Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00507904/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie planu ogólnego gminy Kartuzy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9823661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie planu ogólnego gminy Kartuzy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3398277f-5c92-441d-83df-54f72c036ad3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049985/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Opracowanie planu ogólnego gminy Kartuzy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507904
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 484003,25 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 406503,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przez osoby posiadające stosowne uprawnienia planu ogólnego gminy Kartuzy.
2. Zamówienie to obejmuje:
1) sporządzenie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Kartuzy, poprzedzonego opracowaniem niezbędnych analiz, prognoz i bilansów;
2) projekt wykonany będzie:
a) zgodnie z zapisami uchwały Nr IV/69/2024 Rady Miejskiej w Kartuzach z dnia
28 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Kartuzy,
b) z zachowaniem wymogów oraz procedury określonej w ustawie z dnia
27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U.
z 2024 r., poz. 1130) oraz z przepisami wykonawczymi,
c) z zachowaniem wymogów oraz procedury określonej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie sposobu przygotowania projektu planu ogólnego gminy,
d) z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego,
3) opracowanie danych przestrzennych dla planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
4) udział w procedurze sporządzenia planu ogólnego, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k tej ustawy,
5) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.),
6) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego na potrzeby opracowania planu ogólnego zgodnie z przepisami zawartymi w art. 72 ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URBANCONSULTING FILIP SOKOŁOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751762894
7.3.3) Ulica: UL. STRZELCÓW 46/35
7.3.4) Miejscowość: GDYNIA
7.3.5) Kod pocztowy: 81-586
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Świadczenie usług opieki serwisowej tomografu komputerowego oraz aparatu RTG dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Sporządzenie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU KARTUSKIEGO W SEZONIE ZIMOWYM 2024/2025 CHWASZCZYNO.
- Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
- Dostawa, montaż i uruchomienie w wybranych pomieszczeniach w budynku Sądu Rejonowego w Kartuzach systemu klimatyzacji.
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwest. pn. "Rozbudowa budynku Szpitalnego Oddziału Ratunkowego o klatkę schodową wraz z windą dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach"
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego dla Gminy Olesno
- wykonanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Skała_powtórzenie
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Tolkmicko
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Rybno.
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Redzikowo
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Cybinka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.