Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00425186/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizację oświetlenia wewnętrznego w budynkach użyteczności publicznej
w Gminie Susz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Susz
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-240
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 2786 015
1.5.8.) Numer faksu: 55 2786 022
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: susz@susz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://susz.logintrade.net/zapytania_email,142290,57881d170a0f815179d5e5ed7cf50ae2.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizację oświetlenia wewnętrznego w budynkach użyteczności publicznejw Gminie Susz
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e49f6af0-61bd-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552018
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015502/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Modernizację oświetlenia wewnętrznego w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Susz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425186
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 682891,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Modernizację oświetlenia wewnętrznego w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Susz”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „usługą” lub „przedmiotem zamówienia”. 2. Opis przedmiotu zamówienia : 2.1) Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji oświetlenia wewnętrznego w następujących budynkach użyteczności publicznej w Gminie Susz: 1) Urząd Miejski w Suszu adres: ul. Józefa Wybickiego 6, 14-240 Susz; 2) Szkoła Podstawowa w Suszu im. Gen. Józefa Bema w Suszu, adres: ul. Piastowska 5, 14-240 Susz; 3) Przedszkole w Suszu, adres: ul. Piastowska 1A, 14-240 Susz; 4) Centrum Sportu i Rekreacji im. Jana Pawła II w Suszu, adres: ul. Piastowska 5C, 14-240 Susz; 5) Szkoła Podstawowa w Jawtach Wielkich, adres: Jawty Wielkie 6, 14-240 Susz; 6) Szkoła Podstawowa im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich, adres: Babięty Wielkie 14-240 Susz. 2.2) Szczegółowy zakres usługi: 1) Wykonanie audytu oświetleniowo – energetycznego; 2) Wykonanie projektu nowego oświetlenia LED; 3) Demontaż i utylizacja starego oświetlenia (starych opraw); 4) Dostawa nowych opraw LED – gwarancja 60 m-cy, certyfikat CE; 5) Montaż nowego oświetlenia w tym drobne prace malarsko – tynkarskie związane z demontażem starych i montażem nowych opraw, w szczególności przemalowanie zabrudzonych powierzchni, uzupełnienie ubytków tynku itp.;6) Wykonanie dokumentacji pomiarowej – natężenia oświetlenia i impedancji pętli zwarcia; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 9 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 998432,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1514253,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 998432,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Oświetlenie Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055
7.3.3) Ulica: Artura Grottgera 7
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-809
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
demontaż i utylizacja opraw, montaż nowych opraw LED wykonanie pomiarów natężenia Dariusz Marszałkiewicz Dar_El 14-420 Młynary, ul. Dworcowa 17/4
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 998432,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUSZ
- Modernizacja stacji zlewnej na oczyszczalni ścieków w Suszu
- Dostawa oleju napędowego w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o. o.
więcej: przetargi SUSZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.