eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławKonserwacja tablic z nazwami ulic i innego oznakowania informacyjnego (za wyjątkiem reklam) oraz elementów małej architektury na terenie miasta Wrocławia



Ogłoszenie z dnia 2024-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja tablic z nazwami ulic i innego oznakowania informacyjnego (za wyjątkiem reklam) oraz elementów małej architektury na terenie miasta Wrocławia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150142

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 49

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-633

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uzpnz@zdium.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja tablic z nazwami ulic i innego oznakowania informacyjnego (za wyjątkiem reklam) oraz elementów małej architektury na terenie miasta Wrocławia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7028ef3-3925-4cd9-ad3d-15ae5da0e835

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553065

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062300/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 konserwacja tablic z nazwami ulic i innego oznakowania informacyjnego ( za wyjątkiem reklam) oraz wskazanych elementów małej architektury na terenie Wrocławia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdium-wroc.logintrade.net/zapytania_email,177999,21d820557667245d6c79c38f04ba64e6.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdium-wroc.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie zakupowej LoginTrade.net, zwanej dalej „platformą przetargową” lub „platformą”. Szczegółowe informacje na temat zakładania konta, zasady i warunki korzystania z platformy oraz wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z platformy przetargowej dostępne są pod poniższym adresem internetowym:
https://zdium-wroc.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym: wnioski, wezwania, zawiadomienia, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej https://zdium-wroc.logintrade.net. Zamawiający nie przewiduje komunikacji z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TXZ/EEXI/260/108/2024/MKo

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja tablic z nazwami ulic i innego oznakowania informacyjnego (za wyjątkiem reklam) oraz elementów małej architektury na terenie miasta Wrocławia

4.2.6.) Główny kod CPV: 50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44423400-5 - Znaki i podobne elementy

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

1. Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnego wznowienia zamówienia, tj. zlecenia Wykonawcy wykonywania po raz kolejny tych samych usług, które stanowią przedmiot zamówienia podstawowego.
2. Wznowienie zamówienia będzie polegało na świadczeniu przez Wykonawcę usługi wykonania prac związanych z konserwacją tablic z nazwami ulic i innego oznakowania informacyjnego (za wyjątkiem reklam) oraz elementów małej architektury na terenie miasta Wrocławia, w okresie kolejnych 12 miesięcy począwszy od dnia następnego po dniu zakończenia zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający skorzysta z prawa do wznowienia zamówienia poprzez złożenie Wykonawcy jednostronnego oświadczenia w formie pisemnej.
4. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3, Zamawiający może złożyć do upływu terminu realizacji zamówienia podstawowego.
5. Wykonawca po otrzymaniu oświadczenia, o którym mowa w ust. 3, nie może odmówić realizacji wznowienia. Odmowa wykonania przez Wykonawcę wznowienia będzie traktowana jako brak realizacji przedmiotu umowy i skutkować będzie obciążeniem Wykonawcy karą umowną określoną w § 12 ust. 2 pkt 1.
6. Wznowione zamówienie będzie realizowane na warunkach określonych w niniejszej umowie, w tym tych dotyczących wynagrodzenia z uwzględnieniem zapisów o waloryzacji oraz innych dopuszczalnych zmian umowy.
7. Zamówienie realizowane w ramach wznowienia jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego ze wznowienia zamówienia nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić Wykonawcy zamówienia zgodnego z przedmiotem niniejszej umowy, polegającego na powtórzeniu czynności wymienionych w zestawieniu kosztów zadania do kwoty 180 252,00 zł netto, tj. 221 709,96 zł brutto.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja pracy poprzez jednoczesną pracę wszystkich brygad

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust 1. pkt 1÷6 i z art. 109 ust 1. pkt 1÷10 ustawy Pzp oraz z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r., poz. 835 ze zm.);
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

WYKONAWCA SPEŁNI POWYŻSZY WARUNEK, JEŻELI WYKAŻE, ŻE:
a) wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie 3 trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówienie lub zamówienia polegające na konserwacji tablic z nazwami ulic lub innego oznakowania informacyjnego, tj. trasy turystycznej i spacerowej, o wartości zamówienia lub łącznej wartości zamówień minimum 100 000,00 zł brutto;
b) wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu tablic z nazwami ulic lub innego oznakowania informacyjnego, tj. trasy turystycznej i spacerowej, o wartości zamówienia minimum 200 000,00 zł brutto;
c) dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem robót, który:
- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi;
- przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów (ustawa Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz. U. z 2023r., poz. 682) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ zgodne z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2021 r., poz. 1646) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczącymi uznawania kwalifikacji oraz przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Warunek przynależności do OIIB nie dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia na podstawie innych
niż obowiązujące w Polsce przepisy i legitymują się uprawnieniami wydanymi obywatelom państw
Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a
oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

d) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum 2 brygadami roboczymi o składzie co najmniej 2-osobowym każda.
e) dysponuje oznakowanymi (zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.) samochodami dostawczymi wyposażonymi w podstawowe elementy oznakowania zastępczego robót w pasie drogowym oraz zestawy narzędzi i materiałów niezbędnych do realizacji zadania- w ilości minimum 2 sztuk. Wymienione samochody winny być wyposażone w narzędzia, które umożliwiają:
- wykonanie otworów różnej wielkości i głębokości w różnych typach nawierzchni;
- wykonanie odtworzeń nawierzchni po montażu i demontażu elementów w
podłożu;
- wykonanie przycięć elementów metalowych, kamiennych (naturalnych i
sztucznych);
- spawanie elementów stalowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy dotyczących:
1) sposobu rozliczenia niniejszej umowy w zakresie zmiany okresu rozliczeniowego lub rodzaju dokumentów rozliczeniowych;
2) zmiany części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, rezygnacji lub zmiany Podwykonawcy w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z SWZ, w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na dalszą realizację przedmiotu umowy przez Podwykonawcę;
3) zmiany lub rezygnacji z podmiotu udostępniającego zasoby, na którego zasoby Wykonawca powoływał się celem wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu; w takim przypadku Wykonawca, jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
4) rozszerzenia zakresu umowy o nowe pozycje cennikowe, jeżeli zmiana spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunki faktyczne wpłyną na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy;
5) usunięcia oczywistych błędów pisarskich lub rachunkowych, a także usunięcia zapisów, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa – w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania błędów;
6) klauzul waloryzacyjnych:
a) Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdium-wroc.logintrade.net/zapytania_email,177999,21d820557667245d6c79c38f04ba64e6.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.