Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00415572/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja cmentarza z początku XX w. w Dobiegniewie- etap I. – cz. 1.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobiegniew
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dobiegniew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 24
1.5.2.) Miejscowość: Dobiegniew
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-520
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 7611001
1.5.8.) Numer faksu: 95 7611041
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@dobiegniew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobiegniew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobiegniew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja cmentarza z początku XX w. w Dobiegniewie- etap I. – cz. 1.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fa2544a-30dd-4714-9f6f-89a83b96e6e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005128/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Renowacja cmentarza z poczatku XX w. w Dobiegniewie - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415572
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RKG.271.8.2024.ES
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest częściowa renowacja cmentarza, którego całkowita powierzchnia wynosi ok. 2 ha, założonego na początku XX w. Cmentarz o nieregularnym planie, wielokwaterowy z rzędowym układem nagrobków i mogił. Cmentarz jest wpisany do wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków, położony na działce nr 320 obręb ew. Dobiegniew.Zakres zamówienia na cz. 1:
- przebudowa ciągów pieszych na nawierzchnie z kostki betonowej na odpowiedniej podbudowie wraz z obrzeżami (obmiar ok 621 m2).
- budowa kontenera sanitarnego
- budowa wiat śmietnikowych – 2 kpl.
- budowa instalacji wodociągowej- doprowadzenie wody do kontenera sanitarnego,
- budowa instalacji elektrycznej – doprowadzenie prądu do kontenera,
- budowa instalacji kanalizacyjnej wraz z montażem zbiornika
- wymiana istniejących lamp oświetleniowych ( 4 kpl.)
- wymiana części ogrodzenia na nowe wraz z wyminą bramy wjazdowej oraz furtek.
- wymiana istniejących punktów czerpalnych na nowe ( 3 kpl)
- montaż ławek parkowych,
- wykonanie nasadzeń.
- wykonawca jest zobowiązany zapewnić kierownictwo budowy i robót zgodnie z wymaganymi prawem branżami robót oraz nadzór archeologiczny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215400-1 - Roboty na cmentarzach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 464995,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem objętym zakresem części 1 zamówienia, przez wyznaczonego przez Wykonawcę inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach wymaganych prawem i adekwatnych do specjalności dotyczących robót budowalnych. Do Wykonawcy należy zapewnienie i powołanie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych prawem specjalnościach budowlanych, posiadających wymagane prawem uprawnienia do samodzielnego wykonywania funkcji technicznych w budownictwie (jeśli jest to wymagane).2. Wykonawca będzie wykonywał swoje obowiązki od dnia podpisania umowy, od zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych do dnia zakończenia robót, odbioru końcowego robót, oraz jeśli dotyczy – do dnia uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie/zaświadczenia o braku wniesienia sprzeciwu wobec przystąpienia do użytkowania obiektu budowlanego, całkowitego roz-liczenia zadania (inwestycji) jaki i w trakcie przeglądów w okresie rękojmi i gwarancji, a także w przypadku napraw będących wynikiem nienależytego wykonania umowy/umów lub wykrycia wad.
3. Wykonawca pełni swoje obowiązki przy pomocy inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych prawem branżach, którym kieruje i za pracę których odpowiada.
4. Nie ustala się liczby pobytów Wykonawcy na budowie, ponieważ przyjęte obowiązki Wy-konawcy muszą zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót,
w tym bieżące potrzeby wynikające z warunków realizacji robót.
5. Ponadto ustala się, że na wezwanie Zamawiającego w sprawach nie cierpiących zwłoki Wy-konawca (Koordynator zespołu) zobowiązany jest do stawienia się na terenie budowy
w najbliższym dniu roboczym i podjęcia czynności objętych umową.
Szczegółowy OPZ zawarty został w załączniku nr 13 do SWZ (nadzór inwestorski).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 7486,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 551429,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 692900,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 551429,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlano - Transportowe Paweł Drab
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651156267
7.3.3) Ulica: Dzwonowo 20c
7.3.4) Miejscowość: Człopa
7.3.5) Kod pocztowy: 78-630
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANO-TRANSPORTOWE PAWEŁ DRAB
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANO-TRANSPORTOWE PAWEŁ DRAB
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 551429,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JM PROJEKT Jakub Mańdzij
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992392915
7.3.3) Ulica: Wodociągowa 2b
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Kraj.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-500
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni
INNE PRZETARGI DOBIEGNIEW
więcej: przetargi DOBIEGNIEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.