora (TDP) do 150W.
Na potwierdzenie osiągnięcia wymaganej przez Zamawiającego wydajności procesora, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wydruk strony benchmarków. Dołączenie do oferty wydruku strony benchmarków wymagane jest dla procesora równoważnego. Wskazany wydruk musi zawierać datę publikacji testu i nie może być wykonany wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c) Tabela nr 3. Serwer Rack Typ 3 – 1 szt.:
- dotyczy procesorów: 2 procesory minimum szesnastordzeniowe, Intel Xeon Silver 4514Y lub równoważny, osiągający w testach SPECrate2017_int_base wynik nie gorszy niż 260 (dla konfiguracji z 2 procesorami). W przypadku zaoferowania procesora równoważnego, wynik testu musi być opublikowany na stronie www.spec.org. Pobór mocy procesora (TDP) do 150W.
Na potwierdzenie osiągnięcia wymaganej przez Zamawiającego wydajności procesora, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wydruk strony benchmarków. Dołączenie do oferty wydruku strony benchmarków wymagane jest dla procesora równoważnego. Wskazany wydruk musi zawierać datę publikacji testu i nie może być wykonany wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W przypadku zaoferowania procesora równoważnego oraz w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w OPZ lub kryteriami oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych,
o których mowa w Załączniku nr 1 do SWZ - OPZ:
a) Tabela nr 2. Serwer Rack Typ 1 – 2 szt.:
- dotyczy procesora: minimum 1 procesor minimum szesnastordzeniowy, Intel Xeon Gold 6526Y lub równoważny, osiągający w testach SPECrate2017_int_base wynik nie gorszy niż 330 (dla konfiguracji z 2 procesorami). W przypadku zaoferowania procesora równoważnego, wynik testu musi być opublikowany na stronie www.spec.org. Pobór mocy procesora (TDP) do 195W.
Na potwierdzenie osiągnięcia wymaganej przez Zamawiającego wydajności procesora, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wydruk strony benchmarków. Dołączenie do oferty wydruku strony benchmarków wymagane jest dla procesora równoważnego. Wskazany wydruk musi zawierać datę publikacji testu i nie może być wykonany wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) Tabela nr 3. Serwer Rack Typ 2 – 1 szt.:
- dotyczy procesora: 1 procesor szesnastordzeniowy, Intel Xeon Silver 4514Y lub równoważny, osiągający w testach SPECrate2017_int_base wynik nie gorszy niż 260 (dla konfiguracji z 2 procesorami). W przypadku zaoferowania procesora równoważnego, wynik testu musi być opublikowany na stronie www.spec.org. Pobór mocy procesora (TDP) do 150W.
Na potwierdzenie osiągnięcia wymaganej przez Zamawiającego wydajności procesora, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wydruk strony benchmarków. Dołączenie do oferty wydruku strony benchmarków wymagane jest dla procesora równoważnego. Wskazany wydruk musi zawierać datę publikacji testu i nie może być wykonany wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c) Tabela nr 3. Serwer Rack Typ 3 – 1 szt.:
- dotyczy procesorów: 2 procesory minimum szesnastordzeniowe, Intel Xeon Silver 4514Y lub równoważny, osiągający w testach SPECrate2017_int_base wynik nie gorszy niż 260 (dla konfiguracji z 2 procesorami). W przypadku zaoferowania procesora równoważnego, wynik testu musi być opublikowany na stronie www.spec.org. Pobór mocy procesora (TDP) do 150W.
Na potwierdzenie osiągnięcia wymaganej przez Zamawiającego wydajności procesora, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wydruk strony benchmarków. Dołączenie do oferty wydruku strony benchmarków wymagane jest dla procesora równoważnego. Wskazany wydruk musi zawierać datę publikacji testu i nie może być wykonany wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz oferty – sporządzony zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 2 do SWZ,
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty,
3) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Formularza oferty – jeżeli dotyczy,
4) dokument stwierdzający prawo osoby/osób podpisującej(ych) ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
5) potwierdzenie wniesienia wadium,
6) zobowiązanie (lub inny dokument) podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 1.900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1.1. – 12.1.2. SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, celem wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania.
3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1.1. – 12.1.2. SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku określenia przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej lub wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, na zasadach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ i w art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-25 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zer_mswia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamówienie realizowane będzie w terminie do 37 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem pkt 2.- 3.
2. Wykonawca zrealizuje dostawę i instalację serwerów w terminie do 30 dni od dnia zawarcia Umowy.
3. Wsparcie techniczne świadczone będzie przez okres gwarancji udzielonej na 36 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru dostarczonych serwerów wraz z oprogramowaniem

Zgodnie z zapisami SWZ:
"Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) w czasie realizacji umowy zatrudniał(li) przynajmniej jedną osobę wykonującą czynności w zakresie przyjmowania zgłoszeń w ramach wsparcia technicznego, na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.). Wykonawca udokumentuje fakt poprzez złożenie dokumentów, o których mowa we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ."

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.