eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań"Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytkowych zespołów szpitalnych na terenie Poznania"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytkowych zespołów szpitalnych na terenie Poznania”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

1.2.) Oddział zamawiającego: DZP UMP

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288811

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Fredry 10

1.4.2.) Miejscowość: Poznań

1.4.3.) Kod pocztowy: 61-701

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ump.edu.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ump.edu.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552351

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-18

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00520111

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1.Przedmiotem zamówienia są prace dotyczące kompleksowej realizacji inwestycji polegającej na wykonaniu robót obejmujących swym zakresem rekonstrukcję studni z figurą Matki Boskiej z Dzieciątkiem dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego przy ul. Długiej 1/2 w Poznaniu oraz na konserwacji/remoncie wewnętrznej klatki schodowej w Ortopedyczno-Rehabilitacyjnym Szpitalu Klinicznym im. Wiktora Degi Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytkowych zespołów szpitalnych na terenie Poznania "
2.Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania inwestycyjnego są roboty budowlane polegające na:
1)odtworzeniu studni z figurą Matki Boskiej z Dzieciątkiem dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego przy ul. Długiej 1/2 w Poznaniu;
2)konserwacji/remoncie wewnętrznej klatki schodowej w Ortopedyczno-Rehabilitacyjnym Szpitalu Klinicznym im. Wiktora Degi Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
3.Dokładny opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 oraz pkt. 2, zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, które to stanowią integralną część Specyfikacji – stanowiącej załącznik do SWZ.
4.Wskazane w dokumentach zamówienia znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano nazwy materiałów, urządzeń, lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami. Użyte w dokumentacji zamówienia nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta, lecz wskazanie na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w załącznikach do Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń lub systemów. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.
5.Zamieszczone w dokumentach zamówienia lub innych dokumentach, wymienione nazwy producentów (jeśli takie się pojawią) użyto jedynie w celu przykładowym. Ewentualnie wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Wszędzie, gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w dokumentacji technicznej ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.
6.Jednocześnie wymogi muszą być spełnione w zakresie:
a)gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych);
b)charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
c)parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje);
d)parametrów bezpieczeństwa użytkowania;
e)standardów emisyjnych.
7.W przypadku spełnienia powyższych warunków Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Jeżeli Wykonawca zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że proponowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (poprzez wypełnienie załącznika do Formularza Oferty: „Specyfikacja techniczna materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych”).
8.Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał Przedmiot Zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia.
9.Przed przygotowaniem i złożeniem oferty celowe jest odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej przyszłego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna umożliwi Wykonawcom uzyskanie informacji przydatnych do przygotowania oferty, w tym zapoznanie się ze stanem technicznym istniejącego obiektu. Odbycie wizji lokalnej jest konieczne ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia.
10.Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej.
11.Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załączniku do SWZ.
12.Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji braku przyznania środków finansowych.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia.
14.Wymogi dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę.
Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp., określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Przedmiot Zamówienia opisany za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a w szczególności roboty ogólnobudowlane, z wyłączeniem kierowania budową powinien być realizowany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
Szczegółowe warunki zatrudnienia osób na umowę o pracę i sankcje zawarte są w Projektowanych Postanowieniach Umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.

Po zmianie:
1.Przedmiotem zamówienia są prace dotyczące kompleksowej realizacji inwestycji polegającej na wykonaniu robót obejmujących swym zakresem rekonstrukcję studni z figurą Matki Boskiej z Dzieciątkiem dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego przy ul. Długiej 1/2 w Poznaniu oraz na konserwacji/remoncie wewnętrznej klatki schodowej w Ortopedyczno-Rehabilitacyjnym Szpitalu Klinicznym im. Wiktora Degi Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytkowych zespołów szpitalnych na terenie Poznania "
2.Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania inwestycyjnego są roboty budowlane polegające na:
1)odtworzeniu studni z figurą Matki Boskiej z Dzieciątkiem dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego przy ul. Długiej 1/2 w Poznaniu;
2)konserwacji/remoncie wewnętrznej klatki schodowej w Ortopedyczno-Rehabilitacyjnym Szpitalu Klinicznym im. Wiktora Degi Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
3.Dokładny opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 oraz pkt. 2, zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, które to stanowią integralną część Specyfikacji – stanowiącej załącznik do SWZ.
4.Wskazane w dokumentach zamówienia znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano nazwy materiałów, urządzeń, lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami. Użyte w dokumentacji zamówienia nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta, lecz wskazanie na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w załącznikach do Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń lub systemów. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.
5.Zamieszczone w dokumentach zamówienia lub innych dokumentach, wymienione nazwy producentów (jeśli takie się pojawią) użyto jedynie w celu przykładowym. Ewentualnie wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Wszędzie, gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w dokumentacji technicznej ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.
6.Jednocześnie wymogi muszą być spełnione w zakresie:
a)gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych);
b)charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
c)parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje);
d)parametrów bezpieczeństwa użytkowania;
e)standardów emisyjnych.
7.W przypadku spełnienia powyższych warunków Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Jeżeli Wykonawca zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że proponowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (poprzez wypełnienie załącznika do Formularza Oferty: „Specyfikacja techniczna materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych”).
8.Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał Przedmiot Zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia.
9.Przed przygotowaniem i złożeniem oferty Zamawiający zaleca odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej przyszłego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna umożliwi Wykonawcom uzyskanie informacji przydatnych do przygotowania oferty, w tym zapoznanie się ze stanem technicznym istniejącego obiektu. Zaleca się Odbycie wizji lokalnej ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna jest nieobowiązkowa.
10.Zamawiający dopuszcza oferty złożone przez Wykonawców, którzy nie odbyli wizji lokalnej, jednocześnie Zamawiający informuje, że istnieje możliwość jej przeprowadzenia na wniosek Wykonawcy.
11.Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załączniku do SWZ.
12.Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji braku przyznania środków finansowych.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia.
14.Wymogi dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę.
Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp., określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Przedmiot Zamówienia opisany za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a w szczególności roboty ogólnobudowlane, z wyłączeniem kierowania budową powinien być realizowany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
Szczegółowe warunki zatrudnienia osób na umowę o pracę i sankcje zawarte są w Projektowanych Postanowieniach Umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Zadanie inwestycyjne zakwalifikowane zostało przez Prezesa Rady Ministrów do otrzymania Promesy inwestycyjnej w celu zapewnienia Dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków zgodnie z wstępną promesą nr Edycja2RPOZ/2023/2371/PolskiLad, przyznaną w związku z wnioskiem złożonym przez Miasto Poznań z przeznaczeniem na udzielenie dotacji na realizację inwestycji: „Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytkowych zespołów szpitalnych na terenie Poznania”
2. Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 288 ust. 1 ustawy Pzp., tj. nie przewiduje ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji.
3. Przed przygotowaniem i złożeniem oferty celowe jest odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej przyszłego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia:

a) W dniu 4 października 2024 roku godzina 10:00 - spotkanie przy wejściu głównym do Szpitala przy ul. 28 Czerwca 1956 r. 135/147 w Poznaniu;
b) W dniu 7 października 2024 roku godzina 10:00 - spotkanie przy wejściu głównym do Szpitala przy ul. Długiej ½ w Poznaniu.

Istnieją możliwe inne terminy przeprowadzenia wizji lokalnej na wniosek Wykonawcy. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej u Zamawiającego.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie, po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze jego oferty, a przed podpisaniem umowy:
4.1.przedłożyć Zamawiającemu umowę podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stwierdzającą solidarną odpowiedzialność wszystkich Wykonawców za realizację zamówienia oraz zawierającą upoważnienie dla jednego z Wykonawców do składania i przyjmowania oświadczeń wobec Zamawiającego w imieniu wszystkich Wykonawców, a także do otrzymywania należnych płatności (o ile nie została przedłożona wraz z ofertą);
4.2.przedłożyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy, w celu rozliczenia inwestycji;
4.3. dostarczyć Zamawiającemu kopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) umowy ubezpieczeniowej (ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej), która obejmować będzie odpowiedzialność cywilną Wykonawcy z tytułu szkód wyrządzonych osobom trzecim (szkody majątkowe i na osobie), w wysokości co najmniej równowartości Umowy, przez cały okres realizacji zamówienia, wraz z dowodem uiszczenia składek;
4.4. wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, w formie określonej w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp. Warunki i termin zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy określone zostały w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących w Załączniku do SWZ.
6. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji braku przyznania środków finansowych, o którym mowa w ust. 1.

Po zmianie:
1. Zadanie inwestycyjne zakwalifikowane zostało przez Prezesa Rady Ministrów do otrzymania Promesy inwestycyjnej w celu zapewnienia Dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków zgodnie z wstępną promesą nr Edycja2RPOZ/2023/2371/PolskiLad, przyznaną w związku z wnioskiem złożonym przez Miasto Poznań z przeznaczeniem na udzielenie dotacji na realizację inwestycji: „Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytkowych zespołów szpitalnych na terenie Poznania”
2. Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 288 ust. 1 ustawy Pzp., tj. nie przewiduje ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji.
3. Zamawiający dopuszcza oferty złożone przez Wykonawców, którzy nie odbyli wizji lokalnej, jednocześnie Zamawiający informuje, że istnieje możliwość jej przeprowadzenia na wniosek Wykonawcy. Wizja lokalna jest nieobowiązkowa.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie, po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze jego oferty, a przed podpisaniem umowy:
4.1.przedłożyć Zamawiającemu umowę podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stwierdzającą solidarną odpowiedzialność wszystkich Wykonawców za realizację zamówienia oraz zawierającą upoważnienie dla jednego z Wykonawców do składania i przyjmowania oświadczeń wobec Zamawiającego w imieniu wszystkich Wykonawców, a także do otrzymywania należnych płatności (o ile nie została przedłożona wraz z ofertą);
4.2.przedłożyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy, w celu rozliczenia inwestycji;
4.3. dostarczyć Zamawiającemu kopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) umowy ubezpieczeniowej (ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej), która obejmować będzie odpowiedzialność cywilną Wykonawcy z tytułu szkód wyrządzonych osobom trzecim (szkody majątkowe i na osobie), w wysokości co najmniej równowartości Umowy, przez cały okres realizacji zamówienia, wraz z dowodem uiszczenia składek;
4.4. wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, w formie określonej w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp. Warunki i termin zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy określone zostały w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących w Załączniku do SWZ.
6. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji braku przyznania środków finansowych, o którym mowa w ust. 1.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-10-28 09:00

Po zmianie:
2024-11-13 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-10-28 10:00

Po zmianie:
2024-11-13 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-11-26

Po zmianie:
2024-12-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.