Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00444093/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004163408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 17
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 458 62 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mops-pulawy.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0195e35-69b5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058957/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444093
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NO/3410/2/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 172860,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serwer i oprogramowanieObudowa Obudowa max. 2U serwerowa do montażu w szafie RACK 19" wraz z kompletem wysuwanych szyn dedykowanych do tego urządzenia przez producenta serwera z możliwością instalacji min. 16 dysków 2,5”.
Płyta główna Płyta główna z możliwością zainstalowania do dwóch procesorów. Płyta główna musi być zaprojektowana przez producenta serwera i oznaczona jego znakiem firmowym.
Chipset Dedykowany przez producenta procesora do pracy w serwerach dwuprocesorowych.
Procesor Zainstalowane dwa procesory min. 10-rdzeniowe max 12-rdzeniowe min. 2.1GHz , dedykowany do pracy w serwerach osiągający minimum 20900 pkt. W teście PASSMARK CPU MARK MULTIPLE CPU SYSTEMS zamieszczony na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php w dniu zamieszczenia oferty SWZ przez Zamawiającego. W przypadku jeżeli oferowany procesor nie jest zamieszczony na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php na Wykonawcy spoczywa obowiązek zamieszczenia wyników testów wydajności procesora i opublikowania parametrów wydajności procesora na powyższej stronie jednak nie później niż do dnia otwarcia złożonej oferty.
- Obsługa wirtualizacji
Jeżeli dostawca dostarczy serwer z procesorami 12 rdzeniowym należy również dostarczyć dodatkowe 2 sztuki licencji na 2 core Windows Serwer 2022 standard do istniejących już maszyn wirtualnych
RAM Minimum 128 GB DDR4 RDIMM 3200MT/s w 4 kościach na płycie głównej powinno znajdować się minimum 16 slotów dostępnych przeznaczonych do instalacji pamięci.
Funkcjonalność pamięci RAM Advanced ECC, Memory Page Retire, Fault Resilient Memory, Memory Self-Healing lub PPR, Partial Cache Line Sparing
Gniazda PCI Minimum jeden slot PCIe x16 generacji 4 oraz dwa sloty PCIe x8 generacji 4
Interfejsy sieciowe/FC/SAS Wbudowane min. 2 interfejsy sieciowe 1Gb Ethernet w standardzie BaseT
Dyski twarde Możliwość instalacji dysków SAS, SATA, SSD
• Zainstalowane 2 dyski M.2 SATA Read Intensive o pojemności min. 480GB, z możliwością konfiguracji w raid 1 dedykowane pod system hosta. Rozwiązanie nie może powodować zmniejszenia ilości wnęk na dyski twarde.
• Zainstalowane 6 sztuk 1.92TB SSD 12Gb/s, Read Intensive, Hot-Plug 2.5" w zatokach od frontu obudowy
Kontroler RAID Sprzętowy kontroler dyskowy, posiadający min. 8GB nieulotnej pamięci cache, możliwe konfiguracje poziomów RAID: 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60. Wsparcie dla dysków samoszyfrujących.
Wbudowane porty 4 x USB z czego nie mniej niż 1x USB 3.0, 2xVGA z czego jeden na panelu przednim.
Video Zintegrowana karta graficzna umożliwiająca wyświetlenie rozdzielczości min. 1920x1200.
Zasilacze 2 Redundantne, Hot-Plug min. 800W każdy
Bezpieczeństwo Ÿ zatrzask górnej pokrywy oraz blokada na ramce panelu zamykana na klucz służąca do ochrony nieautoryzowanego dostępu do dysków twardych,
Ÿ możliwość wyłączenia w BIOS funkcji przycisku zasilania,
Ÿ BIOS ma możliwość przejścia do bezpiecznego trybu rozruchowego z możliwością zarządzania blokadą zasilania, panelem sterowania oraz zmianą hasła,
Ÿ wbudowany czujnik otwarcia obudowy współpracujący z BIOS i kartą zarządzającą,
Ÿ Moduł TPM 2.0,
Ÿ możliwość dynamicznego włączania I wyłączania portów USB na obudowie – bez potrzeby restartu serwera,
szczegółowy opis zamówienia zawiera OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 63250,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 60 szt. licencji pakietu biurowego typu Microsoft Office Home & Business 2021. Musi on być kompatybilny z już posiadanym oprogramowaniem Microsoft Office 2010 Home & Business, Microsoft Office 2013 Home & Business, Microsoft Office 2016 Home & Business, Microsoft Office 2019 Home & Business, Microsoft Office 2021 Home & Business.2. Poprzez dostawę rozumie się udostępnienie / dostarczenie licencji oprogramowania poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej przedmiotowe oprogramowanie oraz dostarczenie dokumentu potwierdzającego prawo do korzystania z tego oprogramowania na stanowiskach roboczych.
3. Licencja powinna uprawniać do używania ww. oprogramowania przez Zamawiającego w ramach działalności Jednostki Samorządu Terytorialnego i powinna być wieczysta.
Szczegółowy opis zawiera OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 50060 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie punktów kancelaryjnychSkaner-3sztuki
Typ skanera:
Skaner z automatycznym podajnikiem dokumentów ADF z możliwością dołączenia w przyszłości modułu skanowania płaskiego A4 tego samego producenta.
Tryb skanowania:
Skanowanie dwustronne jednoprzebiegowe (duplex); kolor/skala szarości/monochromatyczny
Skanowanie dokumentów o różnych formatach i gramaturach bez konieczności ich wcześniejszej segregacji.
Skanowanie kodów kreskowych
Drukarka kodów kreskowych-3 sztuki
Dane techniczne:
Druk: termotransferowy
Rozdzielczość: min. 300 dpi
Max. szerokość druku: 108mm
Max. prędkość druku: 102 mm/s
Max. długość etykiet: 991 mm
Język programowania: ZPL II, EPL II, EPL
Pamięć: Flash 512 MB, SDRAM 256 MB
Interfejs: USB,
Drukowane kody kreskowe:
Skaner kodów kreskowych ze stojakiem-3 sztuki
Dane techniczne:
- Czytnik przewodowy USB
- Typ skanera: 1D i 2D, LED
- Sposób wyzwalania odczytu - Przycisk/automatyczny
- Obsługiwane kody : 1D: Code 39, Code 128, Code 93, Codabar/NW7, Code 11, MSI-Plessey, UPC/EAN, Interleaved 2 z 5, koreański 3 z 5, GS1 Databar, Base 32(włoski pharmacode) 2D: PDF417, kody zożone, TLC-39, Aztec, DataMatrix, MaxiCode, QR Code, MicroQR, Chinese SEnsible, pocztowe
- Zasięg odczytu max: 368 mm,
- Sygnalizacja odczytu: dźwiękowa i świetlna,
- Szybkość skanowania do: 76,2 cm/s,
- Wytrzymałość upadku: Konstrukcja odporna na upadki ,
- Norma IP: IP 52,
- Kabel komunikacyjny (interfejs): kabel USB,
- Podstawka pod czytnik,
- Spust.
- Gwarancja 60 miesięcy producenta
- Skanery muszą pochodzić z polskiej dystrybucji i być przeznaczone na rynek polski
Szczegółowy opis zawiera OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 21150,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
LicencjeVMware vSphere 7 Essentials lub VMware vSphere 8 Essentials
licencja musi pozwalać uruchomić jedną maszynę wirtualną
licencja zgodna z zamawianym serwerem umożlwiająca instalacje na minimum 3 hostach, wyposażanych w minimum 2 procesory każdy,
licencja wieczysta z prawem do aktualizacji na podstawie aktualnej subskrypcji – czas subskrypcji 3 lata,
lub równoważny spełniający min. poniższe wymagania:
• zaoferowane oprogramowanie do wirtualizacji musi umożliwiać instalację na minimum 3 fizycznych serwerach wyposażonych w minimum 2 procesory każdy;
• zaoferowane oprogramowanie do wirtualizacji musi być instalowane bezpośrednio na sprzęcie fizycznym i nie może być ono częścią innego systemu operacyjnego;
Szczegółowy opis zawiera OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 2800 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Licencje Bazy danych SQL Server 2022 Standard Edition – licencja na 4 rdzenie fizyczne (4 Core).Licencjonowanie umożliwiające użytkowanie przez podmiot publiczny (zamawiającego);
• Licencjonowanie: bez ograniczeń czasowych(wieczyste);
• Zaoferowane licencje muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji produktów (licencji) firmy Microsoft w Polsce;
• Zaoferowane Licencje muszą być nowe, Zamawiający nie dopuszcza odsprzedaży licencji użytych wcześniej lub zakupionych wcześniej dla innego podmiotu i następnie odsprzedaży dla Zamawiającego;
• Licencja Musi umożliwiać korzystanie z oprogramowanie bez dodatkowych licencji dostępowych(cal)
- Powyższa baza danych (rodzaj bazy) jest jedynym serwerem bazodanowym możliwym do wykorzystania przy wdrażanym przez zamawiającego systemie EZD PUW
Szczegółowy opis zawiera OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 35600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66985,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66985,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66985,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIS COMPUTER Tomasz Stolarek,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716-001-25-99
7.3.3) Ulica: ul. Polna 21,
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ STOLAREK ARRIS COMPUTER
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ STOLAREK ARRIS COMPUTER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66985,8 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58892,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59409,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.S. LEMAX-Marek Maliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716-117-74-86
7.3.3) Ulica: ul. Lubelska 18 lok.2,
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK MALIŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG SPECJALISTYCZNYCH "LEMAX"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK MALIŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG SPECJALISTYCZNYCH "LEMAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59409,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34131,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34131,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34131,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIS COMPUTER Tomasz Stolarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716-001-25-99
7.3.3) Ulica: ul. Polna 21,
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ STOLAREK ARRIS COMPUTER
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ STOLAREK ARRIS COMPUTER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34131,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3505,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5535,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3505,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIDA.PL Sp.z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542723780
7.3.3) Ulica: ul. K.I Gałczyńskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-587
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3505,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Virtual Technologies IT Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 645-253-64-69
7.3.3) Ulica: ul Sokolska 30A/80,
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-086
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Wykonanie badań QAL3 przez okres 12 miesięcy"
- Dostawa nawozów mineralnych dla IUNG - PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach, w podziale na 4 części zamówienia
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- PRENUMRATA CZASOPISM ZAGRANICZNYCH NA ROK 2025
- "Ubezpieczenie floty pojazdów Zakładu Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Puławach".
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.