Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00392420/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do budynku administracyjnego Teatru Nowego w Zabrzu przy Parku Hutniczym 2 wraz z jego montażem
Zadanie 1, 2, 3,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR NOWY W ZABRZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 1
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrzabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrzabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6da5857d-02be-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Instytucja Artystyczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do budynku administracyjnego Teatru Nowego w Zabrzu przy Parku Hutniczym 2 wraz z jego montażemZadanie 1, 2, 3,
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6da5857d-02be-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116320/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia do budynku administracyjnego Teatru Nowego w Zabrzu przy Parku Hutniczym 2 wraz z jego montażem Zadanie nr 1, 2, 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392420
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.dz.186.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 263983,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz wyposażenia do budynku Administracyjnego Teatru Nowego w Zabrzu przy ul. Park Hutniczy 2 wraz z ich montażem.Zakres zamówienia obejmuje:
• Dla zadania 1: dostawa wyposażenia biurowego i mieszkalnego wykonywanego "na wymiar"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 140089,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz wyposażenia do budynku Administracyjnego Teatru Nowego w Zabrzu przy ul. Park Hutniczy 2 wraz z ich montażem.Zakres zamówienia obejmuje:
• Dla zadania 2: zakup wyposażenia ruchomego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 76178,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz wyposażenia do budynku Administracyjnego Teatru Nowego w Zabrzu przy ul. Park Hutniczy 2 wraz z ich montażem.Zakres zamówienia obejmuje:
• Dla zadania 3: zakup, dostawa i montaż sprzętu AGD
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 47715,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96837,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178044,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96837,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KJMK MEBLE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542700862
7.3.3) Ulica: Gliwicka 189
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-859
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96837,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107976,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107976,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BMS Sp. j. Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950
7.3.3) Ulica: ul. Staszica 22
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107976,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42254,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63044,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42254,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BMS Sp. j. Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950
7.3.3) Ulica: ul. Staszica 22
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42254,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie: 10 tygodni (70 dni) od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca: Katarzyna Kaczmarczyk prowadząca działalność gospodarczą pn. W&W Design Katarzyna Kaczmarczyk ul. Pokoju 8A/7, 40-859 Katowice w formularzach ofertowych dla zadania nr 2 i 3 zaznaczył, że prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.; Nr sprawy DZP/36 TP/2024.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027 nr 2.
- Wycinka drzew z pasa drogowego, frezowanie pni po wyciętych drzewach oraz interwencyjne usuwanie konarów, gałęzi z drzew w pasach drogowych na terenie miasta Zabrze
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Zabrzu w 2025r.
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW LABORATORYJNYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zmywarek i płyty indukcyjnej do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DLA HALI SPORTOWEJ
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- Dostawa mebli biurowych oraz mebli laboratoryjnych wraz z montażem na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Elektrotechniki.
- Umeblowanie pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Gostynin przy ul. Bierzewickiej 50
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.