Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00470894/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
- 2023/BZP 00487900/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA DROGI DLA PIESZYCH I ROWERÓW W ULICY GLINIANEJ W LĘBORKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14
1.5.2.) Miejscowość: Lębork
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598637753
1.5.8.) Numer faksu: 598622559
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lebork1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA DROGI DLA PIESZYCH I ROWERÓW W ULICY GLINIANEJ W LĘBORKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b720ab0-77d0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057709/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ulicy Glinianej w Lęborku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470894
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.Z.41.2023.M
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 925890,04 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 304421,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dla pieszych i rowerów w ulicy Glinianej w Lęborku. Inwestycja obejmuje wykonanie odcinka ciągu pieszo-rowerowego od ul. Spółdzielczej do ul. Architektów wraz z oświetleniem (ETAP 1). Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Orientacyjny zakres zamówienia:
• przygotowanie terenu budowy: rozbiórka ogrodzenia ogródków działkowych, wyburzenie istniejących obiektów budowlanych (szop, altan, ogrodzeń), wycinka drzew i krzewów kolidujących z projektem;
• roboty ziemne;
• rozbiórka krawężników;
• roboty drogowe:
- chodniki i ciąg pieszo-rowerowy z kostki betonowej – ok. 696 m2;
- elementy uliczne – krawężniki betonowe, oporniki betonowe, obrzeża betonowe;
- oznakowanie pionowe i poziome w obszarze opracowania, słupki blokujące;
- zagospodarowanie zieleni – ok. 330 m2;
• roboty elektryczne:
- linia kablowa – ok. 235 m;
- słupy oświetleniowe z oprawą – 9 szt.;
- podłączenie do stacji transformatorowej (zasilanie);
- demontaż istniejących opraw – 3 szt.;
• budowa ogrodzenia ogródków działkowych – ok. 200 m, 7 furtek;
• 2 tablice informacyjne dot. dofinansowania z RFRD.
3. Numer kategorii wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45000000-7 – Roboty budowlane;
45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę;
45111000-8 – Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne;
45233162-2 – Roboty w zakresie ścieżek rowerowych;
45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni;
45233290-8 – Instalowanie znaków drogowych;
45316110-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
4.1. opracowaniem pt. Rozbudowa z przebudową ul. Glinianej w Lęborku (budowa ciągu pieszo-rowerowego i oświetlenia) ETAP 1, Szpilewicz Architekci, październik 2023 (Załącznik nr 10 do SWZ);
4.2. Przedmiarem Rozbudowa z przebudową ul. Glinianej w Lęborku (budowa ciągu pieszo-rowerowego i oświetlenia) – ETAP 1 (Załącznik nr 11 do SWZ);
4.3. projektem budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji ZRID nr 406/2022 – wyłącznie zakres etapu 1 wskazany w opracowaniach z ppkt. 4.1 i 4.2 powyżej (Załącznik nr 12 do SWZ);
4.4. projektem technicznym branży drogowej – wyłącznie zakres etapu 1 wskazany w opracowaniach z ppkt. 4.1 i 4.2 powyżej (Załącznik nr 13 do SWZ);
4.5. projektem techniczny branży elektrycznej – wyłącznie zakres etapu 1 wskazany w opracowaniach z ppkt. 4.1 i 4.2 powyżej (Załącznik nr 14 do SWZ);
4.6. specyfikacją techniczną branży drogowej (Załącznik nr 15 do SWZ);
4.7. specyfikacją techniczną branży elektrycznej (Załącznik nr 16 do SWZ);
4.8. decyzją nr 406/2022 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (Załącznik nr 17 do SWZ);
4.9. Zapisami SWZ.
5. UWAGI:
5.1. W zakresie opisanym w projekcie etapu 1 należy uwzględnić następujące zmiany dot. OŚWIETLENIA: zamiast pozostawienia i zabezpieczenia w gruncie zapasu kabla do podłączenia kolejnej lampy należy wykonać połączenie miedzy słupami nr 7/5 i 8/5 i wykonać słupy oświetleniowe nr 8/5 i 9/5 (na skrzyżowaniu ulic Glinianej i Architektów) oraz linię kablową pomiędzy tymi słupami, z uwzględnieniem przepustu pod drogą, zgodnie z projektem technicznym branży elektrycznej stanowiącym Załącznik nr 14 do SWZ.
5.2. W związku z faktem, iż inwestycja jest współfinansowana z dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie i zamontowanie w miejscu realizacji robót, w momencie ich rozpoczęcia, 2 dwustronnych tablic informacyjnych, których wygląd musi być zgodny z wytycznymi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 poz. 953, rozporządzenie zmieniające - Dz. U. z 2021 poz. 2506), obejmującymi m.in. następujące wymogi: tablice wykonane z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm lub umieszczone na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią; wymiary tablic: 180 cm x 120 cm. Tablice muszą być wykonane z trwałych materiałów, odpornych na działanie czynników atmosferycznych. Miejsce ustawienia tablic wskaże Zamawiający. Treść tablic zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
5.3. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby ograniczyć ich uciążliwość dla mieszkańców i użytkowników terenów sąsiadujących z terenem inwestycji do niezbędnego minimum.
5.4. Wszelkie materiały z rozbiórek, nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.
5.5. Zamiast zaprojektowanego ogrodzenia z siatki mocowanej do słupków należy wykonać ogrodzenie panelowe na gotowej podmurówce z elementów prefabrykowanych, przy zachowaniu zaprojektowanych parametrów (wysokość, długość, lokalizacja furtek itd.).
6. Zakres zamówienia obejmuje również:
6.1. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających);
6.2. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);
6.3. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem;
6.4. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;
6.5. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;
6.6. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego;
6.7. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów.
7. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.
8. Przy sporządzaniu oferty przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa i zapisy niniejszej SWZ.
9. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
10. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, dokonanie w uzgodnieniu z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Załącznika tego nie należy wypełniać przy składaniu oferty.
11. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do zawartej Umowy.
12. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur.
13. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępni na stronie prowadzonego postępowania.
14. W przypadku, gdy w materiałach postępowania pojawią się nazwy materiałów lub towarów za wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, pod warunkiem, że proponowane rozwiązania gwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zagwarantowania parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych od podanych rozwiązań oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369897,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 622261,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369897,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo "MAXBRUK" Jacek Marcisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411257874
7.3.3) Ulica: Pogorszewo 15/5
7.3.4) Miejscowość: Pogorszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-351
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "MAXBRUK" JACEK MARCISZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "MAXBRUK" JACEK MARCISZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369897,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Rozbudowa ul. Kaszubskiej i Kartuskiej w Lęborku - etap I
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budynków mieszkalnych przy ul. Konopackiej, dz. nr 189/104 obr 11 Lębork.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej nowego obiektu mostowego przez rz. Okalica w ciągu ul. Staszica w Lęborku
- Przebudowa ul. Wichrowej w Cewicach
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- PRZEBUDOWA UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO W OLEŚNICY WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SIECI ENERGETYCZNEJ ORAZ BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.