eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia MałaRenowacja XIX wiecznego budynku Szkoły Podstawowej im. Małego Księcia w Wiszni Małej



Ogłoszenie z dnia 2024-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja XIX wiecznego budynku Szkoły Podstawowej im. Małego Księcia w Wiszni Małej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisznia Mała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934897

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 9

1.5.2.) Miejscowość: Wisznia Mała

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-114

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 3084800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wiszniamala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja XIX wiecznego budynku Szkoły Podstawowej im. Małego Księcia w Wiszni Małej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51426e45-e42d-41db-909c-00db6d49141c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062347/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Renowacja XIX wiecznego budynku Szkoły Podstawowej im. Małego Księcia w Wiszni Małej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435369

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania roboty budowlane pn: "Remowacja XIX wiecznego budynku Szkoły Podstawowej im. Małego Księcia w Wiszni Małej w formule zaprojektuj i wybuduj" obejmujące m.in.:
- konserwację ścian i sufitu (czyszczenie powierzchni, uzupełnienie ubytków, gruntowanie, odrestaurowanie elementów sztukaterii, malowanie
- renowację istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej
-naprawę i remont parkietu drewnianego
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje poniższa dokumentacja:
A. Program Funkcjonalno -Użytkowy pn: "Renowacja pomieszczenia auli w XIX wiecznym budynku Szkoły Podstawowej im. Małego Księcia w Wiszni Małej", wykonany przez: wykonany przez: MAFRA Design Studio Projektowe Anna Bęcławska
B. Program prac konserwatorskich z rozpoznaniem kolorystyki elementów wystroju wnętrza wykonany przez : Detal Agnieszka Witkowska
C. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)
D. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami
2. Realizacja przedmiotu umowy obejmuje również postępowania formalno - prawne prowadzące do uzyskania niezbędnych uzgodnień, postanowień oraz decyzji administracyjnych wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę i prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie/ braku sprzeciwu do zgłoszenia zakończonych robót (jeśli dotyczy). Decyzja pozwolenia na użytkowanie/brak sprzeciwu musi być prawomocna w momencie podpisywania przez Strony protokołu odbioru przedmiotu umowy(jeśli dotyczy).
3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i zasadach określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia i w niniejszej umowie stanowiących załączniki do SWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu do Zamawiającego na przedmiotowe zamówienie wpłynęła 1 oferta, która przewyższała kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.