eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa energii elektrycznej do Placówek Terenowych w Aleksandrowie Kujawskim, Sępólnie Krajeńskim i Radziejowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do Placówek Terenowych w Aleksandrowie Kujawskim, Sępólnie Krajeńskim i Radziejowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyczółkowskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-092

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 341 52 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bydgoszcz@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zamowienia.krus.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia społeczne rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej do Placówek Terenowych w Aleksandrowie Kujawskim, Sępólnie Krajeńskim i Radziejowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bdebc50-211f-45d9-8e4c-f13f39fe0972

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230770/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa energii elektrycznej do PT Aleksandrów Kujawski, PT Sępólno Krajeńskie i PT Radziejów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535482

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0200-OP.261.2.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 118699,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa energii elektrycznej do Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Aleksandrowie Kujawskim (usługa kompleksowa).
Placówka Terenowa w Aleksandrowie Kujawskim:
• Przyłącze kablowe o napięciu: 0,4 kV
• Moc przyłączeniowa umowna: 20,5 kW
• Układ: 3 fazowy
• Minimalny pobór energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy – 20 000 kWh
• Szacunkowy pobór energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy – ok. 26 000 kWh
• Grupa taryfowa: C12A
• Punkt poboru rozliczany jest całodobowo
• Operator Systemu Dystrybucyjnego na terenie którego znajduje się punkt poboru - ENERGA-Operator S.A. z siedzibą w Gdańsku
• Numer Punktu Poboru Energii: 590243896006398666

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 41869,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa energii elektrycznej do Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Sępólnie Krajeńskim (usługa kompleksowa).
Placówka Terenowa w Sępólnie Krajeńskim:
• Przyłącze kablowe o napięciu: 0,4 kV
• Moc przyłączeniowa umowna: 22 kW
• Układ: 3 fazowy
• Minimalny pobór energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy – 30 000 kWh
• Szacunkowy pobór energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy – ok. 35 500 kWh
• Grupa taryfowa: C11
• Punkt poboru rozliczany jest całodobowo
• Operator Systemu Dystrybucyjnego na terenie którego znajduje się punkt poboru - ENEA Operator Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu
• Numer Punktu Poboru Energii: 590310600011725895

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 37967,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa energii elektrycznej do Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Radziejowie (usługa kompleksowa).
Placówka Terenowa w Radziejowie:
• Przyłącze kablowe o napięciu: 0,4 kV
• Moc przyłączeniowa umowna: 22 kW
• Układ: 3 fazowy
• Minimalny pobór energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy – 20 000 kWh
• Szacunkowy pobór energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy – ok. 25 500 kWh
• Grupa taryfowa: C12A
• Punkt poboru rozliczany jest całodobowo
• Operator Systemu Dystrybucyjnego na terenie którego znajduje się punkt poboru - ENERGA-Operator S.A. z siedzibą w Gdańsku
• Numer Punktu Poboru Energii: 590243896040481126

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 38861,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ w terminie przewidzianym na składanie ofert nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ w terminie przewidzianym na składanie ofert nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ w terminie przewidzianym na składanie ofert nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.