Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych dla PGK „Żyrardów” Sp. z o.o. w 2024/2025 r., tj.: benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "ŻYRARDÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750086653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czysta 5
1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 46 855 40 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgk.zyrardow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.zyrardow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pobór i uzdatnianie wody, oczyszczanie ścieków, gospodarka odpadami, utrzymanie zieleni miejskiej, utrzymanie letnie i zimowe dróg, schronisko dla zwierząt
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych dla PGK „Żyrardów” Sp. z o.o. w 2024/2025 r., tj.: benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8a8cf3a-40bc-4483-ae76-5eb450374b43
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym w trybie art. 275 pkt. 1 nie złożono żadnej oferty
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-0ae4a258-14a1-4bcb-a0cb-fdd35c41d22a
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.PZ.9PZP.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145380,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa paliw płynnych dla PGK „Żyrardów” Sp. z o.o.”.
benzyny bezołowiowej Pb95 w ilości do 4 000 litrów - tankowanie w wybranej stacji Wykonawcy; oleju napędowego ON w ilości do 1 200 litrów - tankowanie w wybranej stacji Wykonawcy.
Realizacja zakupu paliw odbywać się będzie:
• w rozliczeniu bezgotówkowym w systemie kart flotowych,
• na stacjach paliwowych Wykonawcy zlokalizowanych jedynie na terenie Polski, pracujących we wszystkie dni tygodnia, za wyjątkiem sytuacji wyłączenia stacji z powodu awarii systemu obsługi, dostawy paliwa lub modernizacji,
• bezpośrednio do zbiorników paliwowych pojazdów w przypadku kart wydanych na numer rejestracyjny pojazdu oraz na okaziciela.
• do zbiorników innych niż zamontowane w pojazdach na karty wystawione na numer inwentarzowy maszyn i urządzeń dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego oraz na okaziciela sprzęt jedynie na terenie Polski,
• sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
• Tankowanie na stacji paliw Wykonawcy odbywać się będzie do pojazdów maszyn i urządzeń - wyszczególnionych w Załączniku Umowy - który zostanie sporządzony przez Zamawiającego przed podpisaniem Umowy.
• Wykonawca w okresie obowiązywania Umowy musi dysponować minimum jedną całodobową stacją paliw oferującą benzynę bezołowiową 95Pb i olej napędowy (ON), na której możliwy jest zakup paliwa w systemie bezgotówkowym, na stacjach paliw zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Żyrardowa. Stacja paliw powinna spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2023 r. poz. 1707 ze zm.).
Wykonawca wyda Zamawiającemu następujące rodzaje kart flotowych:
• Na nr rejestracyjny pojazdu lub nr inwentarzowy maszyny i urządzenia przypisany do danej jednostki organizacyjnej Zamawiającego (w przypadku koparko-ładowarek, kosiarek), napędzonych olejem napędowym ON lub benzyną bezołowiową Pb 95 w ilości – 50,
• Na okaziciela do pobierania paliwa do zbiorników montowanych w pojazdach oraz do kanistrów na potrzeby tankowania maszyn i urządzeń napędzanych olejem napędowym ON lub benzyną bezołowiową Pb 95 w ilości – 20
• Wskazane wyżej ilości mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. W takim przypadku wydaniekart Flotowych nastąpi bez dodatkowej opłaty.
Warunki dotyczące kart flotowych:
Karty będą służyć do zakupu paliw ciekłych,
Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z wydaniem i obsługą kart w tym także nie będzie ponosił kosztów w przypadku zagubienia lub zniszczenia karty,
Karty będą zabezpieczone kodem identyfikacyjnym PIN,
Wykonawca zapewni stałą kontrolę przez personel obsługujący stacje paliwowe właściwego wykorzystywania kart przez ich dysponentów, przy czym personel zobowiązany jest odmówić przyjęcia zapłaty kartą flotową w każdym przypadku niewłaściwego jej wykorzystania (tankowanie do innych zbiorników lub innych pojazdów niż wskazany w karcie wystawionej na numer rejestracyjny lub numer inwentarzowy), oczekując od tankującego paliwo uregulowania należności za paliwo bez użycia karty flotowej.
W przypadku utraty, zniszczenia, kradzieży karty paliwowej Zamawiający/dysponent będzie mieć możliwość samodzielnego zablokowania karty poprzez indywidualnie dedykowany portal internetowy, do którego dostęp otrzyma po podpisaniu umowy.
Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe zrealizowane przy użyciu utraconej lub skradzionej karty od momentu zablokowania jej poprzez dedykowaną stronę.
W przypadku utraty, zniszczenia, kradzieży karty paliwowej lub zakupu nowego pojazdu lub maszyny/urządzenia przez Zamawiającego, które nie znajdują się w Załączniku do Umowy, Wykonawca wystawi nieodpłatnie nowe karty w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia w tym zakresie,
Realizacja zakupu paliwa ciekłego za pomocą karty musi zawierać opcje podawania przez kierowcę tankowanego pojazdu stanu jego licznika przebiegu kilometrów z chwili tankowania lub przypisania pobranego paliwa ciekłego konkretnej jednostce organizacyjnej Zamawiającego na rzecz której pobrano paliwo ciekłe do maszyny lub urządzenia. Ustala się limit dobowej ilości zakupu paliwa na maksymalnie 700 l na jedną kartę na nr rejestracyjny pojazdu, z wyjątkiem kart na okaziciela, gdzie limit dobowego zakupu paliwa ustala się na 100 l na jedną kartę. Limit dobowej ilości zakupu paliwa za pomocą kart wystawionych na numer inwentarzowy maszyny i urządzenia wynosi 700 l; z wyjątkiem kart na okaziciela, gdzie limit dobowego zakupu paliwa ustala się na 100 l na jedną kartę.
Karty zachowują ważność w całym okresie obowiązywania umowy.
Wykonawca zapewni potwierdzenie transakcji zakupu paliwa przy użyciu kart flotowych w formie wydruku (dowodu sprzedaży) bezpośrednio u operatorów prowadzących stacje paliw.
Szczegółowy raport transakcji będzie wykazem zbiorczym, usystematyzowanym wg kolejności dat zakupu, dostarczanym łącznie z fakturą lub wyszczególnionym na fakturze, zawierającym poniższe dane:
Daty i dokładny czas przeprowadzonych poszczególnych transakcji,
Symbol komórki organizacyjnej i numery rejestracyjne pojazdów lub nr inwentarzowe maszyn i urządzeń,
Symbol komórki organizacyjnej i numery lub nazwy kart flotowych na które dokonano zakupu, w tym na okaziciela.
Stan licznika pojazdu,
Rodzaj paliwa ,
Ilość paliwa i jego cenę jednostkową brutto (cenę transakcyjną), ceny jednostkowej po rabacie oraz odpowiednio wartości netto i brutto po zastosowaniu rabatu,
Dane identyfikacyjne dotyczące stacji, na których przeprowadzono transakcje.
• Raporty w wersji edytowalnej Excel będą możliwe do pobrania na dedykowanym portalu internetowym Wykonawcy.
• Tankowanie na stacji paliw Wykonawcy odbywać się będzie do pojazdów oraz kanistrów na potrzeby tankowania maszyn i urządzeń - wyszczególnionych w Załączniku do Umowy - który zostanie sporządzony przez Zamawiającego przed podpisaniem Umowy.
• Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiących Załącznik nr 7 Wzór Umowy do SWZ.
• Wykonawca gwarantuje, że dostarczone paliwo będzie spełniać wszelkie obowiązujące normy w zakresie jego jakości, w szczególności wymogi jakościowe określone w Polskich Normach (PN-EN 590+A1:2017-06, PN-EN 228+A1:2017-06 lub równoważnej) oraz w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r., Dz.U. z 2024 r., poz. 1018 z późniejszymi zmianami w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.
UWAGA
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówionego paliwa podstawowego zgodnie z formularzami cenowymi.
a) Zwiększenie ilości zamówionej benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości do 2 000 litrów.
b) Zwiększenie ilości zamówionego oleju napędowego ON w ilości do 20 000 litrów – tankowanie w wybranej stacji Wykonawcy.
Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o zgłoszenie do Wykonawcy o konieczności zapotrzebowania na większą ilość paliwa. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek
roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132000-3 - Benzyna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178818,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178818,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178818,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOP POLSKA Spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831023182
7.3.3) Ulica: Al. Grunwaldzka 50A
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-241
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178818,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-24 do 2025-10-24INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Dostawy środków do dezynfekcji narzędzi
- Dostawy pieluchomajtek i podkładów chłonnych
- Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym w 2025 roku.
- Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym w 2025 roku
- Ochrona fizyczna mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Żyrardowie przy ul. Jaktorowska 53
- Opieka weterynaryjna w Schronisku dla bezdomnych zwierząt w Żyrardowie im. psa Kazana w 2025 roku.
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup paliwa do pojazdów i sprzętów będących własnością Gminy Dalików"
- Zakup oleju opałowego oraz paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie w 2025 roku
- Dostawa paliw ciekłych dla sprzętów i pojazdów Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie w 2025 roku.
- Zakup paliw ciekłych do pojazdów i maszyn Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Miejskiego i Zakładu Gospodarki Komunalnej
- Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r.
więcej: Benzyna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.