eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrzystosowanie hali H-A-2 do aktualnych przepisów przeciwpożarowych, AGH w Krakowie. DE-dzp.272-412/24



Ogłoszenie z dnia 2024-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie hali H-A-2 do aktualnych przepisów przeciwpożarowych, AGH w Krakowie. DE-dzp.272-412/24

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.dzp.agh.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przystosowanie hali H-A-2 do aktualnych przepisów przeciwpożarowych, AGH w Krakowie. DE-dzp.272-412/24

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2822da4a-53cc-4bb8-a481-b6604a8c7998

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00434887/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.1.2 ST - Przystosowanie hali H-A2 do aktualnych przepisów ppoż (zadania inwestycyjnego nr 080-002-0250)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447111

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DE-dzp.272-412/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie hali H-A2 do aktualnych przepisów ppoż z uwzględnieniem podziału na etapy, obejmujące w szczególności:

Etap I
- prace budowlane obejmujące montaż stolarki drzwiowej p.poż., montaż witryn p.poż. oraz okien pożarowych na parterze,
- instalacja oddymiania,
- instalacja pożarowa SSP,
- wykonanie wewnętrznych linii zasilających
- wykonania układów oddymiania klatek schodowych
- zabezpieczenia p.poż istniejącej wentylacji
- wykonania przejść p.poż na istniejących instalacjach
- oznaczenie wykonanych przejść p.poż poprzez naklejenie odpowiednich naklejek informacyjnych, oraz wykonanie dokumentacji fotograficznej zabezpieczonych przepustów
- wykonanie regulacji i uruchomienie układu instalacji wentylacji

Etap II
- Pozostałe prace budowlane, nie ujęte w I Etapie w tym m.in.:
• montaż pozostałych okien wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi, wymiana wykładzin na drogach ewakuacyjnych, zabezpieczenie pożarowe dachu przybudówki od strony dziedzińca, wykonanie ścianek działowych;
• przystosowanie schodów do obowiązujących przepisów poprzez wprowadzenie pochwytów i balustrad zgodnych z aktualnymi przepisami;
- Pozostałe prace elektrycznie nie objęte Etapem I, w tym przede wszystkim:
• demontaż istniejącej instalacji SSP i oświetlenia,
• wykonanie oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego,
• pomiary instalacji elektrycznych,
• wykonanie testów potwierdzających poprawność działania/współdziałania instalacji pożarowych,
- Prace sanitarne, nie ujęte w I Etapie prac, obejmujące m.in.:
• przebudowę instalacji hydrantowej (demontaż wskazanych istniejących hydrantów, montaż dodatkowych hydrantów, przesunięcia hydrantów, wykonanie przejść ppoż na pionach instalacji hydrantowej);
• wykonanie rozdziału wody użytkowej i hydrantowej, wykonanie płukania oraz dezynfekcji instalacji;
• wykonanie prób szczelności instalacji hydrantowej po przebudowie;
• wykonanie badania wydajności instalacji hydrantowej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz odpowiednie oznakowanie instalacji;
• wykonanie rozdziału wody użytkowej i hydrantowej, a także wszelkie niezbędne badania, próby wydajności i pomiary.
Wykonawca winien udzielić pełnej gwarancji na roboty objęte zakresem zamówienia (na całość zamówienia (materiały, urządzenia, wyposażenie, robocizna) na roboty objęte zakresem zamówienia na okres nie krótszy 60 miesięcy (5 lat), za wyjątkiem stolarki okiennej i drzwiowej gdzie okres gwarancji nie może być krótszy niż 120 miesięcy (10 lat) (kryterium oceny ofert), zgodnie z warunkami określonymi w oświadczeniu gwarancyjnym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2616968,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3165579,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2616968,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Stambud Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2K-Budownictwo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. - partner; 2K-Budownictwo Sp. z o. o. - partner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351478534

7.3.4) Miejscowość: Modlnica

7.3.5) Kod pocztowy: 32-085

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

instalacje elektryczne - MG Technika spółka z
ograniczoną odpowiedzialnością; instalacje sanitarne - WITEK INSTALACJE Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2616968,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.