Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00484550/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
- 2023/BZP 00501415/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 2.900.000,00 PLN”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REPKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582055
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Repki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-307
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.skorupka@repki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://repki.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df48bad2-7eb5-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 2.900.000,00 PLN”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df48bad2-7eb5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484550
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: In.G.Km.271.25.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kredyt długoterminowy do kwoty 2.900.000,00 zł, na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Repki w 2023r.w związku z realizacją zadań majątkowych oraz na sfinansowanie spłat wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów, przypadających do spłaty w 2023 roku.
2. Okres kredytowania 2023-2030.
3. Okres karencji w spłacie rat – 30.03.2024r.
4. Kredyt uruchamiany jednorazowo lub w transzach na wniosek Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 28.12.2023r., w ciągu do 5 dni roboczych od złożenia wniosku Zamawiającego, w formie przelewu środków pieniężnych na rachunek bieżący budżetu Gminy Repki.
5. Dopuszcza się refinansowanie wydatków budżetowych poniesionych w 2023 roku, w tym przed datą podpisania umowy o kredyt, w ramach w/w kredytu.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części udzielonego kredytu bez ponoszenia ze strony Zamawiającego jakichkolwiek kosztów.
7. Spłata kapitału następować będzie według harmonogramu po okresie karencji, do:
- I rata – 31.03.2024r. – 50.000,00 zł
- II rata – 30.06.2024r. – 50.000, 00 zł
- III rata – 30.09.2024r. – 50.000,00 zł
- IV rata – 31.12.2024r. - 50.000,00 zł
- V rata – 31.03.2025r. – 50.000,00 zł
- VI rata – 30.06.2025r. – 50.000, 00 zł
- VII rata – 30.09.2025r. – 50.000,00 zł
- VIII rata – 31.12.2025r. - 50.000,00 zł
- IX rata – 31.03.2026r. – 112.500,00 zł
- X rata – 30.06.2026r. – 112.500, 00 zł
- XI rata – 30.09.2026r. – 112.500,00 zł
- XII rata – 31.12.2026r. - 112.500,00 zł
- XIII rata – 31.03.2027r. – 150.000,00 zl
- XIV rata – 30.06.2027r. – 150.000, 00 zł
- XV rata – 30.09.2027r. – 150.000,00 zł
- XVI rata – 31.12.2027r. - 150.000,00 zł
- XVII rata – 31.03.2028r. – 125.000,00 zł
- XVIII rata – 30.06.2028r. – 125.000, 00 zł
- XIX rata – 30.09.2028r. – 125.000,00 zł
- XX rata – 31.12.2028r. - 125.000,00 zł
- XXI rata – 31.03.2029r. – 125.000,00 zł
- XXII rata – 30.06.2029r. – 125.000, 00 zł
- XXIII rata – 30.09.2029r. – 125.000,00 zł
- XXIV rata – 31.12.2029r. - 125.000,00 zł
- XXV rata – 31.03.2030r. – 112.500,00 zł
- XXVI rata – 30.06.2030r. – 112.500, 00 zł
- XXVII rata – 30.09.2030r. – 112.500,00 zł
- XXVIII rata – 31.12.2030r. - 112.500,00 zł
8. Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień 31.12.2023r.
9. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 28.12.2023r.
10. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SWZ.
11. Oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 1 M ogłaszanej dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku.
12. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.
13. Zamawiający nie przewiduje naliczania prowizji i innych opłat związanych z udzieleniem i obsługa kredytu.
14. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową.
15. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmą stawkę WIBOR 1M z dnia 2.11.2023r. tj. 5,76 % oraz stałą marżę banku w całym okresie kredytowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 757105,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 771408,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 757105,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Halinowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000508738
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 36
7.3.4) Miejscowość: Halinów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-074
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 757105,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2031-12-31INNE PRZETARGI REPKI
więcej: przetargi REPKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.500.000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew"
- Długoterminowy kredyt bankowy z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 3 800 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
- "Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Pałecznica w 2024 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów"
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterm. w formie kredytu bądź pożyczki do wys. 60 milionów zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetu
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.