eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³odawaDostawa energii elektrycznej na potrzeby Powiatu W³odawskiego w 2025 roku



Og³oszenie z dnia 2024-10-18

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Powiatu W³odawskiego
w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT W£ODAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198190

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: al. Józefa Pi³sudskiego 24

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.wlodawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://powiatwlodawski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Powiatu W³odawskiego
w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cf4f9de7-a482-4c75-ac45-da703efbb390

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00552995

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00048001/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Powiatu W³odawskiego w 2024 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwlodawski

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej jakim jest Platforma zakupowa dostêpna na profilu nabywcy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwlodawski. Komunikacja w postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej na w/w Platformie dostêpnej na profilu nabywcy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika platformy zakupowej dostêpna na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. instrukcj± i postêpowaæ wed³ug zasad w niej wskazanych.
Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar,
h) maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB,
i) pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Platformy zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust 1. i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. [Administrator Danych] Administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz we wszelkich innych dokumentach sk³adanych przez wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest Starostwo Powiatowe we W³odawie Adres: Al. J. Pi³sudskiego 24, 22-200 W³odawa tel. 82 57 21510 zwane dalej Administratorem; 2.[Inspektor Ochrony Danych] administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych. Dane do kontaktu z inspektorem: inspektor@powiat.wlodawa.pl lub adres korespondencyjny: Starostwo Powiatowe we W³odawie Al. J. Pi³sudskiego 24, 22-200 W³odawa z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.3. [Cele i podstawy prawne przetwarzania danych] dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie ustawy Prawo zamówieñ publicznych na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowi±zki prawne ci±¿±ce na administratorze np. co do przechowywania dokumentacji),
Administrator przetwarza dane w oparciu o nastêpuj±ce podstawy prawne: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej. Pzp),ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, rozporz±dzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. b)art. 6 ust.1 lit. f) RODO (prawnie uzasadnione interesy Administratora polegaj±ce na umo¿liwieniu kontaktu w sprawie z³o¿onej w tym postêpowaniu oferty),4.[Odbiorcy danych] odbiorcami ww. danych osobowych bêd± podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, podmioty uprawnione na podstawie odrêbnych przepisów np. do prowadzenia kontroli, jak równie¿ zainteresowani w oparciu o przepisy o dostêpie do informacji publicznej; ponadto odbiorcami danych mog± byæ równie¿ podmioty dostarczaj±ce lub utrzymuj±ce infrastrukturê IT Administratora, podmioty i osoby ¶wiadcz±ce us³ugi prawne, brokerskie, firmy archiwizuj±ce dokumenty; wymienione podmioty zosta³y / zostan± zobowi±zane do zachowania poufno¶ci w stosunku do powierzonych im danych osobowych.5.[Czas przetwarzania danych] okres przechowywania danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest nastêpuj±cy: a)w odniesieniu do podmiotu, którego oferta zosta³a wybrana, Administrator jest uprawniony przechowywaæ dokumentacjê przez okres realizacji umowy zawartej z wykonawc±, a nastêpnie okres archiwizacji wynikaj±cy z procedur obowi±zuj±cych w organizacji Administratora, b)w odniesieniu do podmiotów, których oferty nie zosta³y wybrane, dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z procedurami obowi±zuj±cymi w organizacji Administratora przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia; na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporz±dzenia, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Administratora. Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u,
Administrator nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporz±dzenia.
W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w
szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16
Rozporz±dzenia, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. Ponadto informujemy, i¿ w zwi±zku z
przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporz±dzenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WO.272.2.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Powiatu W³odawskiego w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r., zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, t.j. z dnia 19 maja 2022 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 266) dla punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w Za³±czniku 1 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczno¶æ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy informuje, ¿e przy ¶wiadczeniu us³ugi objêtej przedmiotem zamówienia przewiduje mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy nie mo¿e okre¶liæ dok³adnego zu¿ycia energii elektrycznej objêtego przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiaj±cy przedstawi³ przewidywan± ilo¶æ zu¿ycia energii elektrycznej. Podane zapotrzebowanie okre¶lono jako warto¶ci szacunkowe na podstawie dotychczasowego zu¿ycia w kolejno nastêpuj±cych po sobie 12 miesi±cach i nie stanowi± one ostatecznego zobowi±zania do zakupu energii elektrycznej. S³u¿± g³ównie do porównania i oceny ofert.
Zgodnie z prawem opcji Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia ³±cznej ilo¶ci zakupionej energii elektrycznej, w zakresie do + 30 % wzglêdem szacowanej ilo¶ci (warto¶ci) zamówienia okre¶lonego przez Zamawiaj±cego w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zaistnienie okoliczno¶ci, o której mowa, spowoduje odpowiednio zwiêkszenie wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy z tytu³u zawartej umowy. Zamawiaj±cy uzale¿nia mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, w szczególno¶ci od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej w ramach grup taryfowych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia lub/ i zwiêkszenia zapotrzebowania na dostawê energii elektrycznej podanych PPE w za³±czniku nr 1 nie wiêksze ni¿ 30 % przedmiotu warto¶ci zamówienia. Maj±c na wzglêdzie art. 433 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do wykorzystania minimum 70 % warto¶ci szacowanego zu¿ycia energii elektrycznej. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed up³ywem terminu realizacji zamówienia. Cena ¶wiadczenia dostaw energii elektrycznej w ramach prawa opcji bêdzie identyczna jak zamówienia podstawowego, okre¶lona zgodnie z cenami jednostkowymi wynikaj±cymi z Za³±cznika nr 2a do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy posiadaj± aktualnie obowi±zuj±c± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn±, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej i zawodowej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy poza o¶wiadczeniem o braku podstaw do wykluczenia – za³±cznik nr 4 do SWZ (sk³adanym wraz z ofert±), nie wymaga sk³adania innych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postepowaniu:
Aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn± wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dodatkowo Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ brak podstaw do wykluczenia w oparciu o przes³anki okre¶lone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. Poz. 835):
Art. 7. Przes³anki wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu] Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:
- wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
-wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
-wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. / Art. 1 pkt. 3: [Akty unijne wprowadzaj±ce sankcje, odpowiednie stosowanie] W celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listê, o której mowa w art. 2, stosuje siê: pkt 3) wykluczenie z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054 i 2269 oraz z 2022 r. Poz. 25)/.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu.
b) W przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
c) Zobowi±zani s± oni na wezwanie zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio wykonawca/wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nianie warunku.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian zosta³ szczegó³owo opisany w za³±czniku nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia oferty w https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwlodawski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-05 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór stanowi±cy za³. nr 2 do SWZ;
2) Formularz cenowy – za³. Nr 2a do SWZ,
3) O¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ – za³. 3 i za³. 4 do SWZ;
4) O¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ – za³. 6 (je¿eli dotyczy);
5) Zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (je¿eli dotyczy);
6) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostepniaj±cego zasoby:
a) Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostepniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z KRS, CEDIG lub innego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostepniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit. a), je¿eli zamawiaj±cy mo¿e uzyskaæ je za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
c) Je¿eli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostepniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy). Pe³nomocnictwo o którym mowa w rozdziale 13.4 pkt 5) lit c) i pkt 6) SWZ sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ notarialnie – w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz.307), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.