Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00259553/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
- 2023/BZP 00271396/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-22
- 2023/BZP 00280024/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji operatora projektu STOP SMOG w GZM – poprawa jakości powietrza na terenie Górnośląsko- Zagłębiowskiej Metropolii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "GÓRNOŚLĄSKO - ZAGŁĘBIOWSKA METROPOLIA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367882926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Barbary 21A
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-053
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@metropoliagzm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.metropoliagzm.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gzm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek metropolitalny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji operatora projektu STOP SMOG w GZM – poprawa jakości powietrza na terenie Górnośląsko- Zagłębiowskiej Metropolii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5521eebd-09bd-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010561/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Pełnienie funkcji operatora w projekcie STOP SMOG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259553
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.270.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 905250,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji operatora projektu STOP SMOG w GZM – poprawa jakości powietrza na terenie Górnośląsko- Zagłębiowskiej Metropolii”
Realizacja i koordynacja Projektu STOP SMOG w GZM, w tym:
• Zapewnienie doradztwa energetycznego,
• Opracowanie 210 audytów energetycznych,
• Sporządzenie PFU dla przedsięwzięć niskoemisyjnych,
• Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia przez Zamawiającego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizacje przedsięwzięć niskoemisyjnych w formule zaprojektuj i wybuduj,
• Współpraca z Doradcą Technicznym, projektantami, dostawcami urządzeń i wykonawcami robót budowlanych,
• Nadzór i kontrola nad realizacją przedsięwzięć niskoemisyjnych,
• Wykonanie świadectw charakterystyki energetycznej w zależności od potrzeb.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ i stanowi jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1280430,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1303689,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1280430,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261001751
7.3.3) Ulica: Rymera 3/4
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-048
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca: Pracownia Projektowa - MIZAWA Mirosław Zawartka, Zakres zamówienia: sporządzenie PFU dla przedsięwzięć niskoemisyjnych, nadzór i kontrola nad realizacją przedsięwzięć niskoemisyjnych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA NA RZECZ EFEKTYWNEGO WYKORZYSTANIA ENERGII
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA NA RZECZ EFEKTYWNEGO WYKORZYSTANIA ENERGII
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1280430,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-26INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz licencji oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
- Dostawa leków: zad.1-zad.2 -Program lekowy NFZ
- Dostawa sprzętu RTV
- Remont mieszkań VII/2025
- Dostawa papieru
- Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jazowsku"
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT BUDYNKU NR 16 WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ Z PRZEZNACZENIEM NA MAGAZYN TECHNICZNY NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W KAZUNIU NOWYM
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy II
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy drogi powiatowej nr 4715 E Bolesławiec - Galewice na odcinku Radostów Pierwszy - Czastary
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.