Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie kontenerowej suszarni do drewna opałowego ogrzewanej pompą ciepła.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ochotnica Dolna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dłubacze 160
1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ochotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie kontenerowej suszarni do drewna opałowego ogrzewanej pompą ciepła.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2998c63f-84bc-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065599/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i instalacja kontenerowej suszarni drewna opałowego wraz z urządzeniami dodatkowymi wspomagającymi funkcjonowanie suszarni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie przeprowadzone będzie w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o przesłankę zawartą w art. 305 pkt 2) ustawy. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono w ramach tej części przedmiotowego zamówienia żadnej oferty. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9d6246bd-743b-11ee-9aa3-96d3b4440790
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.2.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie kontenerowej suszarni do drewna opałowego ogrzewanej pompą ciepła.
2.Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia:
a) był w pełni sprawny, bez wad fizycznych lub prawnych,
b) nie był uprzednio użytkowany lub eksploatowany,
c) spełniał wymagania techniczne i użytkowe szczegółowo określone w Załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, tj. transport, rozładunek, montaż i uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, przeszkolenia pracowników.
4. Zamawiający wymaga, by wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił min. 24 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołów odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42991400-3 - Suszarki do drewna, masy papierniczej lub tektury
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania
42511110-5 - Pompy grzewcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przemysław Borowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: P.P.U.H Przemysław Borowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282140464
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Prusa 16 A
7.3.4) Miejscowość: Alwernia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-566
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO -USŁUGOWO-HANDLOWE PRZEMYSŁAW BOROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni (III
- Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu - etap 1
- Poprawa efekt. energet.bud. użytecz. pub. na ter. Gminy Panki-Termo bud. Gminnego Przedszkola w Pankach wraz z real. progr. rozwoju instyt. opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
- Remont pomieszczeń Obwodu Drogowego w Garwolinie
- Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Jaworowie - V postępowanie
- Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Białkowie
więcej: Pompy grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.