eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńPrzetarg 8 częściowy (części od A do H) na zakup i dostawę notebooków, tabletów, podzespołów komputerowych oraz oprogramowania biurowego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu



Ogłoszenie z dnia 2023-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przetarg 8 częściowy (części od A do H) na zakup i dostawę notebooków, tabletów, podzespołów komputerowych oraz oprogramowania biurowego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu

1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871246063

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Chełmińska 30/32

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 566693900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.toru.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wup.torun.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41c84163-6e61-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przetarg 8 częściowy (części od A do H) na zakup i dostawę notebooków, tabletów, podzespołów komputerowych oraz oprogramowania biurowego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41c84163-6e61-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038863/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa notebooków, tabletów, podzespołów komputerowych oraz oprogramowania biurowego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie będzie dofinansowane z Funduszu Europejskiego dla Kujaw i Pomorza działanie FEKP.08.23 , numer naboru FEKP.08.23-IZ.00-030/23 oraz działanie FEKP.08.19, numer naboru FEKP.08.19-IZ.00-034/23, Wieloletni Plan Działań na lata 2018-2023 w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454803

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.26.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 363028,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa zestawów notebooków

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 182620,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa zestawów notebooków

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 119100,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa zestawów notebooków

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 47640,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa zestawów notebooków

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.5.5.) Wartość części: 47640,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa notebooków wydajnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 26400,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa notebooków podstawowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa tabletów

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa podzespołów komputerowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 37453300-1 - Dyski

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)

30237100-0 - Części komputerów

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.5.5.) Wartość części: 5125,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający, Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, stosownie do treści 222 ust 4. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, bezpośrednio przed otwarciem ofert, podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. w zakresie części A - 182 620,00 zł brutto;
W przedmiotowym postępowaniu ofertę w zakresie części A złożyli Wykonawcy:
1. firma Domino Computer Jarosław Myśliński, ul. Wrzosowa 41, 05-119 Legionowo.
- oferta nie podlega ocenie,
2. firma CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp.z o.o., ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom
na kwotę: 232 562,25 zł brutto.
Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwot wstępnie przeznaczonych na realizację zamówienia do cen najkorzystniejszych ofert.
Działając na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający – Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu – odrzucił ofertę na części A,B,C i D złożoną w przedmiotowym postępowaniu przez firmę Domino Computer, Jarosław Myśliński, ul. Wrzosowa 41, 05-119 Legionowo, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części B przedmiotowego postępowania Zamawiający unieważnia na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.Działając na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający – Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu –odrzucił ofertę na części A,B,C i D złożoną w przedmiotowym postępowaniu przez firmę Domino Computer, Jarosław Myśliński, ul. Wrzosowa 41, 05-119 Legionowo, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia
Działając na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5 ustawy z 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), Zamawiający – Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu – zawiadamia, iż odrzucił ofertę na część B złożoną w przedmiotowym postępowaniu przez firmę CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka, Sp. z o. o., ul. Wolności 8 lok.4, 26-600 Radom, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części C przedmiotowego postępowania Zamawiający unieważnia na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
Działając na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający – Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu – odrzucił ofertę na części A,B,C i D złożoną w przedmiotowym postępowaniu przez firmę Domino Computer, Jarosław Myśliński, ul. Wrzosowa 41, 05-119 Legionowo, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części D przedmiotowego postępowania Zamawiający unieważnia na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
Działając na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający – Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu – odrzucił ofertę na części A,B,C i D złożoną w przedmiotowym postępowaniu przez firmę Domino Computer, Jarosław Myśliński, ul. Wrzosowa 41, 05-119 Legionowo, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 3) Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający, Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, stosownie do treści 222 ust 4. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, bezpośrednio przed otwarciem ofert, podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. w zakresie części E - 26 400,00 zł brutto,
W przedmiotowym postępowaniu ofertę w zakresie części E złożyli Wykonawcy:
1. firma Domino Computer Jarosław Myśliński, ul. Wrzosowa 41, 05-119 Legionowo.
W części E ofertę na kwotę: 46 494,00 zł brutto;
2. firma SIETOM Sp. z o.o., ul. Rakietowa 22, 80-298 Gdańsk
W części E na kwotę: 49 283,64 zł brutto;
Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził iż wszystkie oferty na część E , w tym oferty najkorzystniejsze przekraczają kwoty, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwot wstępnie przeznaczonych na realizację zamówienia do cen najkorzystniejszych ofert.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 3) Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający, Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, stosownie do treści 222 ust 4. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, bezpośrednio przed otwarciem ofert, podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. w zakresie części F - 6 000,00 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu ofertę w zakresie części F złożyli Wykonawcy:
1. firma Domino Computer Jarosław Myśliński, ul. Wrzosowa 41, 05-119 Legionowo.
W części F ofertę na kwotę: 9 778,50 zł brutto
2. firma SIETOM Sp. z o.o., ul. Rakietowa 22, 80-298 Gdańsk
W części F ofertę na kwotę: 11 066,31 zł brutto;
Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził iż wszystkie oferty na część F, w tym oferty najkorzystniejsze przekraczają kwoty, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwot wstępnie przeznaczonych na realizację zamówienia do cen najkorzystniejszych ofert.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10469,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11193,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10469,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barzycki Inwestycje

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 552-172-69-37

7.3.4) Miejscowość: Kuków 121 A

7.3.5) Kod pocztowy: 34-206

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10469,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9790,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9790,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9790,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Domino Computer Jarosław Myśliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361126989

7.3.3) Ulica: Wrzosowa 41

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-119

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9790,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.