eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekPrace remontowe w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku - OG.261.14.2024



Ogłoszenie z dnia 2024-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku - OG.261.14.2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy we Włocławku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 544222704

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oddzial.gospodarczy@wloclawek.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef38faf8-8f6f-4096-9c53-44fac60cc17c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowe w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku - OG.261.14.2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef38faf8-8f6f-4096-9c53-44fac60cc17c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552730

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00257847/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Prace remontowe w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494866

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG.261.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2296208,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia
Budynek E - Budynek objęty ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
1. Remont budynku E będzie obejmował m.in. :
a) wymiana powierzchni podłogowych w pomieszczeniach biurowych i korytarzach,
b) częściowa wymiana opraw oświetleniowych,
c) remont toalet,
d) naprawa tynków i malowanie w pomieszczeniach biurowych i korytarzach,
e) usunięcie zawilgocenia w pomieszczeniu serwerowni,
f) częściowa wymiana i naprawa skrzydeł drzwiowych,
g) naprawa rynien,
h) częściowy remont instalacji elektrycznej,
i) remont instalacji sanitarnej (ogrzewanie),
j) uzupełnienie elementu zamykającego otwór rewizyjny na dachu,
k) remont pomieszczenia socjalnego,
l) remont drzwi zewnętrznych (wejście północne),
m) remont dwóch sal rozpraw,
n) remont pomieszczenia poczekalni,
o) wykonanie podłogi technicznej w pomieszczeniu serwerowni (pom. 113).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1108066,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia
Budynek J
1. Remont budynku J będzie obejmował m.in.:
a) remont toalety,
b) naprawa tynków i malowanie pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych,
c) wymiana skrzydeł drzwiowych w pomieszczeniach na parterze z uwzględnieniem zmiany kierunków otwierania (sala przesłuchań),
d) remont pomieszczeń przeznaczonych dla sali przesłuchań oraz pomieszczenia poczekalni ,
e) remont korytarza,
f) remont pomieszczenia porządkowego,
g) wykonanie lustra weneckiego pomiędzy salą przesłuchań a pokojem technicznym,
h) wymiana posadzek we wszystkich pomieszczeniach na parterze,
i) wymiana posadzki na wykładzinę w pokoju przesłuchań,
j) remont schodów zewnętrznych,
k) wymiana opraw oświetleniowych na LED,
l) remont instalacji elektrycznej na potrzeby urządzeń i kamer w pomieszczeniu przesłuchań,

Budynek F
1. Remont budynku F będzie obejmował m.in.:
a) remont toalet (wymiana płytek, malowanie, wymiana armatury),
b) naprawa tynków i malowanie pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych ,
c) wymiana drzwi we wszystkich pomieszczeniach ,
d) wymiana opraw świetlnych na oprawy typu LED.

Budynek K
1. Remont budynku K będzie obejmował m.in.:
a) naprawa tynków i malowanie wraz z naprawą posadzek i usunięciem zawilgocenia,
b) naprawa ściany zewnętrznej na granicy działki z zastosowaniem tynku renowacyjnego
c) wymiana oświetlenia – nowa instalacja i lampy LED

Budynek A1-A2
1. Remont budynku A1-A2 będzie obejmował m.in.:
a) naprawa tynków i posadzek wraz z usunięciem zawilgocenia
b) naprawa ściany zewnętrznej na granicy działki z zastosowaniem tynku renowacyjnego

Budynek D
1. Remont budynku D będzie obejmował m.in.:
a) naprawa tynków i malowanie pomieszczenia biurowego
b) remont łazienki,
c) wymiana drzwi do łazienki,
d) wymiana opraw oświetleniowych typu LED

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 550395,23 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 zamówienia
Budynek ul. Długa 65, 87-800 Włocławek
1. Remont budynku na ul. Długiej 65 będzie obejmował m.in.:
a) naprawa tynków i malowanie pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych,
b) czyszczenie płytek podłogowych w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych,
c) wymiana płytek podłogowych w pom. biurowym nr 1, 16,
d) lokalizacja pomieszczenia ochrony w pom. biurowym nr 10,
e) wymiana opraw oświetleniowych,
f) wymiana urządzeń sanitarnych i armatury,
g) wymiana drzwi wewnętrznych,
h) wymiana drzwi do kotłowni, w tylnej elewacji budynku,
i) wymiana okna w jednym pomieszczeniu na parterze,
j) naprawa tynku zadaszenia tylnego wejścia do budynku,
k) remont pomieszczenia socjalnego na piętrze budynku,
l) wymiana paneli podłogowych w pomieszczeniach biurowych nr 37 i 38,
m) wymiana odbojnic ściennych w obrębie parteru i piętra,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 637746,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu na zadanie 1 nie wpłynęła żadna oferta

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 675000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 829353,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 675000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE MONIMAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881255513

7.3.3) Ulica: SZKOLNA 38

7.3.4) Miejscowość: WŁOCŁAWEK

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 675000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-18

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 779999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 844853,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 779999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE MONIMAR MARCIN KUCHARUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881255513

7.3.4) Miejscowość: WŁOCŁAWEK

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 779999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.