Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci z terenu Gminy Ścinawa do szkół obwodowych i przedszkola oraz szkoły specjalnej w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚCINAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 17
1.5.2.) Miejscowość: Ścinawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scinawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.scinawa.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci z terenu Gminy Ścinawa do szkół obwodowych i przedszkola oraz szkoły specjalnej w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f66fd4b3-ce3c-403a-92f9-760b55c79d48
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221465/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473070
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udziela się Transportowi Drogowemu Ciróg Andrzej z siedzibą w Ścinawie na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp, tj. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/BZP 003392 z dnia 3 sierpnia 2024 r. oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr IR.271.12.2023 z dnia 3 sierpnia 2023 r., całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przewóz uczniów i dzieci do szkół i przedszkola na terenie gminy Ścinawa w roku szkolnym 2024/2025 na podstawie zakupionych biletów miesięcznych szkolnych (rano i powrót) zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, a także w dni wolne od nauki w razie zaistniałej potrzeby, według wskazanych tras przejazdu;
2) Przewóz uczniów z niepełnosprawnościami w roku szkolnym 2024/2025, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego (a także w dni wolne od nauki według zaistniałej potrzeby oraz ferie zimowe i wakacje – dotyczy przedszkola), według wskazanych tras przejazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT DROGOWY ANDRZEJ CIRÓG
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6920007765
7.3.3) Ulica: Lipowa 10/7
7.3.4) Miejscowość: Ścinawa
7.3.5) Kod pocztowy: 59-330
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT DROGOWY CIRÓG ANDRZEJ
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT DROGOWY CIRÓG ANDRZEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63372,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31INNE PRZETARGI ŚCINAWA
więcej: przetargi ŚCINAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIERZNO W ROKU SZKOLNYM 2025/2026, W RAMACH REGULARNEJ KOMUNIKACJI ZBIOROWEJ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS PRZEJAZDU"
- Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych i zespołów szkolno - przedszkolnych na terenie gminy Nakło nad Notecią oraz na zajęcia na basenie w roku szkolnym 2025/2026
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- Zakup i dostawa płyt betonowych do przebudowy drogi śladowej w gminie Miejska Górka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.