eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WaśniówModernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Waśniów



Ogłoszenie z dnia 2024-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Waśniów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAŚNIÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 24

1.5.2.) Miejscowość: Waśniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-425

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 2646026

1.5.8.) Numer faksu: (41) 2646028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@wasniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wasniow.ezamawiajacy.pl/pn/wasniow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Waśniów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2234de03-d281-453b-8082-90b394fb4698

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002366/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Waśniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471753

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: T.2710.62.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2223220,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Waśniów (dalej: inwestycja), w celu poprawy efektywności energetycznej przez obniżenie energochłonności oświetlenia, o którym mowa w art. 3 pkt. 22 i w art. 18 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne, poprzez redukcję mocy opraw oświetleniowych o co najmniej 50%.
2. W ramach realizacji inwestycji, przy uwzględnieniu celu, o którym mowa ust. 1 powyżej, Wykonawca wymieni istniejące nieenergooszczędne oprawy oświetlenia ulicznego na terenie gminy Waśniów na nowe oprawy oświetleniowe LED, z zastrzeżeniem, że instalowane nowe oprawy oświetleniowe LED:
a. muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy,
b. muszą posiadać łącznie certyfikaty ENEC, ENEC+, ZD4i lub certyfikaty im równoważne,
c. muszą zostać dopuszczone do użycia na terenie Unii Europejskiej lub muszą zostać wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej.
3. Niezależnie od świadczenia, o którym mowa w ust. 2 powyżej, Wykonawca jest nadto zobowiązany do:
a. udzielenia na całość przedmiotu zamówienia, tj. zarówno na zabudowane nowe oprawy oświetleniowe LED, jak i robociznę, gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 60 miesięcy,
b. dostawy i montażu tablicy informacyjnej, o której mowa w § 2 pkt. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 roku w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych w zw. z § 10 ust. 1 pkt. 1) oraz ust. 2 pkt. 1) Uchwały Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 roku w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zmienionej Uchwałą Rady Ministrów nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 roku, Uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 roku, Uchwałą z dnia 13 października 2022 oraz Uchwałą Rady Ministrów nr 74/2024 z dnia 5 lipca 2024 roku (dalej: Uchwała), z zastrzeżeniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wytycznych w zakresie jej montażu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a. projekt techniczny wraz z dokumentacją inwentaryzacyjną i audytem oświetlenia ulicznego (dalej łącznie: dokumentacja),
b. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c. przedmiary,
stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, przy czym Zamawiający oświadcza, że wszystkie dokumenty stanowiące szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wzajemnie się uzupełniają i jako takie łącznie określają zakres przedmiotowy Umowy. W szczególności, ewentualne braki w przedmiarach w zakresie robót uwzględnionych jako roboty do wykonania w dokumentacji (w części opisowej i rysunkowej) lub ewentualne braki w dokumentacji (w części opisowej lub rysunkowej) w zakresie robót uwzględnionych jako roboty do wykonania w przedmiarach, nie zwalniają Wykonawcy z realizacji tych robót, chyba że co innego wynika z SWZ i/lub Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1201710,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1906779,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1201710,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Rysiak, Anna Rysiak - ELE-MAR Elektroinstalacje s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612321201

7.3.3) Ulica: Szwarszowice 18 b

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1202710,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.