Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497319/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana więźby dachowej i pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ul. Portowej 41 ABCD w Kędzierzynie-Koźlu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530859315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 6
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbk.kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzbk.kedzierzynkozle.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/767a08f1-ef1c-4a24-a5f5-b34b42f27e281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana więźby dachowej i pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ul. Portowej 41 ABCD w Kędzierzynie-Koźlu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fbd0bd4-a629-492f-893a-0ccdde565d02
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00185569/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wymiana więźby dachowej i pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ul. Portowej 41 ABCD
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497319
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ/6/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wymiana więźby dachowej i pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy
ul. Portowej 41 ABCD w Kędzierzynie-Koźlu
Szczegółowy zakres robót obejmuje m.in.:
1) Rozbiórka istniejącego pokrycia dachu z dachówki karpiówki oraz opierzeni blacharskich.
2) Rozbiórka istniejących łat i kontrłat, częściowa wymiana oraz wzmocnienie elementów konstrukcji dachu.
3) Wykonanie impregnacji środkami grzybobójczymi i ogniochronnymi istniejących i nowych elementów drewnianych.
4) Wykonanie paroizolacji.
5) Remont kominów z cegły pełnej ponad połacią dachu.
6) Montaż łat i kontrłat.
7) Wykonanie pokrycia dachowego dachówką karpiówką układana w koronkę z wykonaniem ław kominiarskich, pokryciem naroży i kalenic gąsiorami.
8) Osadzenie włazu dachowego i okien w połaci dachowej.
9) Montaż wyposażenia dachu - płotki śniegowe, ławy kominkowe, kominki wentylacyjne.
10)Remont wieżyczki oraz dachu papowego.
11)Remont elementów muru pruskiego.
12)Wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej.
13)Wywóz i utylizacja odpadów oraz gruzu.
Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
Wizja lokalna jest możliwa w okresie od 16.09.2024 r. do 25.07.2024 r. w godz. 10:00-14:00 po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu. W celu ustalenia dokładnego terminu wizji prosimy o kontakt z Inspektorem nadzoru pod numerem 571 243 525.
Uwaga:
Prace budowlane będą prowadzone podczas całodobowego zamieszkiwania mieszkańców.
Wykonawca przy wycenie oferty powinien kierować się zakresem określonym w przedmiarach (przedmiary stosować pomocniczo do obliczenia ceny).
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (roboty przy obiekcie zabytkowym) Wykonawcy są zobowiązani do szczegółowego i rzetelnego zapoznania się dokumentacją projektową, a w szczególności
z wytycznymi konserwatora oraz wszelkich uzgodnieniach, opiniach, decyzjach i warunkach technicznych dotyczących przedmiotowej inwestycji.
Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
1) Dokumentację projektową sporządzoną przez: Techmar Marek Majewski, ul. Portowa 11, 47-205 Kędzierzyn-Koźle;
2) PRZEDMIAR ROBÓT (stanowi tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny oferty);
3) STWiORB
- opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1)Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2)Dokonanie niezbędnych uzgodnień związanych z realizacją zadania (np. z zarządcą drogi, właścicielami nieruchomości) i poniesienie kosztów z tym związanych, jeżeli są konieczne;
3)Zabezpieczenie przed uszkodzeniem drzew usytuowanych w pobliżu wykonywanych robót, jeżeli jest to konieczne;
4)Organizację, zagospodarowanie i oznakowanie budowy oraz likwidację placu budowy;
5)Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty budowlane w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny prac podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U.
z 2003 r. Nr 47 poz. 401);
6)W przypadku uszkodzenia istniejących mediów i innych istniejących elementów egzekwowane będzie wyrównanie strat na podstawie kalkulacji powykonawczej oraz strat wynikających z braku zasilania czy transmisji, sporządzonej przez poszkodowanego Użytkownika bądź Właściciela;
7)Utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie po zakończeniu robót;
8)Drogi wykorzystywane do obsługi budowy, powinny być utrzymane w czystości i porządku. Zakazuje się zastawiania ww. dróg do parkowania aut budowy. Wykonawca ma obowiązek systematycznie czyścić
i spłukiwać z chodników i jezdni kurz, pył i brud spowodowane realizacją budowy;
9)Wykonawca winien wykonać wszelkie czynności niezbędne dla realizacji robót w taki sposób, by
w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań umownych nie zakłócać bardziej niż to jest konieczne porządku publicznego, dostępu użytkowania lub zajmowania dróg, chodników i placów publicznych i prywatnych do i na terenach należących zarówno do Zamawiającego jak i do osób trzecich;
10)Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi roszczeniami, postępowaniami, odszkodowaniami i kosztami jakie mogą być następstwem nieprzestrzegania powyższego postanowienia;
11)Wykonawca winien zabezpieczyć drogi dojazdowe do placu budowy od uszkodzenia przez ruch związany
z działalnością Wykonawcy i Podwykonawców, dobierając trasy i używając pojazdów tak, aby szczególny ruch związany z transportem materiałów, urządzeń i sprzętu Wykonawcy na plac budowy ograniczyć do minimum oraz aby nie spowodować uszkodzenia tych dróg;
12)Wykonawca powinien zabezpieczyć i powetować Zamawiającemu wszelkie roszczenia jakie mogą być skierowane w związku z tym bezpośrednio przeciw Zamawiającemu oraz podjąć negocjacje i zapłacić roszczenia jakie wynikną na skutek zaistniałych szkód;
13)Wykonawca ma obowiązek, na żądanie Zamawiającego, uczestniczyć w naradach i innych czynnościach
w trakcie realizacji przedmiotu Umowy oraz w okresie gwarancji lub rękojmi;
14)Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
15)Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;
16)Zwrot kosztów pobranych od Zamawiającego mediów (woda, energia elektryczna), jeżeli takowe wystąpią.
17)Wykonanie zaleceń pokontrolnych i poodbiorowych;
18)Zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jako wytwórca odpadów, w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) i ustawy z dnia 27.04.2001r. - Prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 54) ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zadania, a o sposobie ich zagospodarowania poinformować Zamawiającego. W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić miejsce, odległość i koszt zagospodarowania odpadów. Wytworzone w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia odpady, należy przekazać do przetwarzania w ramach odzysku lub unieszkodliwienia. Wszystkie odpady, w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom itp., należy bez zbędnej zwłoki wywieźć, celem ich zagospodarowania. Magazynowanie odpadów w rejonie placu budowy, prowadzić tylko i wyłącznie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z protokołem przekazania terenu budowy i realizować w okresie nie dłuższym niż termin realizacji przedmiotu zamówienia i nie dłuższym niż wynikający z przepisów prawa w tym zakresie.
19)Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego;
20)Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania stosownych zezwoleń wynikających z przepisów ustawy
z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) i ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2024 r. poz. 54) jeżeli wykonanie robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotu zamówienia tego wymaga;
21)Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zamówienie w sposób zgodny z ustawą z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 875 ze zm.). Wykonawca kalkulując cenę oferty powinien zwrócić szczególną uwagę na wyłączenia pojazdów zawarte w/w ustawie.
22)Wykonawca z dniem podpisania umowy dostarczy uproszczony kosztorys z określeniem wartości netto
i brutto potwierdzający wyliczenie ceny ofertowej złożonej w formularzu oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199423,021 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218242,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zbigniew Trojanowski ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "TINBUD" S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bogumiła TROJANOWSKA ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "TINBUD" S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491850727
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 10
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-232
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218242,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Wycinka, pielęgnacja drzew i krzewów na terenach będących własnością Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego i Skarbu Państwa w 2025 r. - II POSTĘPOWANIE
- Utrzymanie oznakowania poziomego dróg w latach 2025 - 2028
- Dostawa prasy do bibliotek publicznych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w roku 2007.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Remont sanitariatu w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.