Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00454803/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
- 2023/BZP 00459446/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przetarg 8 częściowy (części od A do H) na zakup i dostawę notebooków, tabletów, podzespołów komputerowych oraz oprogramowania biurowego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu
1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871246063
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Chełmińska 30/32
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 566693900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.toru.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wup.torun.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41c84163-6e61-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przetarg 8 częściowy (części od A do H) na zakup i dostawę notebooków, tabletów, podzespołów komputerowych oraz oprogramowania biurowego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41c84163-6e61-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038863/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa notebooków, tabletów, podzespołów komputerowych oraz oprogramowania biurowego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie dofinansowane z Funduszu Europejskiego dla Kujaw i Pomorza działanie FEKP.08.23 , numer naboru FEKP.08.23-IZ.00-030/23 oraz działanie FEKP.08.19, numer naboru FEKP.08.19-IZ.00-034/23, Wieloletni Plan Działań na lata 2018-2023 w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454803
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.26.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 363028,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa zestawów notebooków4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 182620,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa zestawów notebooków4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 119100,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa zestawów notebooków4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 47640,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa zestawów notebooków4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.5.) Wartość części: 47640,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa notebooków wydajnych4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 26400,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa notebooków podstawowych4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa tabletów4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa podzespołów komputerowych4.5.3.) Główny kod CPV: 37453300-1 - Dyski
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
30237100-0 - Części komputerów
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.5.) Wartość części: 5125,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, stosownie do treści 222 ust 4. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, bezpośrednio przed otwarciem ofert, podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. w zakresie części A - 182 620,00 zł brutto;
W przedmiotowym postępowaniu ofertę w zakresie części A złożyli Wykonawcy:
1. firma Domino Computer Jarosław Myśliński, ul. Wrzosowa 41, 05-119 Legionowo.
- oferta nie podlega ocenie,
2. firma CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp.z o.o., ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom
na kwotę: 232 562,25 zł brutto.
Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwot wstępnie przeznaczonych na realizację zamówienia do cen najkorzystniejszych ofert.
Działając na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający – Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu – odrzucił ofertę na części A,B,C i D złożoną w przedmiotowym postępowaniu przez firmę Domino Computer, Jarosław Myśliński, ul. Wrzosowa 41, 05-119 Legionowo, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części B przedmiotowego postępowania Zamawiający unieważnia na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.Działając na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający – Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu –odrzucił ofertę na części A,B,C i D złożoną w przedmiotowym postępowaniu przez firmę Domino Computer, Jarosław Myśliński, ul. Wrzosowa 41, 05-119 Legionowo, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia
Działając na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5 ustawy z 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), Zamawiający – Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu – zawiadamia, iż odrzucił ofertę na część B złożoną w przedmiotowym postępowaniu przez firmę CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka, Sp. z o. o., ul. Wolności 8 lok.4, 26-600 Radom, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części C przedmiotowego postępowania Zamawiający unieważnia na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
Działając na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający – Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu – odrzucił ofertę na części A,B,C i D złożoną w przedmiotowym postępowaniu przez firmę Domino Computer, Jarosław Myśliński, ul. Wrzosowa 41, 05-119 Legionowo, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części D przedmiotowego postępowania Zamawiający unieważnia na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
Działając na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający – Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu – odrzucił ofertę na części A,B,C i D złożoną w przedmiotowym postępowaniu przez firmę Domino Computer, Jarosław Myśliński, ul. Wrzosowa 41, 05-119 Legionowo, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 3) Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, stosownie do treści 222 ust 4. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, bezpośrednio przed otwarciem ofert, podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. w zakresie części E - 26 400,00 zł brutto,
W przedmiotowym postępowaniu ofertę w zakresie części E złożyli Wykonawcy:
1. firma Domino Computer Jarosław Myśliński, ul. Wrzosowa 41, 05-119 Legionowo.
W części E ofertę na kwotę: 46 494,00 zł brutto;
2. firma SIETOM Sp. z o.o., ul. Rakietowa 22, 80-298 Gdańsk
W części E na kwotę: 49 283,64 zł brutto;
Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził iż wszystkie oferty na część E , w tym oferty najkorzystniejsze przekraczają kwoty, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwot wstępnie przeznaczonych na realizację zamówienia do cen najkorzystniejszych ofert.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 3) Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, stosownie do treści 222 ust 4. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, bezpośrednio przed otwarciem ofert, podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. w zakresie części F - 6 000,00 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu ofertę w zakresie części F złożyli Wykonawcy:
1. firma Domino Computer Jarosław Myśliński, ul. Wrzosowa 41, 05-119 Legionowo.
W części F ofertę na kwotę: 9 778,50 zł brutto
2. firma SIETOM Sp. z o.o., ul. Rakietowa 22, 80-298 Gdańsk
W części F ofertę na kwotę: 11 066,31 zł brutto;
Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził iż wszystkie oferty na część F, w tym oferty najkorzystniejsze przekraczają kwoty, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwot wstępnie przeznaczonych na realizację zamówienia do cen najkorzystniejszych ofert.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10469,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11193,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10469,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barzycki Inwestycje
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 552-172-69-37
7.3.4) Miejscowość: Kuków 121 A
7.3.5) Kod pocztowy: 34-206
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10469,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9790,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9790,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9790,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Domino Computer Jarosław Myśliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361126989
7.3.3) Ulica: Wrzosowa 41
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-119
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9790,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie mienia Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. Aleksandra Piotrowskiego w Gnieźnie
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń do wykonywania kopii bezpieczeństwa i oprogramowania zabezpieczającego w ramach programu ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.