Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00570723/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-22
- 2024/BZP 00006838/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-03
- 2024/BZP 00100173/01 - Wynik z dnia 2024-02-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowa obsługa techniczna oraz remonty główne pojazdów, sprzętu mechanicznego, ciągników oraz zamiatarki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Inowrocławska Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Inowrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365991108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.bysikiewicz@igkim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.igkim.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zbieranie odpadów, transport drogowy, wynajem i zarządzanie, inne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowa obsługa techniczna oraz remonty główne pojazdów, sprzętu mechanicznego, ciągników oraz zamiatarki.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a6e0321-9a7b-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553404
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://igkim.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://igkim.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w pkt 4 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO stanowi załącznik nr 13 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IFZ.7/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowych usług w zakresie dokonywania przeglądów technicznych, napraw wynikających z przeglądów technicznych i z eksploatacji oraz powstałych w wyniku awarii, okresowej obsługi technicznej oraz remontów głównych, o których mowa w ust. 5.3 wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych:
1) pojazdów marki: Renault Midlum, Renault Maxity, SCANIA, DAF, Volkswagen, Ford, Opel Viaro, Volvo, Jelcz;
2) sprzętu mechanicznego marki Multicar;
3) ciągników marki: Ursus, Zetor, Goldoni, MTZ, Lamborgini, John Deere;
4) zamiatarka marki ISAL,
należących do Zamawiającego, stanowiące łącznie przedmiot zamówienia.
2. Przez remont główny należy rozumieć remont główny silnika lub skrzyni biegów, rozebranie i złożenie silnika lub skrzyni na elementy pierwsze, wymiana uszkodzonych elementów i ponowne złożenie wszystkiego w jedną całość.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym warunki i wymagania realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
4. Wykaz pojazdów, sprzętu mechanicznego, ciągników oraz zamiatarki (obejmujący markę, rok produkcji, przebieg/ motogodziny) oraz wykaz usług (napraw) objętych przedmiotem zamówienia i ich przewidywana/ szacunkowa ilość (zapotrzebowanie roczne) określa załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 20% zamówienia podstawowego.
Zakres i warunki zamówienia takie jak w zamówieniu podstawowym.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: określono w SWZ w pkt 22.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Marża doliczana do zamontowanych części/ materiałów eksploatacyjnych
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka 1 roboczogodziny
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości (na wykonaną usługę)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas pracy punktów serwisowych (godziny otwarcia)
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu dot.:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00 zł;
4) zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) dysponują co najmniej 2 (dwoma) stanowiskami obsługowymi,
b) dysponują pojazdem pomocy drogowej, który zapewni holowanie uszkodzonego awaryjnie pojazdu z drogi,
c) dysponują co najmniej 2 (dwoma) mechanikami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu – ocena zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru zał. nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia (zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp), na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w sekcji V poz. 5.4.) pkt 3 (tj. na kwotę co najmniej 300 000,00 zł),
b) zdolności technicznej lub zawodowej
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 8.2. ppkt 4) lit. a) i b) SWZ oraz w sekcji V poz. 5.4.) pkt 4 lit. a) i b) niniejszego ogłoszenia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SWZ,
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 8.2. ppkt 4) lit. c) SWZ oraz w sekcji V poz. 5.4.) pkt 4 lit. c) niniejszego ogłoszenia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz wymaganych dokumentów składanych wraz z ofertą, zgodnie z pkt 11 SWZ:1) formularz ofertowy, którego wzór określa załącznik nr 4 do SWZ;
2) formularze cenowe dla każdego pojazdu, sprzętu mechanicznego, ciągnika oraz zamiatarki oddzielnie (łącznie 34 formularze), których wzór określa załącznik nr 3 do SWZ;
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia określa załączniki nr 5 do SWZ;
4) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy). Wzór oświadczenia określa załączniki nr 6 do SWZ;
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy). Wzór określa załączniki nr 7 do SWZ;
6) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy);
7) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy). Wzór określa załączniki nr 8 do SWZ;
8) pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym celu muszą wykazać, że:1) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1;
2) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
3) muszą ustanowić pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzoną przez notariusza;
4) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców;
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy;
6) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp.2. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
3. Istotna zmiana urnowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Postanowienia dotyczące zmiany umowy zostały określone w pkt 26 SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy zamieścić na Platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://igkim.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-29 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-27
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa leku Afliberceptum (Eylea) na potrzeby Oddziału Okulistycznego dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu w 2025 r.
- Św. usług kom. w zakresie odbioru, transportu, przyjęcia, odzysku i unieszkodliwiania odpadów kom. z nierucho. niezam. oraz najem konte. i pojemn. z terenów OSiR w Inow.1.01. 2025-31 .12.2025
- Sukcesywne dostawy środków chemicznych do dezynfekcji, uzdatniania i badania wody basenowej na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu w 2025 r.
- Dostawa, wykonanie i wdrożenie systemu centralnego wydruku w Urzędzie Miasta Inowrocławia
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 2558C w zakresie budowy ścieżki rowerowej w ramach inwestycji: "Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Krusza Duchowna-Janikowo"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji
- Dostawa paliw płynnych poprzez tankowanie na stacji paliw oraz dostawa oleju napędowego do zbiornika przeznaczonego do przechowywania oleju napędowego - 2 części
- 9/PNO/2024 Sukcesywna dostawa części zamiennych i akcesoriów samochodowych do pojazdów Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
- Dostawa ciągnika rolniczo-komunalnego dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mielcu
- NAPRAWA SPRZĘTU NAZIEMNEJ OBSŁUGI STATKÓW POWIETRZNYCH
- Usługi serwisowe oraz naprawa samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu i podległych jednostkach na terenie woj. wielkopolskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.