Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00054009/01 - Wynik z dnia 2024-01-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy artykułów spożywczych oraz produktów mącznych do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000675181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kule 2
1.5.2.) Miejscowość: Kule
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_kule@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cosswkule.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów spożywczych oraz produktów mącznych do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3af3bd9-998e-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00129896/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawy artykułów spożywczych oraz mącznych do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3af3bd9-998e-11ee-9ee7-e2087ac16d093.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Identyfikator (ID) postępowania na
Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-a3af3bd9-998e-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy eZamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”).
Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie
pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości
(przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o
udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju
podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy eZamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
10. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp_kule@sw.gov.pl (nie dotyczy
składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
11. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ
12.Pozostałe wymagania w zakresie komunikacji zostały wskazane w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach, Kule
2, 42-110 Popów ;
• w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt za pomocą poczty
pocztą elektroniczną na adres e-mail: : iod_ossw_kule@sw.gov.pl ;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO;
• Posiada Pan/Pani:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do żądania sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym
skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu i
jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: COS-DKW.2232.21.2023.MD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
l.p. Nazwa artykułu Kod CPV j.m. Ilość
1 Groch łuskany połówki 03212213-6 kg 100,00
2 Fasola biała "Jaś" 03221210-1 kg 220,00
3 Rodzynki 03222115-2 kg 13,00
4 Pasztet drobiowy 15131000-5 kg 80,00
5 Konserwa mięsna 15131000-5 kg 80,00
6 Ogórek kiszony 15331000-7 kg 570,00
7 Przecier ogórkowy 15331000-7 kg 50,00
8 Szczaw konserwowy 15331000-7 kg 55,00
9 Koncentrat buraczany 15331110-1 l 10,00
10 Seler konserwowy łagodny 15331110-1 kg 30,00
11 Pieczarki marynowane 15331135-2 kg 30,00
12 Kapusta kiszona 15331142-4 kg 800,00
13 Groszek konserwowy 15331400-1 kg 40,00
14 Kukurydza konserwowa 15331400-1 kg 50,00
15 Chrzan tarty 15331400-1 kg 20,00
16 Pomidory krojone bez skórki 15331420-7 kg 75,00
17 Koncentrat pomidorowy 15331425-2 kg 170,00
18 Fasola konserwowa czerwona 15331464-7 kg 60,00
19 Ogórek konserwowy 15331500-2 kg 900,00
20 Papryka konserwowa 15331500-2 kg 800,00
21 Sałatka szwedzka 15331500-2 kg 100,00
22 Sałatka wielowarzywna 15331500-2 kg 100,00
23 Sałatka obiadowa 15331500-2 kg 150,00
24 Kapusta czerwona konserwowa 15331500-2 kg 150,00
25 Sałatka z buraczków 15331500-2 kg 200,00
26 Ćwikła z chrzanem 15331500-2 kg 50,00
27 Jabłka prażone 15332140-7 kg 100,00
28 Galaretka 15332240-8 kg 52,00
29 Dżem niskosłodzony 15332290-3 kg 400,00
30 Ananas w syropie 15332400-8 kg 100,00
31 Brzoskwinie w syropie 15332400-8 kg 150,00
32 Śliwki suszone kalifornijskie 15332410-1 kg 25,00
33 Olej 15411100-3 l 500,00
34 Budyń 15550000-8 kg 30,00
35 Ryż paraboliczny 15614100-6 kg 200,00
36 Ryż biały 15614100-6 kg 90,00
37 Mąka pszenna 15612100-2 kg 220,00
38 Kasza jęczmienna pęczak 15613000-8 kg 110,00
39 Kasza jęczmienna 15613000-8 kg 40,00
40 Kasza gryczana 15613000-8 kg 60,00
41 Płatki czekoladowe 15613311-1 kg 90,00
42 Płatki kukurydziane 15613311-1 kg 90,00
43 Mąka ziemniaczana 15623000-1 kg 50,00
44 Żelatyna spożywcza 15890000-3 kg 7,00
45 Kwasek cytrynowy 15800000-6 kg 2,00
46 Groszek ptysiowy 15820000-2 kg 20,00
47 Rogal z nadzieniem 15820000-2 kg 100,00
48 Grzanki 15821000-9 kg 80,00
49 Cukier waniliowy 15830000-5 kg 1,50
50 Cukier 15831200-4 kg 1200,00
51 Miód porcjowany 15831600-8 kg 10,00
52 Napój kakaowy 15841000-5 kg 2,00
53 Krem czekoladowy 15842200-4 kg 8,00
54 Wafelek w czekoladzie 15842220-0 kg 100,00
55 Baton czekoladowy z karmelem 15842220-0 kg 100,00
56 Makaron pióra 15851100-9 kg 90,00
57 Makaron nitki 15851100-9 kg 90,00
58 Makaron świderki 15851100-9 kg 130,00
59 Makaron wstęgi 15851100-9 kg 90,00
60 Makaron kokardki 15851100-9 kg 90,00
61 Zacierki 15851100-9 kg 11,00
62 Kawa rozpuszczalna 15861000-1 kg 6,00
63 Kawa naturalna 15861100-2 kg 20,00
64 Herbata expresowa 15864100-3 kg 120,00
65 Liść laurowy 15870000-7 kg 1,50
66 Majeranek 15870000-7 kg 3,00
67 Papryka słodka 15870000-7 kg 1,50
68 Papryka ostra 15870000-7 kg 0,50
69 Ziele angielskie 15870000-7 kg 1,50
70 Przyprawa curry 15870000-7 kg 2,00
71 Kurkuma 15870000-7 kg 1,00
72 Ocet 15871100-5 l 30,00
73 Ketchup 15871230-5 kg 130,00
74 Musztarda delikatesowa stołowa 15871250-1 kg 90,00
75 Przyprawa warzywna do potraw 15871270-7 kg 60,00
76 Delikata do ryb 15871270-7 kg 0,50
77 Delikata do kurczaka 15871270-7 kg 3,00
78 Przyprawa do karczku 15871270-7 kg 2,00
79 Przyprawa do wołowiny 15871270-7 kg 1,50
80 Majonez dekoracyjny 15871273-8 l 350,00
81 Gałka muszkatołowa 15872000-1 kg 0,50
82 Cynamon 15872000-1 kg 1,00
83 Pieprz czarny mielony 15872100-2 kg 5,00
84 Pieprz czarny ziarnisty 15872100-2 kg 4,50
85 Pieprz ziołowy 15872100-2 kg 2,50
86 Pieprz kolorowy ziarnisty 15872100-2 kg 1,50
87 Tymianek 15872300-4 kg 0,30
88 Rozmaryn 15872300-4 kg 0,30
89 Zioła prowansalskie 15872300-4 kg 0,20
90 Bazylia 15872300-4 kg 0,20
91 Oregano 15872300-4 kg 0,20
92 Sól 15872400-5 kg 240,00
93 Imbir 15872500-6 kg 0,50
94 Żurek w płynie 15891000-0 l 160,00
95 Przyprawa do zup ,sosów i sałatek 15891500-5 kg 150,00
96 Sosy sałatkowe 15871200-6 kg 8
97 Sos z zielonym pieprzem 15871260-4 kg 5
98 Sos do makaronu Carbonara 15871260-4 kg 3
99 Sos do makaronu Bolognese 15871260-4 kg 16
100 Barszcz biały 15891400-4 kg 23
101 Zupa pieczarkowa 15891400-4 kg 7
102 Zupa brokułowa 15891400-4 kg 7
103 Zupa cebulowa 15891400-4 kg 7
104 Krem z borowików 15891400-4 kg 7
105 Bulion drobiowy 15891500-5 kg 7
106 Bulion wołowy 15891500-5 kg 7
107 Naturalna woda mineralna niegazowana/ gazowana 0,5 l 15981000-8 l 500
108 Naturalna woda mineralna niegazowana/gazowana 1,5 l 15981000-8 l 10000
109 Napoje owocowe 15982000-5 l 500
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15981000-8 - Wody mineralne
03212213-6 - Groch suszony
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
03222115-2 - Rodzynki
15331000-7 - Warzywa przetworzone
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15331110-1 - Przetworzone warzywa korzeniowe
15613311-1 - Płatki kukurydziane
15891500-5 - Buliony
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15891000-0 - Zupy i buliony
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15871273-8 - Majonez
15871230-5 - Ketchup
15411100-3 - Olej roślinny
15863000-5 - Herbata
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;
2) „Najkrótszy czas wymiany wadliwego towaru” – W
Cena najtańszej oferty
C = ------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena badanej oferty
W - najkrótszy czas wymiany towaru od 4 godziny do 8 godzin podanych w pełnych godzinach
nie więcej niż 4 h – 40 pkt.
powyżej 4 h nie więcej niż 6 h – 30 pkt
powyżej 6 h nie więcej niż 8 h – 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Najkrótszy czas wymiany wadliwego towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
l.p. Nazwa artykułu Kod CPV J.m. Ilość
1 Pierogi z serem 15851000- 8 kg 220
2 Pierogi z mięsem 15851000- 8 kg 220
3 Kopytka 15851000- 8 kg 140
4 Krokiety 15851000- 8 kg 180
5 Naleśniki z owocami 15851000- 8 kg 180
6 Naleśniki z serem 15851000- 8 kg 300
7 Kluski śląskie 15851000- 8 kg 140
8 Kartacze z mięsem 15851000- 8 kg 40
9 Pyzy z mięsem 15851000- 8 kg 150
10 Knedle 15851000- 8 kg 50
4.2.6.) Główny kod CPV: 15851000-8 - Produkty mączne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;
2) „Najkrótszy czas wymiany wadliwego towaru” – W
Cena najtańszej oferty
C = ------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena badanej oferty
W - najkrótszy czas wymiany towaru od 4 godziny do 8 godzin podanych w pełnych godzinach
nie więcej niż 4 h – 40 pkt.
powyżej 4 h nie więcej niż 6 h – 30 pkt
powyżej 6 h nie więcej niż 8 h – 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Najkrótszy czas wymiany wadliwego towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
l.p. Nazwa artykułu Kod CPV J.m. Ilość
1 Ananas w syropie 15332400-8 kg 120
2 Bazylia 15872300-4 kg 2
3 Brzoskwinie w syropie 15332400-8 kg 50
4 Bułka tarta 15800000-6 kg 200
5 Chrzan tarty 15331400-1 kg 35
6 Cukier 15831200-4 kg 800
7 Cukier puder 15831200-4 kg 20
8 Cukier waniliowy 15830000-5 kg 4
9 Cynamon 15872000-1 kg 1
10 Czekolada mleczna 15842100-3 kg 100
11 Czosnek granulowany 15870000-7 kg 3
12 Delikata do kurczaka 15871270-7 kg 5
13 Delikata do ryb 15871270-7 kg 4
14 Dżem niskosłodzony 15332290-3 kg 100
15 Dżem wysokosłodzony 15332290-3 kg 100
16 Fasola biała „Jaś” 03221210-1 kg 80
17 Fasola konserwowa czerwona 15331464-7 kg 40
18 Gałka muszkatołowa 15872000-1 kg 1
19 Groch łuskany połówki 03212213-6 kg 80
20 Groszek konserwowy 15331400-1 kg 100
21 Groszek ptysiowy 15820000-2 kg 10
22 Grzanki 15821000-9 kg 15
23 Herbata expresowa 15864100-3 kg 100
24 Herbata expresowa owocowa 15864100-3 kg 5
25 Kapusta kiszona 15331142-4 kg 650
26 Kasza gryczana 15613300-8 kg 40
27 Kasza gryczana nie palona 15613300-8 kg 60
28 Kasza jęczmienna 15613000-8 kg 150
29 Kasza kuskus 15851200-0 kg 30
30 Kasza manna 15613000-8 kg 30
31 Kawa ziarnista naturalna 15861100-2 kg 40
32 Kawa rozpuszczalna 15861000-1 kg 10
33 Ketchup 15871230-5 kg 300
34 Koncentrat buraczany 15331110-1 l 20
35 Koncentrat pomidorowy 15331425-2 kg 200
36 Konserwa mięsna 15131000-5 kg 100
37 Krem czekoladowy z orzechami laskowymi 15842200-4 kg 70
38 Kukurydza konserwowa 15331400-1 kg 120
39 Kwasek cytrynowy 15800000-6 kg 5
40 Liść laurowy 15870000-7 kg 1
41 Majeranek 15870000-7 kg 4
42 Majonez dekoracyjny 15871273-8 l 250
43 Makaron gruby 15851100-9 kg 200
44 Makaron lasagne 15851230-9 kg 50
45 Makaron nitki 15851100-9 kg 40
46 Makaron ryżowy 15851100-9 kg 40
47 Mąka pszenna 15612100-2 kg 500
48 Mąka ziemniaczana 15623000-1 kg 100
49 Minikolby kukurydzy 15331000-7 kg 10
50 Miód porcjowany 15831600-8 kg 150
51 Musztarda delikatesowa stołowa 15871250-1 kg 100
52 Napój kakaowy 15841000-5 kg 15
53 Naturalna woda mineralna gazowana/niegazowana 0,5 l 15981000-8 l 5000
54 Naturalna woda mineralna gazowana/niegazowana 1,5l 15981000-8 l 16000
55 Ocet 15871100-5 l 50
56 Ocet jabłkowy 15871100-5 l 5
57 Ocet winny 15871100-5 l 5
58 Ogórek kiszony 15331000-7 kg 350
59 Ogórek konserwowy 15331500-2 kg 250
60 Olej 15411100-3 l 550
61 Oliwa z oliwek 15411110-6 l 10
62 Orzechy włoskie łuskane 03220000-9 kg 6
63 Paluszki solone 15820000-2 kg 5
64 Papryka konserwowa 15331136-9 kg 150
65 Papryka mielona słodka 15870000-7 kg 3
66 Pasztet drobiowy 15131000-5 kg 100
67 Pieczarki krojone 15331135-2 kg 20
68 Pieczarki marynowane 15331135-2 kg 10
69 Pieprz czarny mielony 15872100-2 kg 15
70 Pieprz kolorowy ziarnisty 15872100-2 kg 1
71 Pieprz ziołowy 15872100-2 kg 2
72 Płatki – musli 15613300-1 kg 2
73 Płatki czekoladowe 15613311-1 kg 15
74 Płatki kukurydziane 15613311-1 kg 30
75 Płatki z miodem 15613311-1 kg 20
76 Pomidory krojone 15331423-8 kg 30
77 Proszek do pieczenia 15899000-6 kg 2
78 Przecier ogórkowy 15331000-7 kg 50
79 Przyprawa curry 15870000-7 kg 1
80 Przyprawa do karczku 15871270-7 kg 4
81 Przyprawa do mięsa 15871270-7 kg 3
82 Przyprawa do potraw typu "Kucharek" 15871270-7 kg 30
83 Przyprawa do potraw poddawanych obróbce term. Typu "Jarzynka" 15871270-7 kg 30
84 Przyprawa do potraw typu "Wegeta" 15871270-7 kg 40
85 Przyprawa do wołowiny 15871270-7 kg 2
86 Przyprawa do zup w płynie uniwersalna 15891500-5 l 100
87 Przyprawa gyros 15871270-7 kg 1
88 Rodzynki 03222115-2 kg 20
89 Ryż biały 15614100-6 kg 300
90 Seler konserwowy łagodny 15331110-1 kg 50
91 Słonecznik 03111300-5 kg 5
92 Sok jabłkowy 15321600-0 l 200
93 Sok owocowy 15321000-4 l 600
94 Sok pomarańczowy 15321100-5 l 2000
95 Sos tomato pronto 15894000-1 kg 15
96 Sól 15872400-5 kg 150
97 Sól czosnkowa 15872400-5 kg 3
98 Szczaw konserwowy 15331000-7 kg 30
99 Śliwki suszone kalifornijskie 15332410-1 kg 30
100 Tymianek 15872300-4 kg 1
101 Wafelek w czekoladzie 15842220-0 kg 200
102 Zacierki 15851100-9 kg 30
103 Ziele angielskie 15870000-7 kg 3
104 Zioła prowansalskie 15872300-4 kg 1
105 Żelatyna spożywcza 15890000-3 kg 10
106 Żurawina mięsa 15332200-6 kg 10
107 Żurek w płynie 15891000-0 l 200
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331110-1 - Przetworzone warzywa korzeniowe
15981000-8 - Wody mineralne
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15871273-8 - Majonez
15871230-5 - Ketchup
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15411100-3 - Olej roślinny
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15613311-1 - Płatki kukurydziane
15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;
2) „Najkrótszy czas wymiany wadliwego towaru” – W
Cena najtańszej oferty
C = ------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena badanej oferty
W - najkrótszy czas wymiany towaru od 4 godziny do 8 godzin podanych w pełnych godzinach
nie więcej niż 4 h – 40 pkt.
powyżej 4 h nie więcej niż 6 h – 30 pkt
powyżej 6 h nie więcej niż 8 h – 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Najkrótszy czas wymiany wadliwego towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie
wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109
ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 4 ust 1 pkt 3
lit. b rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415), zamiast odpisu albo
informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego
likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność
gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury
przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
2) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;
3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, zaś fakt ustanowienia
pełnomocnictwa musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów;
2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiający może przed zawarciem umowy żądać przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę
tych Wykonawców.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje w tym zakresie zostały opisane w załączniku nr 4 do SWZ Projekt umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia, dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-22 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Nowe podstawy wykluczenia z postępowania lub konkursu oraz kara pieniężna jako sankcje w celu przeciwdziałaniawspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu
24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje
polegające m. in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na
podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą Pzp”.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na
podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy lub uczestnika
konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go
do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza
go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o
dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy
konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Jako sankcję przewidziano również karę pieniężną nakładaną na osoby lub podmioty podlegające wykluczeniu na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub
dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w
konkursie. Przy czym, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie
rozumie się odpowiednio złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursie, złożenie oferty, przystąpienie do negocjacji lub złożenie pracy konkursowej. Kara pieniężna nakładana będzie
przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
więcej: Groch suszony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.