Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406766/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej Powiatu Starachowickiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Starachowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009395
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr Władysława Borkowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 276-09-00
1.5.8.) Numer faksu: 276-09-02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.starachowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.starachowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej Powiatu Starachowickiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-103ed235-c941-4bd3-acf0-4aa52110167e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068005/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej Powiatu Starachowickiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406766
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Cześć I Prace projektowo-budowlane; obejmującego swym zakresem 4 etapyZamówienie podstawowe obejmuje Etap I i Etap II:
I etap – Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej.
Zakres opracowania:
-Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku wraz z dokumentacją obejmującą wymianę przyłącza wody oraz uzyskaniem zezwolenia na realizację robót budowlanych (skutecznym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych i/lub ewentualnym uzyskaniem pozwolenia na budowę). Powinna ona obejmować:
-inwentaryzacje, uzgodnienia i opinie w zakresie niezbędnym do wykonania projektu,
-koncepcję rozwiązania projektowego, przedłożoną Zamawiającemu do zatwierdzenia,
-projekt budowlany odpowiadający zakresem i formą brzmieniu przepisów Prawa budowlanego, przekazany w formie papierowej w 3 egz. oraz w formie elektronicznej (opis i rysunki w pdf oraz w doc. i dwg.),
-projekt techniczny zawierający odpowiednie rozwiązania techniczne, rysunki i obliczenia, niezbędne do wykonania robót budowlanych w formie papierowej w 3 egz. (opis i rysunki w pdf oraz w doc. i dwg.),
-specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w formie papierowej w 3 egz. wraz z formą elektroniczną (w pdf),
-przedmiary i kosztorysy inwestorskie w formie papierowej w 3 egz. wraz z formą elektroniczną (w formacie pdf oraz ath).
Szczegółowy opis zakresu prac projektowych określa Program Funkcjonalno – Użytkowy.
II etap – Prace remontowo-budowlane
Zakres prac budowlanych winien obejmować w szczególności:
-roboty rozbiórkowe
-roboty budowlane remontowe wewnętrzne:
-roboty z zakresu instalacji elektrycznych wewnętrznych:
-roboty z zakresu instalacji sanitarnych wewnętrznych:
-roboty z zakresu instalacji sanitarnych wewnętrznych
-roboty z zakresu instalacji c.o:
-roboty z zakresu instalacji sanitarnych zewnętrznych:
Szczegółowy opis zakresu robót określa Program Funkcjonalno – Użytkowy w oparciu o który Wykonawca opracuje dokumentację projektowo – kosztorysową i wykona roboty budowlane.
Zamówienie w ramach prawa opcji:
III etap stanowi prawo opcji. – Instalacja windy w budynku przy ul. Rogowskiego 14 w Starachowicach.
Zakres wykonania prac budowlanych w oparciu dokumentację projektową obejmuje instalację dźwigu osobowego z kabiną przystosowaną do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach, z napędem elektrycznym, z płynną regulacją prędkości.
Napęd dźwigu do montażu w zaprojektowanym szybie. Kabina przelotowa wykończona okładziną ze stali nierdzewnej.
Szczegółowy opis zakresu robót (opcji) określa dokumentacja projektowo – kosztorysowa
IV etap stanowi prawo opcji – Wymiana pokrycia dachowego wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej.
-Wymiana pokrycia dachu wraz z termomodernizacją stropodachu
- Modernizacja instalacji odgromowej budynku
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynku
Szczegółowy opis zakresu robót określa Program Funkcjonalno – Użytkowy w oparciu o który Wykonawca opracuje dokumentację projektowo – kosztorysową i wykona roboty budowlane.
Prawo opcji -Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie realizacji prac dla etapu III, IV:
1) skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy,
2) zlecenie realizacji dodatkowych prac w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w całości albo wcale,
3) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tytułu realizacji etapu III lub IV,
4) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy,
5) Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i możliwości finansowych.
6) Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa ze zleceniem realizacji prac w ramach etapu (III lub IV) na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.
7) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy. Przedmiotu umowy objętego zakresem opcjonalnym zamówienia dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy, co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia.
8) Zamawiający zobowiązuje się powiadomić Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji w terminie 4 miesięcy od dnia podpisania niniejszej umowy.
Przewidywany termin wykonania przedmiotu zamówienia w ramach opcji (Etap III, Etap IV) wynosi do 13 miesięcy od daty podpisania umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja na stronie prowadzonego postępowania
https://epropublico.pl/ zakładka zamawiający Powiat Starachowicki numer postępowania ZP.272.7.2024 pn: „Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej Powiatu Starachowickiego” - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SWZ dla części I
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 3167431,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć II Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: „Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej Powiatu Starachowickiego”Wykonawca będzie pełnić funkcję Inspektora Nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane. Roboty budowlane będą prowadzone w oparciu o dokumentację projektową będącą załącznikiem do tego postępowania. W ramach usługi Nadzór Inwestorski winien zapewnić nadzór nad realizacją robót budowlanych, w szczególności dotyczących terminowości, prawidłowości wykonania oraz jakości robót, stosowanych materiałów, kosztów realizacji robót, odbioru robót, koordynacji wszystkich czynności związanych z realizacją zadania aż po rozliczenie zadania oraz nadzór w okresie gwarancji i rękojmi.
Wykonawca usługi musi zapewnić sprawowanie nadzoru w ramach Zamówienia zgodnie z prawem polskim w szczególności z ustawą Prawo Budowlane i PZP.
Zamawiający wymaga aby zadanie było realizowane przez osoby spełniające warunki zawarte w prawie budowlanym, a w szczególności z przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Wykonawca będzie przedstawicielem Zamawiającego i będzie działał w zakresie obowiązków określonych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz wynikających z aktualnych przepisów Prawa Budowlanego, Kodeksu Cywilnego, PZP oraz obowiązujących norm technicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawarty jest w załączniku do SWZ.
Szczegółowy zakres nadzorowanych robót budowlanych opisuje Program Funkcjonalno – Użytkowy oraz dokumentacja projektowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja na stronie prowadzonego postępowania https://epropublico.pl/ zakładka zamawiający Powiat Starachowicki numer postępowania ZP.272.7.2024 pn: „Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej Powiatu Starachowickiego” - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 55132,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przed otwarciem ofert podał na stronie prowadzonego postępowania kwotę jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części I Prace projektowo-budowlane w wysokości 2 377 142,00 zł brutto.
Ceny złożonych ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przed otwarciem ofert podał na stronie prowadzonego postępowania kwotę jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części II Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: „Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej Powiatu Starachowickiego” w wysokości 20 000,00 zł brutto
Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu 'Dziś uczeń - jutro student" w roku 2025
- Dostawa montaż i uruchomienie pięciu tablic informacji pasażerskiej na terenie miasta Starachowice" realizowane jest w ramach projektu "Poprawa komunikacji publicznej na terenie miasta Starachowice...
- Remont oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Starachowickiego.
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.