eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkołyszynZakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń gminy Skołyszyn oraz jednostek organizacyjnych w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2023-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń gminy Skołyszyn oraz jednostek organizacyjnych w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOŁYSZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skołyszyn 12

1.5.2.) Miejscowość: Skołyszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-242

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134491729

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skolyszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.skolyszyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Skołyszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851651203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skołyszyn 12

1.5.2.) Miejscowość: Skołyszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-242

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzgk@skolyszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.skolyszyn.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Święcanach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851651203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Święcany 529

1.5.2.) Miejscowość: Święcany

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-242

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spswiecany@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsswiecany.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy w Przysiekach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851651203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przysieki 428

1.5.2.) Miejscowość: Przysieki

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-207

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdsprzysieki@onet.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skolyszyn.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliw płynnych do pojazdów i urządzeń gminy Skołyszyn oraz jednostek organizacyjnych w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-939f7f50-9359-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060798/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń Gminy Skołyszyn oraz jednostek organizacyjnych w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532287

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPIR.271.1.30.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest zadanie pn.: „Zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych i urządzeń Gminy Skołyszyn oraz jednostek organizacyjnych w roku 2024”.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa do pojazdów służbowych i urządzeń będących w użytkowaniu Gminy Skołyszyn oraz jednostek organizacyjnych.
3. Miejscem odbioru paliw (tankowania) będą stacje paliwowe Wykonawcy.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował, obsługowymi (z pracownikami, bez konieczności posiadania wyznaczonego pracownika do obsługi klienta w zakresie tankowania paliwa) stacjami paliw czynnymi co najmniej we wszystkie dni robocze
w godzinach co najmniej od 7:00 do 15:30, na terenie całego kraju, w tym co najmniej jedną stacją paliw znajdującą się w odległości do 20 km do siedziby Zamawiającego,
liczonej najkrótszą drogą publiczną zezwalającą na przejazd samochodów ciężarowych.
5. Zamawiający wymaga aby stacje paliw Wykonawcy spełniały wymogi przewidziane
w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. z 2023 r., poz. 1707).
6. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. (nie wcześniej jednak jak od daty zawarcia umowy) - (paliwo tankowane bezpośrednio do pojazdów i do karnistrów):
• Benzyna bezołowiowa Pb95 – około 4 940 litrów,
• Olej napędowy (letni/zimowy) – około 65 000 litrów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert w postępowaniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.