Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00516844/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie nowego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oraz systemu kontroli dostępu w budynkach Oddziału Regionalnego ARiMR w Toruniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Oddział Regionalny w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01061308300075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Jana Henryka Dąbrowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48566198307
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kujawsko_pomorski@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/arimr
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
państwowa osoba prawna - agencja płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie nowego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oraz systemu kontroli dostępu w budynkach Oddziału Regionalnego ARiMR w Toruniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe8c5506-eed6-4d42-9b3c-98a9631f18eb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516844
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR02.2619.03.2024.BL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oraz systemu kontroli dostępu w budynkach Oddziału Regionalnego ARiMR w Toruniu. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż urządzeń i elementów systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oraz systemu kontroli dostępu (SKD) w budynkach Oddziału Regionalnego ARiMR w Toruniu, usytuowanych przy ul. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego 4 oraz przy ul. gen. Jana Henryka Dąbrowskiego 2a.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały określone w Załączniku nr 2 do SWZ – Projekt umowy wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35121700-5 - Systemy alarmowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199885,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199885,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199885,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLID GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 276650994
7.3.3) Ulica: ul. POSTĘPU nr 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLID GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SOLID GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199885,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie majątku Gminy Szczytna od ryzyka powodzi
- Budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych na terenie Kampusu UMK przy ul. Gagarina 19 w Toruniu.
- Dostawa urządzeń i środków czystości
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2040C Zębówiec - Skrzypkowo - Krzykomy w km od 0+850 do km 5+475 na długości 4,625 km
- Modyfikacja wraz z częściową zmianą sposobu użytkowania oraz uzupełnienie dokumentacji projektowej w ramach zadania.
- Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjnej Święta Miasta, odbywającego się w Toruniu w dniach od 20 do 24 czerwca 2025 roku, zawierającej działania reklamowe oraz eventowe
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja instalacji elektrycznych w pomieszczeniach technicznych Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
- Budowa garażu metalowego w miejscowości Huszlew
- Budowa dróg gminnych nr 115549L i 105066L w miejscowościach Żółtańce i Weremowice
- Rozbudowa monitoringu wizyjnego CCTV w m. Chomęcice, Komorniki i Plewiska oraz zakup 4 dysków twardych o pojemności 8 TB każdy, dedykowanych do rejestratorów monitoringu IP oraz macierzy dyskowych
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" podłączenia instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Puławach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.