eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LutomierskBudowa tężni solankowej na terenie Gminy Lutomiersk



Ogłoszenie z dnia 2024-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa tężni solankowej na terenie Gminy Lutomiersk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lutomiersk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II nr 11

1.5.2.) Miejscowość: Lutomiersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-083

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: (0-43) 677-050-11

1.5.8.) Numer faksu: (0-43) 677-50-94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lutomiersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutomiersk.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e47139e0-322c-11ef-8a31-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa tężni solankowej na terenie Gminy Lutomiersk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e47139e0-322c-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553272

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050363/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa tężni solankowej na terenie Gminy Lutomiersk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382581

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiR.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. „Budowa tężni solankowej na terenie Gminy Lutomiersk”.
Opis inwestycji:
Zadanie inwestycyjne zakłada budowę tężni solankowej wraz z zagospodarowaniem terenu w bezpośrednim sąsiedztwie tężni tj. utwardzenie terenu z kostki/płyt betonowych (granitowych), wykonanie dojść pieszych do tężni, montaż elementów małej architektury (m.in. ławki, kosze na śmieci, tablica z regulaminem) oraz montaż oświetlenia. Na terenie tężni planuje się wykonanie nasadzeń roślin i krzewów ozdobnych. Wybudowana tężnia solankowa stanie się ogromną atrakcją rekreacyjno-turystyczną w Gminie Lutomiersk. Ponadto dzięki swoim działaniom czysto leczniczym, stanowić będzie prozdrowotne miejsce wypoczynku mieszkańców Gminy Lutomiersk.
1.1.
Nieruchomość przewidziana pod realizację zamierzenia znajduje się na działce o nr ew. 1174, obręb Lutomiersk, Gmina Lutomiersk. (Przybliżoną lokalizacje wskazano na mapie orientacyjnej przedstawiająca miejscowość Lutomiersk, stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ – zaznaczenie kolorem czerwonym). Powierzchnia objęta opracowaniem wynosi ca 1259 m2. Na działce znajdują się budynki Szkoły Podstawowej. Znajdują się tam sieci i instalacje zewnętrzne kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wody oraz napowietrzne sieci elektroenergetyczne. Dostęp do drogi publicznej - do ulicy Piłsudskiego, Przełajowej oraz Szkolnej i Ogrodowej. Nie przewiduje się obiektów do rozbiórki oprócz fragmentu ogrodzenia. Zakres prac polega na budowie tężni solankowej oraz montażu obiektów małej architektury typu ławki, tablica z regulaminem i kosze na śmieci oraz nasadzenia roślin. Projektuje się również oświetlenie terenu i instalacje technologiczne tężni elektryczne i sanitarne.
1.2.
Projektowane zagospodarowanie działki lub terenu: projektuje się budowę tężni solankowej będącą obiektem służącym rekreacji. Projektuje się dojście do tężni oraz placyk pod tężnię o nawierzchni z kostki granitowej oraz elementy małej architektury jak ławki, kosze na śmieci oraz tablicę z regulaminem. Zieleń (trawnik) należy po wykonaniu inwestycji zrekultywować. Na terenie planuje się również nasadzenia roślin. a) urządzenia budowlane związane z obiektami budowlanymi: - dojścia i plac pod tężnię b) sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków: - ścieki deszczowe na własny teren zielony działki c) układ komunikacyjny: - teren jest powiązany z ulicą Piłsudskiego, Przełajową oraz Szkolną i Ogrodową d) sposób dostępu do drogi publicznej: - działka posiada dostęp do drogi publicznej e) parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu: - w zakresie sieci i urządzeń uzbrojenia projektuje się instalacje sanitarne i elektroenergetyczne f) ukształtowanie terenu i układ zieleni: - nie zmienia się ukształtowania terenu, zieleń projektowana według projektu technicznego.
1.3.
Szczegóły dotyczące wskazanych powyżej robót znajdują się w załączonych dokumentach zamówienia w skład których wchodzą:
- projekt budowlany, projekty techniczne - załącznik nr 7 do SWZ;
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - - załącznik nr 9 do SWZ;
oraz
- przedmiar robót– załącznik nr 8 do SWZ,
- projekt umowy - załącznik nr 6 do SWZ.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
1.4.
Roboty budowlane będą realizowane zgodnie z Decyzją pozwolenie na budowę nr 120/2024 z dn. 22-04-2024r, znak AB-K.6740.75.2024.ML wydaną przez Starostę Pabianickiego (skan zgłoszenia w załączeniu do siwz).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45262210-6 - Fundamentowanie

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45262300-4 - Betonowanie

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że cena najkorzystniejszej oferty (oferty nr 1 - 1.466.675,60zł. ) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (536.837,09zł.), przy czym Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, postanowiono unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 255 pkt 3 Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1466675,60 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.