Og³oszenie z dnia 2023-12-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00552425/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-14
- 2024/BZP 00095051/01 - Wynik z dnia 2024-02-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Ca³odobowa ochrona obiektu osób i mienia S±du Rejonowego w ¦widnicy po³o¿onego w ¦widnicy przy ul. Okulickiego 2-4"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S±d Rejonowy w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325305
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Okulickiego 2-4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swidnica.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swidnica.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Ca³odobowa ochrona obiektu osób i mienia S±du Rejonowego w ¦widnicy po³o¿onego w ¦widnicy przy ul. Okulickiego 2-4"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c5dea0d7-9a65-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00552343
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00115023/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Ca³odobowa ochrona obiektu osób i mienia S±du Rejonowego w ¦widnicy po³o¿onego w ¦-cy przy ul. Okulickiego 2-4
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5dea0d7-9a65-11ee-953e-c2ea26915e213.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej osta³y okre¶lone w Rozdziale VII SWZ - " Kontakt oraz warunki porozumiewania Zamawiaj±cego z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej oraz wskazywanie osób uprawnionych do komunikowania siê z Wykonawcami".
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest S±d Rejonowy w ¦widnicy z siedzib± przy ul. Okulickiego 2-4, 58-100 ¦widnica;
b) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w S±dzie Rejonowym w ¦widnicy: ul. Leopolda Okulickiego 2-4, 58-100 ¦widnica, iod@swidnica.sr.gov.pl tel. 793455387;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn „Ca³odobowa ochrona obiektu osób i mienia S±du Rejonowego w ¦widnicy po³o¿onego w ¦widnicy przy ul. Okulickiego 2-4 oraz ca³odobowa ochrona mienia obiektów nie podlegaj±cych obowi±zkowej ochronie bêd±cych w trwa³ym zarz±dzie S±du Rejonowego w ¦widnicy, znajduj±cych siê w ¦widnicy przy ulicy Inwalidów Wojennych (monitoring ca³odobowy)” nr sprawy ZP/2/2023, prowadzonego w trybie zamówienia na us³ugi publiczne;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2019 r., poz. 1843 z pó¼niejszymi zmianami), zwana dalej „ustaw± Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 478524,94 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) ca³odobowa ochrona obiektu, osób i mienia S±du Rejonowego w ¦widnicy po³o¿onego w ¦widnicy przy ul. Okulickiego 2 - 4 (budynek S±du nie podlega obowi±zkowej ochronie osób i mienia), realizowana w formie bezpo¶redniej i sta³ej ochrony fizycznej ¶wiadczonej przez pracowników wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony oraz polegaj±ca na sta³ym dozorze sygna³ów przesy³anych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urz±dzeniach i systemach alarmowych pozostaj±cych na wyposa¿eniu S±du Rejonowego w ¦widnicy w budynku przy ul. Okulickiego 2-4;
2) ca³odobowa ochrona mienia w obiektach nie podlegaj±cych obowi±zkowej ochronie, bêd±cych w trwa³ym zarz±dzie S±du Rejonowego w ¦widnicy, znajduj±cych siê w ¦widnicy przy ulicy Inwalidów Wojennych polegaj±ca na obserwacji tych¿e obiektów oraz terenu przyleg³ego poprzez telewizjê u¿ytkow± (monitoring ca³odobowy).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
79715000-9 - Us³ugi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-01 do 2025-01-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie podlegaj± odrzuceniu, na podstawie kryterium ceny i do¶wiadczenia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie pracowników
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki w zakresie:a) zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej - Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada stosowne uprawnienia - aktualn± koncesjê wydan± przez MSWiA na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia zgodnie z ustaw± o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tj. Dz.U. 2021.1995 t.j);
c) sytuacji finansowej lub ekonomicznej – Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 500 tys. z³ (piêæset tysiêcy z³otych);
d) zdolno¶ci technicznej i zawodowej - Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e:
− wykona³, b±d¼ wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwie (2) us³ugi o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 tys. z³ brutto ka¿da, realizowane na podstawie odrêbnych umów, w zakresie ¶wiadczenia us³ug ochrony osób i mienia w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej, w zakresie ochrony osób i mienia ka¿da trwaj±ca przez okres 1 roku minimum, aby osoby skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego by³y wpisane na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej;
− dysponuje grup± interwencyjn±, która w przypadku zagro¿enia mienia oraz bezpieczeñstwa osób dotrze do chronionego obiektu w czasie nie d³u¿szym ni¿ 10 min. od momentu otrzymania informacji. Grupa interwencyjna to co najmniej dwie osoby posiadaj±ce wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wyposa¿one w ¶rodki przymusu bezpo¶redniego.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia zgodnie z ustaw± o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tj. Dz.U. 2021.1995 t.j.);
2) Wykaz wykonanych lub wykonywanych us³ug o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 tys. z³ brutto ka¿da w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y one wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ;
3) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej na kwotê nie mniejsz± ni¿ 500 tys. z³ (piêæset tysiêcy z³otych), w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;
4) O¶wiadczenie, ¿e osoby skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego bêd± zatrudnione na podstawie umowy o pracê w pe³nym zakresie i s± wpisane na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ;
5) O¶wiadczenie o dysponowaniu grup± interwencyjn±, która w przypadku zagro¿enia mienia oraz bezpieczeñstwa osób dotrze do chronionego obiektu w czasie nie d³u¿szym ni¿ 10 min. od momentu otrzymania informacji, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w zakresie przedmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych us³ug z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna:1) W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum).
2) Pe³nomocnictwo dla lidera konsorcjum, o którym mowa powy¿ej, powinno zostaæ przekazane wraz z ofert± wspóln± Wykonawców.
3) Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
4) Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5) Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na wniosek Wykonawcy Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ zmiany wynagrodzenia brutto umowy na skutek urzêdowej zmiany stawek podatku od towarów i us³ug (VAT). Wskazany w umowie miesiêczny rycza³t netto nie podlega zmianom w okresie obowi±zywania umowy i stanowi podstawê do przeliczenia warto¶ci brutto o zmienion± stawkê podatku VAT, z zastrze¿eniem ust. 3 niniejszego paragrafu.2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany kosztów, zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy (dalej tak¿e jako „indeksacja wynagrodzenia”), na nastêpuj±cych zasadach:
a) zmiany dokonywane bêd± w oparciu o kwartalne wska¼niki wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, og³aszane w komunikatach Prezesa GUS,
b) zmiany mog± zostaæ wprowadzone na wniosek Strony nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia Umowy, przy czym zmiana jest dopuszczalna:
- w przypadku pierwszej indeksacji, je¶li wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych,
o którym mowa w pkt. a) za kwarta³, poprzedzaj±cy kwarta³ z³o¿enia wniosku o indeksacjê wynagrodzenia, wzro¶nie lub spadnie o min. 5% w stosunku do wska¼nika z kwarta³u,
w którym przypada³ termin sk³adania ofert,
- w przypadku ka¿dej kolejnej indeksacji, je¶li wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, o którym mowa w pkt. a) za kwarta³ poprzedzaj±cy kwarta³ z³o¿enia wniosku o indeksacjê wynagrodzenia, wzro¶nie lub spadnie o min. 5% w stosunku do wska¼nika z kwarta³u, w którym nast±pi³a ostatnia indeksacja;
c) strony mog± wystêpowaæ z wnioskami o indeksacjê wynagrodzenia nie czê¶ciej, ni¿ jeden raz na 6 miesiêcy,
d) suma zmian wynagrodzenia Wykonawcy w wyniku indeksacji, wprowadzonych w takcie obowi±zywania Umowy, nie mo¿e przekroczyæ 7% ceny kontraktowej netto okre¶lonej
w dniu zawarcia umowy.
4. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku zaistnienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian wynikaj±cych z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, spowodowanych:
a) zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wynikaj±cych
z prawomocnych orzeczeñ organów - w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego,
b) si³± wy¿sz± - rozumian±, jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-22 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-22 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-19
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Doposa¿enie placów zabaw w Przedszkolach Miejskich nr 14, 15 i 16 w ¦widnicy w ramach projektu unijnego "¦widnickie przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- Warsztaty dla rodziców w ramach Rz±dowego Programu ,,Za ¯yciem".
- "Bie¿±ce utrzymanie dro¿no¶ci sieci kanalizacji deszczowej i urz±dzeñ odwadniaj±cych drogi gminne i wojewódzkie, (...), w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r."
- "Dostawy materia³ów do sterylizacji"
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto ¦widnica ul. Kraszowicka 32, ul. Kraszowicka 34, ul. Kraszowicka 35 POSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- Utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego na drogach gminnych w ¦widnicy w 2025 r.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zak³adzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Bia³ej"
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia oraz us³ugi konwojów ¶rodków pieniê¿nych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
- Us³ugi ca³odobowego nadzoru w formie monitoringu elektronicznego nieruchomo¶ci stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Wroc³aw oraz naprawy i konserwacje tych systemów.
- Us³uga ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.