Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00483263/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Parczew w okresie I-XII 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PARCZEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002300404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Parczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: +48833551255
1.5.8.) Numer faksu: +48833551255
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.parczew.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mops.parczew.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.parczew.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Parczew w okresie I-XII 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56cf1f83-7e1d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00077290/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych I-XII 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483263
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS – Z/D.261.1.2023.E.S
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1119040,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Parczew w okresie od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
Świadczenie usług opiekuńczych zwykłych, świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w okresie styczeń – grudzień 2024r., zgodnie z art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 901 z późn. zm.).
4. Do zadań Wykonawcy w zakresie usług opiekuńczych zwykłych w szczególności należy:
a) zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych, w szczególności:
• pomoc w ubieraniu się,
• dokonywanie zakupów razem z podopiecznym lub samodzielnie,
• palenie w piecu, przynoszenie opału, wody (w razie potrzeby),
• przynoszenie lub przygotowywanie posiłków z uwzględnieniem diety zleconej przez
lekarza, karmienie oraz sprzątanie po posiłku,
• pranie bielizny osobistej podopiecznego,
• pranie lub zanoszenie i odbieranie bielizny pościelowej i odzieży do/z pralni,
• prasowanie,
• bieżące utrzymanie w czystości mieszkania osoby objętej pomocą, w szczególności
wynoszenie śmieci i okresowe generalne sprzątanie mieszkania,
• wezwanie lekarza w sytuacjach wymagających jego interwencji oraz realizacja recept,
• załatwianie niezbędnych spraw urzędowych (poczta, administracja, bank itp.),
• zgłaszanie napraw urządzeń domowych,
b) świadczenie podstawowej opieki higieniczno-sanitarnej, w szczególności:
• zapewnienie higieny osobistej podopiecznego (pomoc przy toalecie porannej,
wieczornej np. mycie, kąpanie, czesanie, golenie, mycie głowy, obcinanie paznokci itp.),
• pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych w tym: zmiana pieluch,
• zmiana bielizny osobistej i pościelowej,
• przesłanie łóżka podopiecznego,
• zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzenia ciała podopiecznego,
• układanie podopiecznego w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji ciała u osób
nieporuszających się,
• utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych (miednicy, kaczki,
basenu, wanny, umywalki, nocnika, sedesu itp.) przy użyciu środków czystości
podopiecznego,
• wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do zapewnienia higieny
osobistej oraz higieny pomieszczeń,
c) zapewnienie kontaktów z otoczeniem:
• pomoc w komunikowaniu się z innymi osobami,
• pomoc w poruszaniu się, w szczególności w dojściu na zabiegi medyczne,
rehabilitacyjne, do lekarza itp.
• towarzyszenie w spacerach,
• czytanie prasy, książek, listów, itp.,
• wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do zapewnienia kontaktów z
otoczeniem,
• powiadamianie rodziny lub lekarza rodzinnego o istotnych zmianach w zachowaniu
podopiecznego wskazujących na pogorszenie stanu zdrowia,
• okazywanie wsparcia emocjonalnego w doświadczeniach egzystencjalnych:
samotności, cierpieniu i umieraniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 881099,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1017600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 881099,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optima Care Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971812331
7.3.3) Ulica: Towarowa 36
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-746
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 881099,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
- Odnowa nawierzchni drogi powiatowej 1615L na odcinku Kodeniec -Zadębie od km 8+757 do km 9+402 dł. 645m oraz 1567L na odcinku Żmiarki -Bednarzówka od km 3+859 do km 3+507 dł. 377 m
- Zakup samochodu służbowego do Urzędu Miejskiego w Parczewie.
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie
- Dostawy produktów leczniczych
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Powiatu Parczewskiego
więcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU OSÓB ŚWIADCZĄCYCH WSPARCIE NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY ZAMIESZKUJĄCYCH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO ORAZ ZAPEWNIENIU SAL NA POTRZEBY REALIZACJI WW. WSPARĆ
- Organizacja wyjazdów usprawniających i aktywujących w 2025 r.
- Świadczenie usług medycznych z medycyny pracy obejmujących badania profilaktyczne i konsultacyjne lekarskie strażaków oraz pracowników cywilnych Komendy Miejskiej PSP w Szczecinie.
- Zakup usług zdrowotnych - świadczenie usług psychotraumatologa
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.