Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00498084/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00509248/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w podziale na 2
części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOCZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182522
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Skoczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-430
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33/ 82 80 171
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.skoczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skoczow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w podziale na 2części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86223d41-bf3c-4ee4-b0a3-bb065fdc25e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036163/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Opracowanie projektu uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Pierściec oraz sołectwa Ochaby, w podziale na 2 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498084
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 27400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest opracowanie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XI/145/2011 Rady MiejskiejSkoczowa z dnia 20 października 2011 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa
Pierściec – zgodnie z uchwałą Nr LVI/622/2024 Rady Miejskiej Skoczowa z dnia 20 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia
do sporządzenia zmiany części tekstowej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Pierściec
Zamówienie zostanie wykonane zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 27 marca
2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2023r., poz. 977 z późn. zm.), dalej
upzp, z uwzględnieniem zmian wprowadzonych ustawą z dnia 7 lipca 2023r. o zmianie ustawy o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2023 poz. 1688).
W zakres zamówienia wchodzą wszystkie konieczne czynności mające na celu opracowanie kompletnych projektów zmiany
części tekstowej planów z uzasadnieniem i prognozą oddziaływania na środowisko, do ich uchwalenia tj.:
1) przeprowadzenie procedury formalno-prawnej dla projektów planów, wynikającej z upzp,
2) opracowanie projektów zmiany planów w zakresie zgodnym m.in. z art. 15 upzp,
3) przygotowanie pism przewodnich do instytucji, niezbędnej korespondencji, komunikatów i zawiadomień, udział w
posiedzeniu Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej,
4) udział w konsultacjach społecznych, które będą przeprowadzone w formie zbierania uwag, spotkania otwartego i dyżuru
projektanta,
5) wprowadzenie projektu planu do Edytora Aktów Prawnych (Legislator),
6) udział w posiedzeniu komisji oraz sesji Rady Miejskiej Skoczowa, na której będą uchwalone plany mpzp,
oraz
opracowanie tekstu jednolitego uchwały (opracowanie projektu uchwały w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały
wraz z obwieszczeniem i załącznikami, zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 2000r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i
niektórych innych aktów prawnych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1461), w formie pliku .zipx w programie Legislator).
3. Przedmiot umowy obejmuje także:
1) dokumentacje do opinii i uzgodnień składające się z projektów planów i prognozy oddziaływania na środowisko, w
wymaganej przepisami prawa ilości,
2) projekty planów tj. ustalenia planów w postaci uchwał wraz z wymaganymi załącznikami, do przedstawienia na sesji Rady
Miejskiej celem uchwalenia,
3) pliki przeznaczone do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego,
4) po trzy teczki do planu zawierające ustalenia planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko,
5) dokumentację formalno-prawną w dwóch egzemplarzach do planu tj. oryginał i kopię
6) ustalenia planów, prognozy oddziaływania na środowisko w postaci elektronicznej na płycie CD.
Zamawiający określa etapy realizacji zamówienia w następujący sposób:
I etap – przygotowanie projektów ogłoszeń i obwieszczeń oraz zawiadomień Burmistrza Miasta Skoczowa o przystąpieniu
do sporządzenia planów miejscowych – realizacja 2 tygodnie – termin liczony od dnia przekazania materiałów wejściowych.
II etap – obejmuje: opracowanie projektów zmiany planów, opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, konsultacje
i prezentacja koncepcji władzom gminny, uzyskanie pozytywnej opinii Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej –
realizacja 2 miesiące i 2 tygodnie – termin liczony po uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego przedstawionych
projektów planów.
III etap – obejmuje: przygotowanie dokumentacji oraz pism w celu uzyskania uzgodnień i opinii projektów planów,
przygotowanie stanowiska w sprawie uwag z opinii i uzgodnień do projektów, korekta projektów planów wynikająca z
pozyskanych opinii i uzgodnień – realizacja 4 miesiące – termin liczony po uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego
przedstawionych projektów planów.
IV etap – obejmuje: wyłożenie projektów planów do publicznego wglądu (udział w dyskusji publicznej), rozpatrzenie uwag
wniesionych po wyłożeniu projektów planów do publicznego wglądu – propozycja rozstrzygnięcia, ponowienie procedury w
niezbędnym zakresie (korekta projektów planów, ewentualne ponowienie uzgodnień, wyłożenie do publicznego wglądu,
dyskusja publiczna, rozpatrzenie uwag wniesionych po kolejnym wyłożeniu projektu planów do publicznego wglądu),
ostateczna korekta projektów planów, opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planów, przygotowanie
projektów do uchwalenia, przedstawienie projektów planów na sesji RM, skompletowanie dokumentacji planów po
uchwaleniu, przekazanie całej dokumentacji – 3 dni po uchwaleniu – realizacja 4 miesiące – termin liczony po uzyskaniu
akceptacji przez Zamawiającego skorygowanych projektów planów.
V etap – obejmuje: publikacja uchwał w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego i ich uprawomocnienie – realizacja
1 miesiąc – termin liczony od daty przekazania dokumentacji do Wojewody Śląskiego).
VI etap – obejmuje: opracowanie tekstu jednolitego uchwały – realizacja 2 miesiące (termin liczony od dnia wejścia w życie
uchwały w sprawie zmiany mpzp)
Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia
umowy (załącznik nr 4a) oraz Harmonogram rzeczowo-finansowy (załącznik nr 5)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 13700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest opracowanie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/231/2012 Rady MiejskiejSkoczowa z dnia 19 kwietnia 2012 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Ochaby –
zgodnie z uchwałą Nr LVI/623/2024 Rady Miejskiej Skoczowa z dnia 20 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części tekstowej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Ochaby.
Zamówienie zostanie wykonane zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 27 marca
2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2023r., poz. 977 z późn. zm.), dalej
upzp, z uwzględnieniem zmian wprowadzonych ustawą z dnia 7 lipca 2023r. o zmianie ustawy o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2023 poz. 1688).
W zakres zamówienia wchodzą wszystkie konieczne czynności mające na celu opracowanie kompletnych projektów zmiany
części tekstowej planów z uzasadnieniem i prognozą oddziaływania na środowisko, do ich uchwalenia tj.:
1) przeprowadzenie procedury formalno-prawnej dla projektów planów, wynikającej z upzp,
2) opracowanie projektów zmiany planów w zakresie zgodnym m.in. z art. 15 upzp,
3) przygotowanie pism przewodnich do instytucji, niezbędnej korespondencji, komunikatów i zawiadomień, udział w
posiedzeniu Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej,
4) udział w konsultacjach społecznych, które będą przeprowadzone w formie zbierania uwag, spotkania otwartego i dyżuru
projektanta,
5) wprowadzenie projektu planu do Edytora Aktów Prawnych (Legislator),
6) udział w posiedzeniu komisji oraz sesji Rady Miejskiej Skoczowa, na której będą uchwalone plany mpzp,
oraz
opracowanie tekstu jednolitego uchwały (opracowanie projektu uchwały w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały
wraz z obwieszczeniem i załącznikami, zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 2000r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i
niektórych innych aktów prawnych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1461), w formie pliku .zipx w programie Legislator). .
3. Przedmiot umowy obejmuje także:
1) dokumentacje do opinii i uzgodnień składające się z projektów planów i prognozy oddziaływania na środowisko, w
wymaganej przepisami prawa ilości,
2) projekty planów tj. ustalenia planów w postaci uchwał wraz z wymaganymi załącznikami, do przedstawienia na sesji Rady
Miejskiej celem uchwalenia,
3) pliki przeznaczone do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego,
4) po trzy teczki do planu zawierające ustalenia planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko,
5) dokumentację formalno-prawną w dwóch egzemplarzach do planu tj. oryginał i kopię,
6) ustalenia planów, prognozy oddziaływania na środowisko w postaci elektronicznej na płycie CD.
Zamawiający określa etapy realizacji zamówienia w następujący sposób:
I etap – przygotowanie projektów ogłoszeń i obwieszczeń oraz zawiadomień Burmistrza Miasta Skoczowa o przystąpieniu
do sporządzenia planów miejscowych – realizacja 2 tygodnie – termin liczony od dnia przekazania materiałów wejściowych.
II etap – obejmuje: opracowanie projektów zmiany planów, opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, konsultacje
i prezentacja koncepcji władzom gminny, uzyskanie pozytywnej opinii Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej –
realizacja 2 miesiące i 2 tygodnie – termin liczony po uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego przedstawionych
projektów planów.
III etap – obejmuje: przygotowanie dokumentacji oraz pism w celu uzyskania uzgodnień i opinii projektów planów,
przygotowanie stanowiska w sprawie uwag z opinii i uzgodnień do projektów, korekta projektów planów wynikająca z
pozyskanych opinii i uzgodnień – realizacja 4 miesiące – termin liczony po uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego
przedstawionych projektów planów.
IV etap – obejmuje: wyłożenie projektów planów do publicznego wglądu (udział w dyskusji publicznej), rozpatrzenie uwag
wniesionych po wyłożeniu projektów planów do publicznego wglądu – propozycja rozstrzygnięcia, ponowienie procedury w
niezbędnym zakresie (korekta projektów planów, ewentualne ponowienie uzgodnień, wyłożenie do publicznego wglądu,
dyskusja publiczna, rozpatrzenie uwag wniesionych po kolejnym wyłożeniu projektu planów do publicznego wglądu),
ostateczna korekta projektów planów, opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planów, przygotowanie
projektów do uchwalenia, przedstawienie projektów planów na sesji RM, skompletowanie dokumentacji planów po
uchwaleniu, przekazanie całej dokumentacji – 3 dni po uchwaleniu – realizacja 4 miesiące – termin liczony po uzyskaniu
akceptacji przez Zamawiającego skorygowanych projektów planów.
V etap – obejmuje: publikacja uchwał w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego i ich uprawomocnienie – realizacja
1 miesiąc – termin liczony od daty przekazania dokumentacji do Wojewody Śląskiego).
VI etap – obejmuje: opracowanie tekstu jednolitego uchwały – realizacja 2 miesiące (termin liczony od dnia wejścia w życie
uchwały w sprawie zmiany mpzp)
Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia
umowy (załącznik nr 4b) oraz Harmonogram rzeczowo-finansowy (załącznik nr 5)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 13700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16605,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16605,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16605,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHIMEDES-Paweł Duś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072172593
7.3.3) Ulica: Listopadowa
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16605,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16605,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16605,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16605,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHIMEDES-Paweł Duś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072172593
7.3.3) Ulica: Listopadowa
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16605,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z SKOCZOWA
więcej: przetargi w Skoczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla Gminy i Miasta Ujazd.
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Czyżew oraz Strategii Rozwoju Gminy Czyżew na lata 2026-2036
- "Opracowanie planu ogólnego Gminy Radzyń Podlaski"
- "Wykonanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobryszyce wraz z danymi przestrzennymi i prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym"
- "Sporządzenie projektu planu ogólnego miasta i gminy Zwoleń (postępowanie 2)"
- Opracowanie projektu Strategii Rozwoju Gminy Kocierzew Płd. 2024-2030, projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Kocierzew Płd. oraz sporządzenie projektu Planu Ogólnego Gminy Kocierzew Płd. - II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.