eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JordanówZakup oraz sukcesywna dostawa oleju opa³owego i pelletu w sezonie grzewczym 2024/2025



Og³oszenie z dnia 2024-10-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oraz sukcesywna dostawa oleju opa³owego i pelletu w sezonie grzewczym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Jordanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jordanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182691700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.jordanow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oraz sukcesywna dostawa oleju opa³owego i pelletu w sezonie grzewczym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-333fb987-d3e9-4d39-99f4-8d85818c416e

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00551886

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00062199/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup oraz sukcesywna dostawa paliw do budynków mienia komunalnego w sezonie grzewczym 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-333fb987-d3e9-4d39-99f4-8d85818c416e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/) oraz w
uzasadnionych przypadkach poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdzia³em XIII.SPOSÓB
KOMUNIKACJI ORAZ WYJA¦NIENIA TRE¦CI SWZ
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja z Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
Platformy e-zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamówienia.gov.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Jordanów reprezentowane przez Burmistrza Miasta Jordanowa z
siedzib± przy ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów. Z administratorem – mo¿na skontaktowaæ siê poprzez adres email miasto@jordanow.pl
lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: inspektor@cbi24.pl
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a
je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.
5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
8. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
1) dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
2) w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia wniesienia skargi do organu
nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia;
3) na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu
sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp, jak równie¿ nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz
jego za³±czników.
12. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
mowa w art. 15 i art. 16 Rozporz±dzenia, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Administratora.
(wiêcej Rozdzia³ II. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp, jak równie¿ nie
mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
2. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
doczasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRG.271.1.13.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania: Zakup oraz sukcesywna dostawa oleju opalowego i pelletu drzewnego w sezonie grzewczym 2024/2025
2. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 2 czê¶ci obejmuj±ce odpowiednio:
I. Czê¶æ I Zakup oraz sukcesywna dostawa oleju opalowego w sezonie grzewczym 2024/2025
1) Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV:
09135100-5 - Olej opa³owy
2) Opis przedmiotu zamówienia:
3) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego w ³±cznej ilo¶ci 20 000 litrów z przeznaczeniem na potrzeby kot³owni: Urzêdu Miasta Jordanowa przy ul. Rynek 1, Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej i Niepublicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej przy ul.3 Maja 2 , w okresie od daty zawarcia umowy do 30.04.2025 r., o parametrach nie gorszych ni¿: warto¶æ opa³owa min.42,6 MJ/kg; temperatura p³yniêcia max.-20°C; temperatura zap³onu min.56°C; gêsto¶æ w temperaturze 15°C max.860 kg/m3; lepko¶æ kinetyczna w 20°C max.6,00 mm²/s ;zawarto¶æ siarki max.0,10 % (m/m). Olej opa³owy lekki musi spe³niaæ wymagania normy PN-C-96024:2020-12
4) Zamawiaj±cy informuje, ¿e podana w niniejszej specyfikacji wielko¶æ zamówienia jest wielko¶ci± szacunkow± i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu dostawy co do ilo¶ci (mniejszych ilo¶ci) ze wzglêdu na aktualne potrzeby.
Minimalna ilo¶æ, któr± zamawiaj±cy zamówi wynosi : 15 000 litrów
5) Dostawa oleju opa³owego odbywaæ siê bêdzie do miejsc wskazanych przez Zamawiaj±cego (odbiorca) w terminie (czasie) jaki wykonawca (dostawca) zaproponuje w ofercie cenowej (formularzu ofertowym), jednak nie d³u¿ej ni¿ 168 godzin od momentu z³o¿enia zamówienia przez Zamawiaj±cego e-mailem. Wykonawca zobowi±zany jest niezw³ocznie potwierdziæ fakt przyjêcia zg³oszenia na numer faxu lub e-mail wskazany przez Zamawiaj±cego. Zg³oszenia bêd± sk³adane w dni robocze w godzinach pracy urzêdu. Je¿eli termin up³ywa w dniu ustawowo wolnym od pracy to dostawca dostarczy olej w dniu roboczym nastêpuj±cym po tym dniu. Dostawy realizowane bêd± w³asnym transportem Wykonawcy na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedzia³ku do pi±tku w godz.8:30-14:30 zgodnie z zamówieniem od Zamawiaj±cego. Olej opa³owy musi posiadaæ ¶wiadectwo jako¶ci i parametry nie gorsze ni¿ okre¶lone powy¿ej. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek. Do ka¿dej dostawy oleju opa³owego nale¿y do³±czaæ aktualne ¶wiadectwo jako¶ci dostarczonego paliwa. Dostawy oleju opa³owego realizowane bêd± sukcesywnie (partiami) na koszt wykonawcy specjalistycznym transportem, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiaj±cego. Jednorazowo zamawiana bêdzie (dostawa cz±stkowa) ilo¶æ 3000 litrów. W przypadku przyjmowania oleju w warunkach rzeczywistych i kontrolowania jego ilo¶ci na podstawie wskazañ przep³ywomierza Zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ okazania ¶wiadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na autocysternie, z której bêdzie dokonywany roz³adunek oleju opa³owego. Podstaw± do wystawienia faktury bêdzie dostarczona ilo¶æ oleju opa³owego w temperaturze 15°C wg wskazañ zalegalizowanego uk³adu pomiarowego z kompensacj± do 15°C przy autocysternie. Posiadane zbiorniki:
-Urz±d Miasta Jordanowa -6000 litrów (4 zbiorniki po 1500 litrów);
-MOPS I NZOZ 3 Maja 2i 2a- 5000 litrów ( 5 zbiorników po 1000 litrów);
6) Wymagany roz³adunek przy zastosowaniu pompy przy autocysternie.
Geolokalizacja zbiorników na terenie Miasta Jordanowa objêtych zamówieniem:
a) 49.649432474864554, 19.83040405388794 - Urz±d Miasta Jordanowa, Rynek 1, 34-240 Jordanów
b) 49.64970945587083, 19.82831980110134 - MOPS I NZOZ, 3 Maja 2 i 2a, 34-240 Jordanów

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostan± ocenione przez zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria i ich znaczenie:
1) Cena – 60% - 60pkt
2) Termin dostawy– 40% (40 pkt)
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
C min
P (C) = ------------------------ x Max (C)
C
gdzie
P (C) – ilo¶æ punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena”
C – cena oferty badanej
Cmin – cena oferty z najni¿sz± cen±
Max (C) – maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za kryterium „Cena”
3. Zasady oceny Kryterium „Termin dostawy” (T)
Zamawiaj±cy przyzna punktacjê za powy¿sze kryterium w nastêpuj±cy sposób:
40 pkt- je¿eli wykonawca okre¶li³ w ofercie, ¿e dostarczy zamówienie w terminie 3 dni od dnia z³o¿enia zamówienia na adres e-mail.
20 pkt- je¿eli wykonawca okre¶li³ w ofercie, ¿e dostarczy zamówienie w terminie 5 dni od dnia z³o¿enia zamówienia na adres e-mail.
0 pkt. - je¿eli wykonawca okre¶li³ w ofercie, ¿e dostarczy zamówienie w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia zamówienia na adres e-mail.
1 punktowi odpowiada 1 %
W przypadku niewskazania terminu zamawiaj±cy przyzna 0 pkt w tym kryterium i przyjmie, ¿e wykonawca zaoferowa³ realizacjê dostaw w terminie maksymalnym tj. 7 dni.
W formularzu nale¿y wskazaæ termin dostawy pod rygorem nieprzyznania punktów w nn. kryterium oceny ofert.
4. Ostateczna ilo¶æ punktów dla ka¿dej z oferty zostanie wyliczona za pomoc± wzoru:
Ostateczna ilo¶æ punktów = P(C) +(T) Max 100 pkt
5. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania: Zakup oraz sukcesywna dostawa oleju opalowego i pelletu drzewnego w sezonie grzewczym 2024/2025
2. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 2 czê¶ci obejmuj±ce odpowiednio:

Czê¶æ II Zakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w sezonie grzewczym 2024/2025
1) Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV
09111400-4 Paliwa drzewne
2) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup pelletu drzewnego workowanego na paletach oraz dostarczanie zakupionego pelletu opa³owego do budynku mienia komunalnego Rynek 2.
3) Dostarczany pellet opa³owy musi spe³niaæ wymagania jako¶ciowe okre¶lone w:
Normie DIN Plus oraz ENplus A1. Aktualny (wa¿ny) certyfikat jako¶ciowy DIN PLUS oraz certyfikat potwierdzaj±cy zgodno¶æ z norm± EN 14961-2 w klasie A1,A2 dla oferowanego pelletu.
4) Dostarczony pellet musi spe³niaæ nastêpuj±ce parametry:
-warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 18Mj/kg;
-wilgotno¶æ nie wiêksza ni¿ 10,0%;
-zawarto¶æ popio³u w stanie suchym: A1 ≤ 0,7%;
- zawarto¶æ siarki nie wiêksza ni¿ 0,08%;
- gêsto¶æ od 1,0 do 1,4 kg/dm3;
- d³ugo¶æ od 10 do 40 mm,
- ¶rednica 6 mm
- wytrzyma³o¶æ mechaniczna (abrazja) ≥ 98,00%
5) Szacowane zapotrzebowanie na pellet opa³owy w budynku Rynek 2 to oko³o 20 Mg w okresie 01.11.2024r.-31.05.2025r.
6) Zakres zamówienia mo¿e zostaæ u¶ci¶lony do rzeczywistych potrzeb energetycznych Zamawiaj±cego. U¶ci¶lenie potrzeb energetycznych Zamawiaj±cego Ilo¶æ pelletu opa³owego, jaka zostanie faktycznie zakupiona, bêdzie zale¿a³a od potrzeb Zamawiaj±cego, zale¿nych od temperatury powietrza, zmian technologicznych lub zmian organizacyjnych Zamawiaj±cego.
7) Zamawiaj±cy informuje, ¿e podana w niniejszej specyfikacji wielko¶æ zamówienia jest wielko¶ci± szacunkow± i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu dostawy co do ilo¶ci (mniejszych ilo¶ci) ze wzglêdu na aktualne potrzeby.
Minimalna ilo¶æ, któr± zamawiaj±cy zamówi wynosi :12 Mg
8) Wykonawcy nie przys³uguje roszczenie z tytu³u zakupienia mniejszych ilo¶ci pelletu podanych w pkt.7
9) Dostawa opa³u bêdzie realizowana wg indywidualnych zleceñ/operatywnych uzgodnieñ dokonywanych przez upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego w formie cz±stkowych dostaw (jednorazowa dostawa nie mo¿e przekroczyæ 4 Mg) uwzglêdniaj±cych zlecone ilo¶ci i terminy, z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem.
10) Do realizacji dostaw pelletu opa³owego winny byæ pojazdy wyposa¿one w HDS Geolokalizacja zbiorników na terenie Miasta Jordanowa objêtych zamówieniem:
49.6490676, 19.8286183 - Urz±d Miasta Jordanowa, Rynek 2, 34-240 Jordanów

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostan± ocenione przez zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria i ich znaczenie:
1) Cena – 60% - 60pkt
2) Termin dostawy– 40% (40 pkt)
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
C min
P (C) = ------------------------ x Max (C)
C
gdzie
P (C) – ilo¶æ punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena”
C – cena oferty badanej
Cmin – cena oferty z najni¿sz± cen±
Max (C) – maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za kryterium „Cena”
3. Zasady oceny Kryterium „Termin dostawy” (T)
Zamawiaj±cy przyzna punktacjê za powy¿sze kryterium w nastêpuj±cy sposób:
40 pkt- je¿eli wykonawca okre¶li³ w ofercie, ¿e dostarczy zamówienie w terminie 3 dni od dnia z³o¿enia zamówienia na adres e-mail.
20 pkt- je¿eli wykonawca okre¶li³ w ofercie, ¿e dostarczy zamówienie w terminie 5 dni od dnia z³o¿enia zamówienia na adres e-mail.
0 pkt. - je¿eli wykonawca okre¶li³ w ofercie, ¿e dostarczy zamówienie w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia zamówienia na adres e-mail.
1 punktowi odpowiada 1 %
W przypadku niewskazania terminu zamawiaj±cy przyzna 0 pkt w tym kryterium i przyjmie, ¿e wykonawca zaoferowa³ realizacjê dostaw w terminie maksymalnym tj. 7 dni.
W formularzu nale¿y wskazaæ termin dostawy pod rygorem nieprzyznania punktów w nn. kryterium oceny ofert.
4. Ostateczna ilo¶æ punktów dla ka¿dej z oferty zostanie wyliczona za pomoc± wzoru:
Ostateczna ilo¶æ punktów = P(C) +(T) Max 100 pkt
5. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê na obrót paliwami p³ynnymi – olejem opa³owym
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej: koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki( dotyczy czê¶ci I);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w przypadku:
1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z uwagi na warunki atmosferyczne
2) zmiany zakresu planowanych do wykonania dostaw /ilo¶ci litrów , ale przy zagwarantowaniu ilo¶ci minimalnej
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy z Wykonawc± wynikaj±cych z art. 455 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy pod adresem , https://ezamówienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.