Og³oszenie z dnia 2024-10-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00392822/01 - Og³oszenie z dnia 2024-07-02
- 2024/BZP 00404395/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00409720/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-12
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
„Zakup wyposa¿enia, pomocy, sprzêtu do ¦wietlicy ¦rodowiskowej w Marianowie, Sancygniowie w Gminie Dzia³oszyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA DZIA£OSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009768
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Skalbmierska 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzia³oszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-440
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.rady@dzialoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dzialoszyce.eobip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1078d301-3869-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wyposa¿enia, pomocy, sprzêtu do ¦wietlicy ¦rodowiskowej w Marianowie, Sancygniowie w Gminie Dzia³oszyce”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1078d301-3869-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00553037
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00104967/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Zakup wyposa¿enia, pomocy, sprzêtu do ¦wietlicy ¦rodowiskowej w Marianowie, Sancygniowie w Gminie Dzia³oszyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"¦wietlice ¶rodowiskowe w Dzia³oszycach Twoj± szans± na lepsze ¿ycie”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00392822
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposa¿enia do wskazanych w tytule zamówienia wyposa¿enia wymaganego do realizacji projektu.Zadanie 1 – pozycje od 1 do 66 Opisu przedmiotu zamówienia z wy³±czeniem poz. 29
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 37820000-2 - Wyroby artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44812000-5 - Farby do celów artystycznych
30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
39292300-8 - Przybory do rysowania
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39130000-2 - Meble biurowe
32320000-2 - Sprzêt telewizyjny i audiowizualny
39710000-2 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego
37524200-9 - Gry planszowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 119738,59 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposa¿enia do wskazanych w tytule zamówienia wyposa¿enia wymaganego do realizacji projektu.Zadanie 2 - pozycja 67 Opisu przedmiotu zamówienia
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4065,04 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposa¿enia do wskazanych w tytule zamówienia wyposa¿enia wymaganego do realizacji projektu.Zadanie 3 – pozycja 29 i 68 Opisu przedmiotu zamówienia
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33693000-4 - Pozosta³e produkty terapeutyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9430,89 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 98632,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 512985,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98632,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Bli¿ej Ludzi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6572963978
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-150
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 98632,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 604038,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Handlowo Us³ugowe El Hydro s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572913756
7.3.4) Miejscowo¶æ: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO US£UGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Og³oza
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 7670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 561761,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Handlowo Us³ugowe El Hydro s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572913756
7.3.4) Miejscowo¶æ: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO US£UGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Og³oza
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 7670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz monta¿ nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podzia³em na 2 czê¶ci
- Dostawa materia³ów edukacyjnych z zakresu edukacji w³±czaj±cej dla dzieci klas I-III szko³y podstawowej
- Dostawa sprzêtu AGD na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podzia³em na czê¶ci
- "Zakup wraz z dostaw± mebli i wyposa¿enia biurowego, sprzêtu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z monta¿em oraz pozosta³ego asortymentu dla ¦WK OHP oraz podleg³ych jednostek"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposa¿enia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materia³ów, pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szko³a marzeñ"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.