eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnaREMONT BUDYNKU BIUROWEGO NADLEŚNICTWA ZDROJE W SZCZYTNEJ PRZY UL. KRÓTKIEJ 5.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT BUDYNKU BIUROWEGO NADLEŚNICTWA ZDROJE W SZCZYTNEJ PRZY UL. KRÓTKIEJ 5.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Zdroje

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024089

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krótka 5

1.5.2.) Miejscowość: Szczytna

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 86 83 270

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdroje@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_zdroje/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c00fd851-0456-4117-a003-a94442770e48

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT BUDYNKU BIUROWEGO NADLEŚNICTWA ZDROJE W SZCZYTNEJ PRZY UL. KRÓTKIEJ 5.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c00fd851-0456-4117-a003-a94442770e48

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00411781/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Zdroje

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491154

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA/10/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 208236,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, remontowych budynku biurowego, siedziby Nadleśnictwa Zdroje.
2) Kubatura całkowita budynku - 3265 m3
3) Powierzchnia użytkowa - 822 m2
4) Liczba kondygnacji - 3 (budynek podpiwniczony)
5) Liczba stałych użytkowników (pracowników Nadleśnictwa Zdroje) - ok. 25 osób
6) Zamierzonym efektem zlecanych robót remontowych, jest:
a) Odświeżenie estetyki części pomieszczeń wewnątrz budynku, przez przemalowanie ścian i sufitów, poręczy i balustrad schodowych.
b) Wymiana i naprawa części zniszczonych podłóg (posadzek) wewnątrz budynku.
c) Naprawa rynien i rur spustowych oraz częściowe ich malowanie.
d) Konserwacja malarska elementów drewnianych wejść do budynku.
e) Wymiana wewnętrznych rolet okiennych i inne drobne prace naprawcze.
7) Przedmiot zamówienia obejmuje nw. zakres robót:
a) przemalowanie ścian i sufitów, poręczy i balustrad schodowych.
b) wymianę i naprawę części zniszczonych podłóg (posadzek) wewnątrz budynku.
c) naprawę rynien i rur spustowych oraz częściowe ich malowanie.
d) konserwację malarską elementów drewnianych wejść do budynku.
e) wymianę wewnętrznych rolet okiennych
f) inne drobne prace naprawcze.
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady jego realizacji zawierają następujące dokumenty:
a) Dokumentacja projektowo techniczna - Załącznik nr 8 do SWZ,
b) Wzór umowy – Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45261320-3 - Kładzenie rynien

76480000-1 - Usługi kładzenia rur

45421145-2 - Instalowanie rolet

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236717,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236717,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236717,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa w Bystrzycy Kłodzkiej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8810002667

7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 10C

7.3.4) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka

7.3.5) Kod pocztowy: 57-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236717,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.