eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynDostawa mięsa i wędlin do Zakładu Karnego w Cieszynie oraz Oddziału Zewnętrznego w Bielsku-Białej



Ogłoszenie z dnia 2024-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa i wędlin do Zakładu Karnego w Cieszynie oraz Oddziału Zewnętrznego w Bielsku-Białej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W CIESZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_cieszyn@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7ad3a95-ddac-4393-86ed-6f55b3073974

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


zakład karny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mięsa i wędlin do Zakładu Karnego w Cieszynie oraz Oddziału Zewnętrznego w Bielsku-Białej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7ad3a95-ddac-4393-86ed-6f55b3073974

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553570

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221927/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa mięsa i wędlin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456795

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.16.2024.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 172332,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Dostawa wędlin

Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa wędlin, w następujących ilościach:

L.p. Nazwa j.m. Ilość
1. Boczek wędzony parzony kg 300
2. Mielonka drobiowa kg 600
3. Pasztetowa kg 500
4. Pieczeń rzymska drobiowa kg 750
5. Pieczeń rzymska wieprzowa kg 150
6. Pasztet wieprzowy zapiekany w foremkach kg 250
7. Salceson biały kg 950
8. Szynka mielona kg 650
9. Kaszanka kg 820
10. Parówki cienkie wieprzowe kg 950
11. Kiełbasa parówkowa kg 300
12. Kiełbasa zwyczajna kg 780
13. Mielonka wieprzowa kg 600
14. Kiełbasa mortadela kg 1900
15. Kiełbasa mortadela z pieczarkami kg 650
16. Parówki cienkie drobiowe kg 350
17. Kiełbasa mortadela z papryką kg 690
18. Kiełbasa zielonogórska kg 20
19. Kiełbasa dębicka kg 180
20. Szynka drobiowa prasowana kg 150
21. Kiełbasa drobiowa kg 100
22. Polędwica drobiowa kg 120
23. Słonina kg 850
24. Smalec topiony ze skwarkami z cebulą kg 150
25. Szynka z indyka kg 20
26. Kiełbasa szynka wołowa kg 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131135-0 - Wędliny drobiowe

15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste

15131310-1 - Pasztety

4.5.5.) Wartość części: 134200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego

Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego i wołowego, w następujących ilościach:

L.p. Nazwa j.m. Ilość
1. Wątroba wieprzowa kg 1130
2. Mięso wołowe gulaszowe kg 290
3. Mięso wieprzowe gulaszowe kg 150
4. Mięso wieprzowe mielone kg 600
Nomenklatura CPV:

4.5.3.) Główny kod CPV: 15111000-9 - Mięso wołowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15113000-3 - Wieprzowina

15114000-0 - Podroby

4.5.5.) Wartość części: 29400 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Dostawa mięsa drobiowego

Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa mięsa drobiowego, wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 15112000-6, w następujących ilościach:

L.p. Nazwa j.m. Ilość
1. Porcja rosołowa kg 1310
2. Mięso gulaszowe z kurczaka kg 450
3. Ćwiartka tylna z kurczaka kg 850

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 17200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132725,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174641,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132725,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "JOHN" PAWEŁ JOHN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410274970

7.3.4) Miejscowość: Grotniki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132725,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25832,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29641,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25832,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PPHU Zakład Masarski s.c. Stanisław, Henryka Ośliźlok

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PPHU Zakład Masarski Stanisław Ośliźlok, PPHU Zakład Masarski Henryka Ośliźlok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276407213

7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25832,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15543,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16443,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15543,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Drobiu Marica

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070409074

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15543,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.