eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągODBIÓR I GOSPODAROWANIE ODPADAMI W OKRESIE 01.12.2024 - 30.11.2025



Ogłoszenie z dnia 2024-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ODBIÓR I GOSPODAROWANIE ODPADAMI W OKRESIE 01.12.2024 – 30.11.2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ODBIÓR I GOSPODAROWANIE ODPADAMI W OKRESIE 01.12.2024 – 30.11.2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1b87b70-4034-431d-af27-4a8a523132a6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242676/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 ODBIÓR I GOSPODAROWANIE ODPADAMI W OKRESIE OD 01.12.2024 -30.11.2025 R.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1000139

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1000139

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane
w Rozdziale X SWZ. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/21wog i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na :
„Odbiór i gospodarowanie odpadami w okresie 01.12.2024 – 30.11.2025”
nr postępowania 41/SZP/2024;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2812.42.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ODBIÓR I GOSPODAROWANIE ODPADAMI POKONSUMPCYJNYMI
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, na zasadach określonych w umowie (w tym załadunek i wywóz z jednostki własnym środkiem transportu, zgodnie z obowiązującymi przepisami) produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego kategorii 3 w ilości:
 minimalnej 140 000 kg;
 maksymalnej 280 000 kg,
przewidzianej na czas obowiązywania umowy oraz odpadów o kodzie
16 03 80 (produkty spożywcze przeterminowane lub nieprzydatne do spożycia) w ilości:
 minimalnej 12 000 kg,
 maksymalnej 20 000 kg,
przewidzianej na czas obowiązywania umowy.
Podane ilości odpadów są wartościami szacunkowymi. Zamawiający, bez odrębnej akceptacji Wykonawcy, może dokonywać wszelkich zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi rodzajami odpadów zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia,
w zależności od faktycznej liczby ich wytworzenia. Zmiany ilościowe nie mogą spowodować zwiększenia maksymalnej wartości umowy.
Miejsca odbioru odpadów:
• 82-300 Elbląg: ul. Łęczycka 10-12, ul. E. Kwiatkowskiego 11, ul. E. Kwiatkowskiego 15, ul. Królewiecka 130, ul. Królewiecka 169, ul. Dąbrowskiego 35; ul. Podchorążych 1,
• 14-500 Braniewo: ul. Sikorskiego 41
• 11-200 Bartoszyce: ul. Wojska Polskiego 4;
• 14-300 Morąg: Al. Wojska Polskiego 16.
2. Odbiór odpadów odbywać się będzie jeden raz w tygodniu, jednak nie rzadziej niż raz na
7 dni, dla każdego z garnizonów, w dowolny roboczy dzień tygodnia w godzinach
7:30 – 15:00 (poniedziałek – czwartek), 7:30 – 12:30 (piątek).

4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych
w SWZ. Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-01 do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
K1 - Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
K2 - Czas reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych dodatkowych odbiorów - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie liczona wg wzoru:
P = K1 +K2
P - Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach
K1 - Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2 - Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych dodatkowych odbiorów”
Dla części zamówienia nr 1
3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = ------------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej dla ilości minimalnych

4. W kryterium „Czas reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych dodatkowych odbiorów ” oferta zostanie oceniona następująco:
- następny dzień roboczy od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego – 40 pkt
- do dwóch dni roboczych od momentu zgłoszeniu przez Zamawiającego – 20 pkt
- do trzech dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego – 0 pkt
Wykonawca spośród przedstawionych terminów czasu reakcji wybiera jeden wariant
i stosowną informację zamieszcza w tabeli w pkt 4 formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ).
UWAGA:
1) Zaoferowanie czasu reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych dodatkowych odbiorów nie może przekroczyć trzech dni roboczych od momentu zgłoszenia i nie może być krótszy niż dzień następny roboczy od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego;
2) Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu krótszego niż następny dzień roboczy, bądź dłuższego niż do trzech dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ;
3) Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dzień od poniedziałku do piątku.
4) Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) spowoduje odrzucenie oferty.
5) W przypadku braku zaznaczenia rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował do trzech dni roboczych na dodatkowy odbiór odpadów dla ilości minimalnych i maksymalnych i otrzyma 0 pkt.
Przez „Czas reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych” Zamawiający rozumie czas reakcji na dodatkowy odbiór odpadów pokonsumpcyjnych (termin odbioru odpadów od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych dodatkowych odbiorów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór, na zasadach określonych w umowie (w tym załadunek i wywóz z jednostki własnym środkiem transportu, zgodnie z obowiązującymi przepisami) odpadów wyszczególnionych w poniższej tabeli.
Tabela nr 1: Rodzaje i ilości odpadów niebezpiecznych przewidzianych do wytworzenia przez Zamawiającego w okresie trwania Umowy:
Lp. Rodzaj odpadu Kod odpadu Przewidywana ilość [kg]/12 mies.
MIN. Przewidywana ilość [kg]/12 mies.
MAX.
1 Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone 15 01 10* 1 500 1 800
2 Sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nie ujęte w innych grupach), tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone subst. niebezpiecznymi (np. PCB) 15 02 02* 9 000 14 000
3 Filtry olejowe 16 01 07* 1 000 1 500
4 Płyny zapobiegające zamarzaniu zawierające niebezpieczne substancje 16 01 14* 50 100
5 Zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC 16 02 11* 50 100
6 Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 16 02 13* 800 1 200
7 Nieorganiczne odpady zawierające substancje niebezpieczne 16 03 03* 800 1 400
8 Gazy w pojemnikach (w tym halony) zawierające substancje niebezpieczne 16 05 04* 30 50
9 Baterie i akumulatory ołowiowe 16 06 01* 50 300
10 Baterie i akumulatory niklowo kadmowe 16 06 02* 50 200
11 Odpady zawierające ropę naftową lub jej produkty 16 07 08* 50 100

Podane ilości odpadów są wartościami szacunkowymi. Zamawiający, bez odrębnej akceptacji Wykonawcy, może dokonywać wszelkich zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi rodzajami odpadów zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia,
w zależności od faktycznej liczby ich wytworzenia. Zmiany ilościowe nie mogą spowodować przekroczenia wynagrodzenia za umowę, przewidzianego dla wartości maksymalnych.
Miejsca odbioru odpadów:
• 82-300 Elbląg: ul. Łęczycka 10-12, ul. E. Kwiatkowskiego 11, ul. E. Kwiatkowskiego 15, ul. Królewiecka 130, ul. Królewiecka 169, ul. Dąbrowskiego 35;
• 14-500 Braniewo: ul. Sikorskiego 41, Al. Wojska Polskiego 7;
• 11-200 Bartoszyce: ul. Wojska Polskiego 4;
14-300 Morąg: Al. Wojska Polskiego 16.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych
w SWZ. Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-01 do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 2 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
K1 - Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
K2 - Czas reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie liczona wg wzoru:
P = K1 +K2
P - Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach
K1 - Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2 - Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych”
Dla części zamówienia nr 2,
1. W kryterium „cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = ------------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena brutto dla ilości minimalnej oferty badanej
2. W kryterium „Czas reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych” oferta zostanie oceniona następująco:
Od 1 do 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego – 40 pkt
Od 8 do 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego – 20 pkt
Od 11 do 13 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego – 10 pkt
14 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego – 0 pkt

Wykonawca spośród przedstawionych terminów czasu reakcji wybiera jeden wariant
i stosowna informację zamieszcza w tabeli w pkt 4 formularza ofertowego (Załącznik
nr 2 do SWZ).
Przez „Czas reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych” Zamawiający rozumie termin odbioru odpadów od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
UWAGA:
1) Zaoferowany maksymalny czas reakcji na odbiór odpadów dla ilości minimalnych i maksymalnych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego nie może przekroczyć 14 dni roboczych i być krótszy niż 1 dzień roboczy*. Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu krótszego niż 1 dzień roboczy bądź dłuższego niż 14 dni roboczych spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.
*- minimalny czas 1 dzień roboczy tj. odbiór odpadów w kolejnym dniu roboczym od zgłoszenia
2) Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dzień od poniedziałku do piątku.
3) Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) spowoduje odrzucenie oferty.
4) W przypadku braku zaznaczenia rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował czas reakcji na odbiór odpadów
w czasie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego
i otrzyma 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, na zasadach określonych w umowie (w tym załadunek i wywóz z jednostki własnym środkiem transportu, zgodnie z obowiązującymi przepisami) odpadów wyszczególnionych w poniższej tabeli.
Rodzaje i ilości odpadów innych niż niebezpieczne przewidzianych do wytworzenia przez Zamawiającego w okresie trwania Umowy:
Lp. Rodzaj odpadu Kod odpadu Przewidywana ilość [kg]/12 mies.
MIN. Przewidywana ilość [kg]/12 mies.
MAX.
1 Trociny, wióry, ścinki, drewno, płyta wiórowa i fornir 03 01 05 20 000 30 000
2 Żużle, popioły paleniskowe i pyły
z kotłów (z wyłączeniem pyłów z kotłów wymienionych w 10 01 04) 10 01 01 5 000 8 000
3 Opakowania z papieru i tektury 15 01 01 350 450
4 Opakowania z drewna 15 01 03 50 70
5 Opakowania ze szkła 15 01 07 50 70
6 Sorbenty, materiały filtracyjne , tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki)
i ubrania ochronne inne niż wymienione w 15 02 02 15 02 03 2 500 4 500
7 Zużyte opony 16 01 03 300 400
8 Tworzywa sztuczne 16 01 19 1 000 2 000
9 Inne niewymienione odpady 16 01 99 150 250
10 Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 16 02 14 400 700
11 Elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 16 02 16 200 300
12 Inne baterie i akumulatory 16 06 05 120 170
13 Odpady betonu oraz gruz betonowy
z rozbiórek i remontów 17 01 01 10 000 20 000
14 Gruz ceglany 17 01 02 1 000 1 500
15 Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia 17 01 03 200 300
16 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 17 01 07 5 000 7 000
17 Drewno 17 02 01 400 800
18 Szkło 17 02 02 500 700
19 Tworzywa sztuczne 17 02 03 700 1 200
20 Odpadowa papa 17 03 80 250 400
21 Ołów 17 04 03 30 50
22 Kable inne niż wymienione w 17 04 10 17 04 11 200 300
Podane ilości odpadów są wartościami szacunkowymi. Zamawiający, bez odrębnej akceptacji Wykonawcy, może dokonywać wszelkich zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi rodzajami odpadów zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia,
w zależności od faktycznej liczby ich wytworzenia. Zmiany ilościowe nie mogą spowodować przekroczenia wynagrodzenia za umowę, przewidzianego dla wartości maksymalnych.
Miejsca odbioru odpadów:
• 82-300 Elbląg: ul. Podchorążych 1, ul. Łęczycka 10-12, ul. E. Kwiatkowskiego 11,
ul. E. Kwiatkowskiego 15, ul. Królewiecka 130, ul. Królewiecka 169,
ul. Dąbrowskiego 35;
• 14-500 Braniewo: ul. Sikorskiego 41, Al. Wojska Polskiego 7;
• 11-200 Bartoszyce: ul. Wojska Polskiego 4;
14-300 Morąg: Al. Wojska Polskiego 16.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych
w SWZ. Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-01 do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 3 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
K1 - Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
K2 - Czas reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie liczona wg wzoru:
P = K1 +K2
P - Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach
K1 - Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2 - Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych”
Dla części zamówienia nr 3
1. W kryterium „cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = ------------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena brutto dla ilości minimalnej oferty badanej
2. W kryterium „Czas reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych” oferta zostanie oceniona następująco:
Od 1 do 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego – 40 pkt
Od 8 do 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego – 20 pkt
Od 11 do 13 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego – 10 pkt
14 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego – 0 pkt

Wykonawca spośród przedstawionych terminów czasu reakcji wybiera jeden wariant
i stosowna informację zamieszcza w tabeli w pkt 4 formularza ofertowego (Załącznik
nr 2 do SWZ).
Przez „Czas reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych” Zamawiający rozumie termin odbioru odpadów od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
UWAGA:
1) Zaoferowany maksymalny czas reakcji na odbiór odpadów dla ilości minimalnych i maksymalnych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego nie może przekroczyć 14 dni roboczych i być krótszy niż 1 dzień roboczy*. Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu krótszego niż 1 dzień roboczy bądź dłuższego niż 14 dni roboczych spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.
*- minimalny czas 1 dzień roboczy tj. odbiór odpadów w kolejnym dniu roboczym od zgłoszenia
2) Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dzień od poniedziałku do piątku.
3) Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) spowoduje odrzucenie oferty.
4) W przypadku braku zaznaczenia rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował czas reakcji na odbiór odpadów
w czasie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego
i otrzyma 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, na zasadach określonych w umowie (w tym załadunek i wywóz z jednostki własnym środkiem transportu, zgodnie z obowiązującymi przepisami) odpadów wyszczególnionych w poniższej tabeli.

Rodzaje i ilości odpadów przewidzianych do wytworzenia przez Zamawiającego
w okresie 12 miesięcy.

Lp. Rodzaj odpadu Kod odpadu Przewidywana ilość [kg]/12 mies.
MIN. Przewidywana ilość [kg]/12 mies.
MAX.
1 Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03) 18 01 01 1 5
2 Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego,
o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi
i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady),
z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 18 01 03* 60 140
3 Chemikalia w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne 18 01 06* 1 5
4 Leki inne niż wymienione w 18 01 08 18 01 09 50 250

Podana ilość odpadów jest ilością szacunkową. Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu (w ramach wartości umowy)
w trakcie realizacji umowy, w zależności od faktycznej liczby wytworzonych (powstałych) odpadów - bez odrębnej akceptacji Wykonawcy.

Miejsca odbioru odpadów:
• 82-300 Elbląg: ul. Łęczycka 10-12, ul. E. Kwiatkowskiego 15, ul. Królewiecka 130,
ul. Królewiecka 169;
• 14-500 Braniewo: ul. Sikorskiego 41, Al. Wojska Polskiego 7;
• 11-200 Bartoszyce: ul. Wojska Polskiego 4;
14-300 Morąg: Al. Wojska Polskiego 16.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych
w SWZ. Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-01 do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 4 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
K1 - Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
K2 - Czas reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie liczona wg wzoru:
P = K1 +K2
P - Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach
K1 - Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2 - Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych”
Dla części zamówienia nr 4
1. W kryterium „cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = ------------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena brutto dla ilości minimalnej oferty badanej
2. W kryterium „Czas reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych” oferta zostanie oceniona następująco:
Od 1 do 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego – 40 pkt
Od 8 do 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego – 20 pkt
Od 11 do 13 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego – 10 pkt
14 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego – 0 pkt

Wykonawca spośród przedstawionych terminów czasu reakcji wybiera jeden wariant
i stosowna informację zamieszcza w tabeli w pkt 4 formularza ofertowego (Załącznik
nr 2 do SWZ).
Przez „Czas reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych” Zamawiający rozumie termin odbioru odpadów od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
UWAGA:
1) Zaoferowany maksymalny czas reakcji na odbiór odpadów dla ilości minimalnych i maksymalnych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego nie może przekroczyć 14 dni roboczych i być krótszy niż 1 dzień roboczy*. Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu krótszego niż 1 dzień roboczy bądź dłuższego niż 14 dni roboczych spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.
*- minimalny czas 1 dzień roboczy tj. odbiór odpadów w kolejnym dniu roboczym od zgłoszenia
2) Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dzień od poniedziałku do piątku.
3) Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) spowoduje odrzucenie oferty.
4) W przypadku braku zaznaczenia rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował czas reakcji na odbiór odpadów
w czasie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego
i otrzyma 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji dla ilości minimalnych i maksymalnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. jeżeli Wykonawca:
dla części zamówienia nr 1:
• posiada nadany przez Marszałka Województwa nr BDO (w zakresie transportu odpadów), zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14.12.2021 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1587 z późn. zm.).
• posiada decyzję wydaną przez właściwy organ inspekcji weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie
z ustawą z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (art. 4 ust. 3, art. 6 ust. 4, Dz. U. z 2023 r. poz. 1075) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. określającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające Rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (Rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego, DZ.U. L 300 z 14.11.2009 r., str. 1-33 w zakresie art. 10 lit. p) – dotyczy odpadów pokonsumpcyjnych;
dla części zamówienia nr 2
• posiada nadany przez Marszałka Województwa nr BDO (w zakresie transportu odpadów), zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14.12.2021 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1587 z późn. zm.).
dla części zamówienia nr 3
• posiada zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów lub zezwolenie zintegrowane uwzględniające zbieranie lub przetwarzanie odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia na podst. ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.);
• posiada nadany przez Marszałka Województwa nr BDO (w zakresie transportu odpadów), zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14.12.2021 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1587 z późn. zm.).
dla części zamówienia nr 4
• posiada nadany przez Marszałka Województwa nr BDO (w zakresie transportu odpadów), zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14.12.2021 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1587 z późn. zm.).
b) zdolności ekonomicznej lub finansowej
część zamówienia nr 1: zostanie uznany za spełniony jeżeli: Wykonawca posiada ważne na czas realizacji umowy odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN.
Część zamówienia nr 2: zostanie uznany za spełniony jeżeli: Wykonawca posiada ważne na czas realizacji umowy odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN.
część zamówienia nr 3: zostanie uznany za spełniony jeżeli: Wykonawca posiada ważne na czas realizacji umowy odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN.
część zamówienia nr 4: zostanie uznany za spełniony jeżeli: Wykonawca posiada ważne na czas realizacji umowy odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 PLN.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) lit. b i lit. c SWZ:
dla części zamówienia nr 1:
• nadany przez Marszałka Województwa nr BDO (w zakresie transportu odpadów), zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1587 z późn. zm.).
•decyzja wydana przez właściwy organ inspekcji weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie
z ustawą z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (art. 4 ust. 3, art. 6 ust. 4, Dz. U. z 2023 r. poz. 1075) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. określającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające Rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (Rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego, DZ.U. L 300 z 14.11.2009 r., str. 1-33 w zakresie art. 10 lit. p) – dotyczy odpadów pokonsumpcyjnych;
• ważne ubezpieczenie na czas trwania umowy od odpowiedzialności cywilnej
z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
dla części zamówienia nr 2
• nadany przez Marszałka Województwa nr BDO (w zakresie transportu odpadów), zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1587 z późn. zm.).
• ważne ubezpieczenie na czas trwania umowy od odpowiedzialności cywilnej
z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
dla części zamówienia nr 3
• zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów lub zezwolenie zintegrowane uwzględniające zbieranie lub przetwarzanie odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia na podst. ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.);
• nadany przez Marszałka Województwa nr BDO (w zakresie transportu odpadów), zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1587 z późn. zm.).
• ważne ubezpieczenie na czas trwania umowy od odpowiedzialności cywilnej
z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
dla części zamówienia nr 4
• nadany przez Marszałka Województwa nr BDO (w zakresie transportu odpadów), zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1587 z późn. zm.).
• ważne ubezpieczenie na czas trwania umowy od odpowiedzialności cywilnej
z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części zamówienia nr 1, 2, 3, 4.
1. Wniesienie wadium.
1) Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości
– dla części zamówienia nr 1 – 6 200,00 PLN;
– dla części zamówienia nr 2 – 1 400,00 PLN;
– dla części zamówienia nr 3 – 1 400,00 PLN;
– dla części zamówienia nr 4 – 120,00 PLN.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:
1) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli
co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w
Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3.Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór - załącznik nr 5 do SWZ).
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaje i zakres zmian umowy oraz ich warunki wprowadzenia znajdują się w § 12 projektowanych postanowień umów
stanowiących załączniki 4a, 4b, 4c, 4d do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-28 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1000139

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-28 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia:
Część zamówienia nr 1, 2, 3 i 4 – od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż do dnia 01.12.2024 r. do dnia
30.11.2025 r.;
2. Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie przesłanek
opisanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.