Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00414777/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
- 2023/BZP 00430634/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-06
- 2023/BZP 00450370/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w ramach zadania „Etap II – remont zaplecza sanitarnego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOROSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412941
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 17
1.5.2.) Miejscowość: Skoroszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-320
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774318991
1.5.8.) Numer faksu: 774318029
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@skoroszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoroszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skoroszyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w ramach zadania „Etap II – remont zaplecza sanitarnego”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfbd0ef6-5c65-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068896/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Czarnolesiu w ramach zadania "Etap II - remont zaplecza sanitarnego"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego PROW na lata 2014-2020 w zakresie : Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414777
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.IZ.271.9.2023.IBK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w ramach zadania „ Etap II – remont zaplecza sanitarnego”. Zadanie polega na przebudowie istniejącego budynku świetlicy wiejskiej poprzez zmianę układu pomieszczeń sanitarnych i części komunikacyjnej, zgodnie z projektem, przedmiarem, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz sztuką budowlaną. Dokumenty te stanowią załącznik do umowy.
Teren objęty zamówieniem zlokalizowany jest Czarnolas 54 dz. nr 156, 157.
Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.:
1) Organizację i zagospodarowanie placu budowy,
2) Odbiory z udziałem Zamawiającego, inspektora nadzoru i przedstawicieli Wykonawcy,
3) Ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania,
4) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu),
5) Sporządzenie kosztorysu ofertowego (przed podpisaniem umowy – Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty)
6) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo – finansowego – Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego na podstawie kwoty przedstawionej w ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach umowy,
7) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) 1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej ( płyta CD/pendrive),
8) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą
9) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczna.
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Przedmiar robót.
2) Zakres robót obejmuje:
Roboty przygotowawcze – zagospodarowanie placu budowy oraz jego oznaczenie,
Roboty ziemne – wykopy pod schody zewnętrzne
Roboty ciesielskie – wykonanie części stropu drewnianego,
Roboty betonowe - konstrukcyjne elementy monolityczne oraz podłoża pod posadzki,
Roboty murowe – wznoszenie ścian działowych
Roboty instalacyjne - wykonanie instalacji wewnętrznych z osprzętem,
Roboty tynkowe i okładzinowe, roboty posadzkarskie,
Roboty malarskie i impregnacyjne,
Przygotowanie obiektu do odbioru oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
Załączniku nr 3 do SWZ (przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy do wykorzystania według uznania Wykonawcy, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót)
Załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
45262520-2 - Roboty murowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LC BUD Łukasz Czarnecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532291088
7.3.3) Ulica: Graniczna 2DB/17
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-610
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.