Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00471194/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do Działu Żywienia Sanatorium Uzdrowiskowego "Leśnik" w Sopocie:
część 1 - drób i jego przetwory
część 2- mięso i jego przetwory
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "UZDROWISKO SOPOT"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-756
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zozsopot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lesnik.sanatoria.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uzdrowiskosopot.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do Działu Żywienia Sanatorium Uzdrowiskowego "Leśnik" w Sopocie:część 1 - drób i jego przetwory
część 2- mięso i jego przetwory
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b80b6d11-957f-4180-8f40-0f479f90abce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00276081/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa produktów spożywczych ( drób i mięso) na potrzeby Działu Żywienia Sanatorium Leśnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471194
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 389571,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa drobiu i jego przetworów do Działu Żywienia w Sanatorium Uzdrowiskowym "Leśnik" w Sopocie4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 168809,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa i jego przetworów do Działu Żywienia w Sanatorium Uzdrowiskowym "Leśnik" w Sopocie4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 220762,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156082,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170573,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156082,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAS-DROB Grażyna Salawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580004627
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-036
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156082,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-28 do 2025-09-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204868,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218266,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204868,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "LIS" Spółka z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891948191
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 83-340
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LIS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204868,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-28 do 2025-09-28INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie z podziałem na 9 części
- Zapewnienie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania, w celu zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w Gm. Miasta Sopotu i jednostkach
- Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych
- Zapewnienie schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym, klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sopocie
- Budowa leśnego placu zabaw w Sopocie w formule zaprojektuj i wykonaj
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Gostyninie
- Zakup wraz z dostawą mięsa dla potrzeb Kuchni Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu (z podziałem na 2 zadania)
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego oraz wędlin wieprzowych na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Legnickim Polu
- Dostawa żywności do Przedszkola nr 8 im. J. Ch. Andersena z Oddziałami Integracyjnymi w Staszowie w 2025 r.
- Dostawa żywności do Przedszkola nr 3 im. Jana Pawła II w Staszowie z oddziałem w Dobrej w 2025 r.
- Dostawa produktów spożywczych do Internatu I LO w Szamotułach w podziale na pakiety - liczba pakietów 9
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.