Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00481998/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ ZAKUP PALIW DLA ZABEZPIECZENIA POTRZEB TRANSPORTOWYCH
I SPRZĘTOWYCH ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723841
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 19
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 8151-657
1.5.8.) Numer faksu: 74 8153-541
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp-zabkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.zdp-zabkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90be772a-7e0d-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ZARZĄDZANIE DROGAMI
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ ZAKUP PALIW DLA ZABEZPIECZENIA POTRZEB TRANSPORTOWYCHI SPRZĘTOWYCH ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90be772a-7e0d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00083690/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup paliw dla zabezpieczenia potrzeb transportowych i sprzetowych ZDP Ząbkowice Śląskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481998
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.251.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 330124 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 268393,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw w 2024 roku.Zamówienia zostało podzielone na 2 części tj.
ZADANIE Nr 1 – w miejscowości Ząbkowice Śląskie
ZADANIE Nr 2 – w miejscowości Ziębice.
1. Szczegółowe Wymagania w stosunku do Wykonawcy zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiąc załącznik nr 1 A i załącznik nr 1 B do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 2.
2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówień – w okresie 12 m-cy od dnia 01 stycznia 2024r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu umowy.
3. Wykonawca zamówienia jest zobowiązany POSIADAĆ W CIĄGŁEJ SPRZEDAŻY W DNI POWSZEDNIE I ŚWIĄTECZNE – CAŁODOBOWO wymagane w ofercie paliwa i czynne punkty sprzedaży – stacje paliw minimum 1 na terenie miasta dla:
a) ZADANIE NR 1– w miejscowości Ząbkowice Śl.
b) ZADANIE NR 2 – w miejscowości Ziębice,
c) lokalizacja punktów tankowania musi umożliwiać swobodny i bezpieczny dojazd pojazdów Zamawiającego.
4. Wykonawca zamówienia musi posiadać koncesję na obrót paliwami ciekłymi.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podana w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2.
6. Wykonawca może złożyć oferty dowolnie na jedną lub dwie części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.5.) Wartość części: 122512,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw w 2024 roku. Zamówienia zostało podzielone na 2 części tj.ZADANIE Nr 1 – w miejscowości Ząbkowice Śląskie
ZADANIE Nr 2 – w miejscowości Ziębice.
1. Szczegółowe Wymagania w stosunku do Wykonawcy zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiąc załącznik nr 1 A i załącznik nr 1 B do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 2.
2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówień – w okresie 12 m-cy od dnia 01 stycznia 2024r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu umowy.
3. Wykonawca zamówienia jest zobowiązany POSIADAĆ W CIĄGŁEJ SPRZEDAŻY W DNI POWSZEDNIE I ŚWIĄTECZNE – CAŁODOBOWO wymagane w ofercie paliwa i czynne punkty sprzedaży – stacje paliw minimum 1 na terenie miasta dla:
a) ZADANIE NR 1– w miejscowości Ząbkowice Śl.
b) ZADANIE NR 2 – w miejscowości Ziębice,
c) lokalizacja punktów tankowania musi umożliwiać swobodny i bezpieczny dojazd pojazdów Zamawiającego.
4. Wykonawca zamówienia musi posiadać koncesję na obrót paliwami ciekłymi.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podana w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2.
6. Wykonawca może złożyć oferty dowolnie na jedną lub dwie części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.5.) Wartość części: 179343 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137200,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137200,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137200,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TANK Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 890049758
7.3.3) Ulica: ul.Traugutta 9
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.5) Kod pocztowy: 57-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137200,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164496,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164496,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164496,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOESTRY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020189192
7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Witosa 7
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164496,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) ZADANIE NR 1– w miejscowości Ząbkowice Śl.
b) ZADANIE NR 2 – w miejscowości Ziębice
lokalizacja punktów tankowania musi umożliwiać swobodny i bezpieczny dojazd pojazdów Zamawiającego.
Wykonawcy-Sprzedający posiadają odpowiednie koncesję na obrót paliwami ciekłymi.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podana w opisie przedmiotu zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spółki Skawa Jordanów w okresie 12 miesięcy
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
- ZAKUP PALIW DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
- Dostawa paliw ciekłych w 2025 roku.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.