Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00493061/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa istniejącego budynku wielofunkcyjnego na budynek mieszkalny (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pieszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusz Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Pieszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-250
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@pieszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pieszyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa istniejącego budynku wielofunkcyjnego na budynek mieszkalny (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a3aecfd-8699-4441-9789-91d74e5cd46a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044921/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa istniejącego budynku wielofunkcyjnego na budynek mieszkalny wielorodzinny z lokalem usługowym (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493061
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGPRiIT.271.38.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa istniejącego budynku wielofunkcyjnego na budynek mieszkalny wielorodzinny z lokalem usługowym oraz garażami – ul. Kościuszki 6A w Pieszycach” z uwzględnieniem nadzorów branżowych tj. branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej. Szczegółowy opis robót budowlanych planowanych do wykonania w ramach inwestycji zawiera dokumentacja projektowa, która umieszczona jest pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/951145.
Podział w poszczególnych branżach wg. kosztorysów inwestorskich, przewidywany termin realizacji i częstotliwość narad:
1) szacunkowa wartość inwestycji netto: 8 647 908,94 zł w tym podział na branże:
a) branża elektryczna: 1 021 993,82zł
b) branża konstrukcyjno-budowlana: 5 569 195,26 zł
c) branża sanitarna: 1 419 713,04 zł
d) branża drogowa: 637 006,82 zł
2) przewidywany termin realizacji zadania: 20 miesięcy od dnia podpisania umowy z wykonawcą
3) częstotliwość narad: inspektor wiodący dla danej inwestycji – min. 1 raz na 2 tygodnie* Inwestycja na terenie Gminy Pieszyce. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dyspozycyjności i inspekcji Inspektora Nadzoru na terenie prowadzenia robót budowlanych w godz. 7:30 – 15:30 od poniedziałku do piątku (nie rzadziej jednak niż dwa razy w tygodniu)
*inspektor wiodący dla danej inwestycji to ten, którego wartość szacunkowa zadania w branży jest najwyższa
Szczegółowe obowiązki wykonawcy wskazane zostały we wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 14 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarządzanie Inwestycjami Budowlanymi Sławomir Tomala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871118306
7.3.3) Ulica: Łowiecka 2
7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki
7.3.5) Kod pocztowy: 58-210
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARZĄDZANIE INWESTYCJAMI BUDOWLANYMI SŁAWOMIR TOMALA
jakie przetargi wygrała firma
ZARZĄDZANIE INWESTYCJAMI BUDOWLANYMI SŁAWOMIR TOMALA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gm.Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie-Etap II
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. "Budowa nowej siedziby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu - etap II", przez Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: "Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Sosnowcu".
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania "Budowa biogazowni do przetwarzania osadów ściekowych i bioodpadów w ramach oczyszczalni ścieków w Bytkowie"
- Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu
- Pełnienie funkcji Operatora Projektu w ramach Projektu pn. "Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii na terenie Gminy Bytom"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.