eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiechówŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI Z TERENU GMINY MIECHÓW



Ogłoszenie z dnia 2023-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI Z TERENU GMINY MIECHÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357011501

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 1

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gops.miechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gops.miechow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI Z TERENU GMINY MIECHÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f50ee47d-7ad5-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553063

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f50ee47d-7ad5-11ed-b4ea-f64d350121d2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-zamówienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymaga podpisu elektronicznego

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: e-zamówienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie (ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, tel. kontaktowy: 41 382 11 60, adres e-mail: gops@gops.miechow.pl)
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie (ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, tel. kontaktowy: 41 382 11 60, adres e-mail: gops@gops.miechow.pl)
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS-535.Zm.28.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi dostosowanych do szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy w formie specjalistycznych usług, wynikających z rodzaju ich schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym.
Szacowana średnia liczba usługobiorców wynosi 2 osób. Szacowana liczba godzin usług w okresie obowiązywania umowy wynosi ok. 76 godzin. Podana liczba ma charakter szacunkowy i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie pełnej liczby godzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi będzie kierował się zamawiający przy wyborze ofert, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
Cena oferty (brutto) - 60 %
Adres zamieszkania wykonawcy/miejsca siedziby wykonawcy (odległość od siedziby zamawiającego) – 40 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów (wartość punktowa oferty x wartość punktowa wagi), w następujący sposób:
K1, Kryterium - Cena brutto
Ocenie podlega wynagrodzenie maksymalne (w złotych brutto), wynikające z formularza oferty obejmujące realizację umowy.
K1 = Cmin/Cb x 100 pkt. gdzie:



Cmin

najniższa cena spośród ocenianych ofert
Cb
K1

cena badanej oferty
Liczba pkt przyznanych w ramach kryterium

K2, dogodne umiejscowienie schroniska (odległość od siedziby zamawiającego)
Od 0 do 25 km – 100 punktów
od 26 km do 50 km – 50 punktów
od 51 km do 75 km - 25 punktów
i powyżej 75 km – 0 punktów

Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację, wyliczoną wg następującej formuły:
XP = ( K1 x 60 % ) + ( K2 x 40 % )
gdzie:
XP

Liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę
K1

Liczba pkt przyznanych w ramach kryterium cena
K2

Liczba pkt przyznanych w ramach kryterium dogodne adres miejsca zamieszkania/siedziby wykonawcy (odległość od siedziby zamawiającego)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Adres zamieszkania wykonawcy/miejsca siedziby wykonawcy (odległość od siedziby zamawiającego)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zamawiający podkreśla, że zarówno przyznawanie bądź odmowa przyznawania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi stanowi wyłączną kompetencję zamawiającego i będą każdorazowo określane w decyzji administracyjnej, wydawanej na podstawie przepisów ustawy o pomocy społecznej.
Zamawiający każdorazowo przekaże wybranemu wykonawcy informacje niezbędne do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych. Zlecenie realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz konkretnej osoby będzie przekazywane na piśmie w postaci indywidualnego zakresu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. W sytuacjach nagłych dopuszcza się zgłoszenie telefoniczne lub e-mailowe. Jednocześnie zamawiający wymaga, aby usługi były realizowane przez wykonawców wyłącznie na rzecz osób wskazanych w indywidualnych zakresach specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zawierających informacje o osobach, którym przyznano usługi, ich rodzaj i wymiar oraz miejsce świadczenia usług.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznym przez pracowników posiadających kwalifikacje do wykonywania ww. usług, tj:
specjalistyczne usługi są świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.
osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej trzymiesięczny staż w jednej z następujących jednostek:
1) szpitalu psychiatrycznym;
2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
3) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;
4) ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym, warsztacie terapii zajęciowej;
5) innej jednostce niż wyżej wymienione, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
Staż pracy rozumiany jest jako praca w ramach stosunku pracy, a więc na podstawie umowy o pracę, powołania, mianowania, wyboru bądź spółdzielczej umowy o pracy niezależnie od wielkości etatu.
W przypadku wykazywania doświadczenia zawodowego w jednostce określonej w pkt 5, niezbędne jest przedłożenie dokumentów organizacyjnych podmiotu, które wykażą charakter działalności i jej odbiorców.
W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe oraz posiadają co najmniej roczny staż pracy w powyższych jednostkach i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje,
Weryfikacja spełnienia warunków dot. kwalifikacji zawodowych, stażu oraz przeszkolenia i doświadczenia dokonywana będzie w oparciu o osoby wskazane do realizacji zamówienia.
Każdorazowo przed rozpoczęciem realizacji usług przez specjalistę świadczącego usługi Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w Ośrodku dokumentację potwierdzającą kwalifikacje, staż zawodowy, szkolenia i doświadczenie .Obowiązek przedłożenia powyższej dokumentacji ma zastosowanie również w sprawie zmiany specjalisty w toku rozpoczętych już usług.
Wykonawca zapewni kadrze świadczącej usługi opiekuńcze odpowiednie warunki pracy,
w tym: rękawiczki jednorazowe, zabezpieczenie zwrotu kosztów za przejazdy związane z wykonywaniem obowiązków służbowych, ryczałt za te przejazdy lub zapewnienie środka transportu, zabezpieczenie możliwości kontaktu telefonicznego i pokrycie kosztów usług telekomunikacyjnych związanych z wykonywaniem obowiązków służbowych, dostęp do informacji na temat zagrożeń i ryzyka związanych z wykonywaniem pracy, wyposażenie kadry świadczącej usługi opiekuńcze w identyfikatory, dokumentowanie procesu świadczenia usług opiekuńczych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznym przez pracowników posiadających kwalifikacje do wykonywania ww. usług, tj:
specjalistyczne usługi są świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.
osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej trzymiesięczny staż w jednej z następujących jednostek:
1) szpitalu psychiatrycznym;
2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
3) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;
4) ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym, warsztacie terapii zajęciowej;
5) innej jednostce niż wyżej wymienione, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dokumentacja potwierdzająca wykształcenie i doświadczenia zawodowe wykonawców

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Tak

6.2.) Oferty wariantowe wraz ze złożeniem ofert podstawowej albo zamiast oferty podstawowej: dopuszcza zamiast oferty podstawowej

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Liczba osób i godzin wsparcia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-22 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Gmina Miechów - platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-22 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.