Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00517893/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00527660/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy nici chirurgicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000657119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. dr. Stanisława Rybickiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468340821
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wieczorek@wsz-skier.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalskierniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wsz-skierniewice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy nici chirurgicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3c1299b-c760-4425-9123-762e29747d9f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00210013/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawy nici chirurgicznych i innych wyrobów medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSZ.DAT.SZP.261.1.28/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 212677,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 145875,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 27180,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 22223,03 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 5747,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 28666,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu doszło do powstania wady poprzez przedwczesne otwarcie opakowania z próbkami oraz możliwość zapoznanie się przez osoby postronne z załącznikami nr 1A do SWZ- Formularze asortymentowo cenowe, które zostały złożone przez wykonawcę Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Jest to wada nieusuwalna a Zamawiający nie ma możliwości przeprowadzenia należytej i ważnej oceny ofert oraz oceny próbek złożonych w celu przyznania punktów w kryterium „Jakość”. W konsekwencji przedwczesne otwarcie paczki z próbkami i możliwość zapoznania się przed czasem otwarcia ofert z ofertą Wykonawcy narusza podstawowe zasady udzielania zamówień publicznych: zasadę zachowania uczciwej konkurencji oraz zasadę przejrzystości gdyż czynności polegającej na otwarciu ofert, zapewniającej transparentność postępowania nie można powtórzyć. Wobec powyższego Zamawiający stwierdził, że niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zawiera wadę, której nie można usunąć by doprowadzić do wyboru oferty Wykonawcy zgodnie z przepisami Ustawy Pzp a następnie doprowadzić do zawarcia ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu doszło do powstania wady poprzez przedwczesne otwarcie opakowania z próbkami oraz możliwość zapoznanie się przez osoby postronne z załącznikami nr 1A do SWZ- Formularze asortymentowo cenowe, które zostały złożone przez wykonawcę Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Jest to wada nieusuwalna a Zamawiający nie ma możliwości przeprowadzenia należytej i ważnej oceny ofert oraz oceny próbek złożonych w celu przyznania punktów w kryterium „Jakość”. W konsekwencji przedwczesne otwarcie paczki z próbkami i możliwość zapoznania się przed czasem otwarcia ofert z ofertą Wykonawcy narusza podstawowe zasady udzielania zamówień publicznych: zasadę zachowania uczciwej konkurencji oraz zasadę przejrzystości gdyż czynności polegającej na otwarciu ofert, zapewniającej transparentność postępowania nie można powtórzyć. Wobec powyższego Zamawiający stwierdził, że niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zawiera wadę, której nie można usunąć by doprowadzić do wyboru oferty Wykonawcy zgodnie z przepisami Ustawy Pzp a następnie doprowadzić do zawarcia ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu doszło do powstania wady poprzez przedwczesne otwarcie opakowania z próbkami oraz możliwość zapoznanie się przez osoby postronne z załącznikami nr 1A do SWZ- Formularze asortymentowo cenowe, które zostały złożone przez wykonawcę Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Jest to wada nieusuwalna a Zamawiający nie ma możliwości przeprowadzenia należytej i ważnej oceny ofert oraz oceny próbek złożonych w celu przyznania punktów w kryterium „Jakość”. W konsekwencji przedwczesne otwarcie paczki z próbkami i możliwość zapoznania się przed czasem otwarcia ofert z ofertą Wykonawcy narusza podstawowe zasady udzielania zamówień publicznych: zasadę zachowania uczciwej konkurencji oraz zasadę przejrzystości gdyż czynności polegającej na otwarciu ofert, zapewniającej transparentność postępowania nie można powtórzyć. Wobec powyższego Zamawiający stwierdził, że niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zawiera wadę, której nie można usunąć by doprowadzić do wyboru oferty Wykonawcy zgodnie z przepisami Ustawy Pzp a następnie doprowadzić do zawarcia ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu doszło do powstania wady poprzez przedwczesne otwarcie opakowania z próbkami oraz możliwość zapoznanie się przez osoby postronne z załącznikami nr 1A do SWZ- Formularze asortymentowo cenowe, które zostały złożone przez wykonawcę Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Jest to wada nieusuwalna a Zamawiający nie ma możliwości przeprowadzenia należytej i ważnej oceny ofert oraz oceny próbek złożonych w celu przyznania punktów w kryterium „Jakość”. W konsekwencji przedwczesne otwarcie paczki z próbkami i możliwość zapoznania się przed czasem otwarcia ofert z ofertą Wykonawcy narusza podstawowe zasady udzielania zamówień publicznych: zasadę zachowania uczciwej konkurencji oraz zasadę przejrzystości gdyż czynności polegającej na otwarciu ofert, zapewniającej transparentność postępowania nie można powtórzyć. Wobec powyższego Zamawiający stwierdził, że niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zawiera wadę, której nie można usunąć by doprowadzić do wyboru oferty Wykonawcy zgodnie z przepisami Ustawy Pzp a następnie doprowadzić do zawarcia ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu doszło do powstania wady poprzez przedwczesne otwarcie opakowania z próbkami oraz możliwość zapoznanie się przez osoby postronne z załącznikami nr 1A do SWZ- Formularze asortymentowo cenowe, które zostały złożone przez wykonawcę Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Jest to wada nieusuwalna a Zamawiający nie ma możliwości przeprowadzenia należytej i ważnej oceny ofert oraz oceny próbek złożonych w celu przyznania punktów w kryterium „Jakość”. W konsekwencji przedwczesne otwarcie paczki z próbkami i możliwość zapoznania się przed czasem otwarcia ofert z ofertą Wykonawcy narusza podstawowe zasady udzielania zamówień publicznych: zasadę zachowania uczciwej konkurencji oraz zasadę przejrzystości gdyż czynności polegającej na otwarciu ofert, zapewniającej transparentność postępowania nie można powtórzyć. Wobec powyższego Zamawiający stwierdził, że niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zawiera wadę, której nie można usunąć by doprowadzić do wyboru oferty Wykonawcy zgodnie z przepisami Ustawy Pzp a następnie doprowadzić do zawarcia ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Przebudowa ulicy Reymonta".
- dostawy środków opatrunkowych
- Świadczenie usług w zakresie transportu medycznego karetką typu S.
- Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego, 11/ZP/2025
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1319E na odcinku Słupia - Słupia Zagórze
- Wykonanie ujęcia wód podziemnych - otworu studziennego nr 1 w miejscowości MIEDNIEWICE w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodnej w północno-wschodniej części Gminy Skierniewice"
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i nici chirurgicznych
- Dostawa materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Materiały szewne
- Dostawa materiałów szewnych dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
- SZWY CHIRURGICZNE I WOSK KOSTNY
- Dostawa produktów leczniczych.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.