eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćModernizacja pokrycia dachowego wraz z zaprojektowaniem, dostawą i montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 20 kWp w Przedszkolu Miejskim Nr 10 w Zamościu



Ogłoszenie z dnia 2024-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pokrycia dachowego wraz z zaprojektowaniem, dostawą i montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 20 kWp w Przedszkolu Miejskim Nr 10 w Zamościu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: (84) 677-23-37

1.5.8.) Numer faksu: (84) 639-30-54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamosc.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pokrycia dachowego wraz z zaprojektowaniem, dostawą i montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 20 kWp w Przedszkolu Miejskim Nr 10 w Zamościu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c041a73-0e98-47c4-ac89-f312ea8fb454

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553768

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011515/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Odnawialne źródła energii w budynkach użyteczności publicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491518

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.43.2024.MT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 190990,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pokrycia dachowego wraz z zaprojektowaniem, dostawą i montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 20 kWp (z inwerterem do 30 kW) z wysokoefektywnych paneli fotowoltaicznych wraz z osprzętem w Przedszkolu Miejskim Nr 10 w Zamościu. Zadanie ujęte w budżecie Miasta Zamość na rok 2024 pod nazwą „Odnawialne źródła energii w budynkach użyteczności publicznej”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
2.1 Modernizacja pokrycia dachowego:
- wykonanie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną,
- wykonanie obróbek blacharskich,
- wymiana przewodów instalacji odgromowej;
2.2. Wymiana naświetli i wyłazu dachowego:
- dostawa i montaż włazu dachowego,
- dostawa i montaż świetlika dachowego,
- dostawa i montaż schodów strychowych składanych drewnianych;
3. Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 20 kWp (z inwerterem do 30 kW) z wysokoefektywnych paneli fotowoltaicznych wraz z osprzętem.
1) Zakres prac przy wykonaniu instalacji fotowoltaicznej obejmuje:
- opracowanie dokumentacji technicznej zawierającej wymagane rysunki, schematy oraz dokonanie niezbędnych uzgodnień min. z PGE, rzeczoznawcą ds. p-poż.
- dostawa i montaż przewodów elektrycznych oraz urządzeń elektrycznych,
- dostawa i montaż wysokoefektywnych paneli fotowoltaicznych zgodnych z opracowaną dokumentacją techniczną,
- wykonanie instalacji odgromowej dla paneli fotowoltaicznych,
- wykonanie pomiarów instalacji PV wraz z przedstawieniem Zamawiającemu protokołów,
- przeszkolenie przedstawicieli użytkownika obiektu z zasad obsługi i użytkowania zainstalowanej instalacji PV,
- opracowanie szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazanie użytkownikowi obiektu,
- podłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej oraz zgłoszenie przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. według dokumentów dostępnych na stronie zakładu,
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej (zawierającej niezbędne certyfikaty oraz karty techniczne zamontowanych elementów instalacji PV) oraz odbiór końcowy instalacji.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań, dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem prac, dokonanie regulacji i właściwego rozruchu instalacji,
- doprowadzenie do stanu poprzedniego pokrycia dachowego i innych elementów budynku po zakończeniu prac montażowych,
- wykonanie na własny koszt naprawy szkód wyrządzonych podczas realizacji zamówienia, uprzątnięcie i wykonanie robót porządkowych po wykonaniu prac montażowych,
- udzielenie gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, świadczenie serwisu gwarancyjnego oraz zapewnienie serwisu technicznego.
3) Wykonawca zagwarantuje sporządzenie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz poprawną realizację dostawy, montażu i funkcjonowanie instalacji oraz współpracy z siecią elektroenergetyczną.
4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowych urządzeń objętych przedmiotem zamówienia. Wszystkie elementy muszą być sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne, wolne od wad, spełniać wymogi określone obowiązującym prawem polskim, oraz prawem Unii Europejskiej, być dopuszczone do obrotu handlowego, a także odpowiadać wymaganiom polskich norm, jeżeli takie obowiązują.
5) Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy w miejscu docelowym, a także koszt montażu, obciąża Wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia.
6) Za wbudowanie instalacji i przyłączenie jej przez uprawnionego instalatora odpowiada Wykonawca.
7) Instalacja powinna być wbudowana zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz powinna spełniać wymogi eksploatacyjne i techniczne zawarte w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 marca 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. 2023 r., poz. 819 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.).
8) Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Wszystkie wbudowane urządzenia powinny posiadać stosowne certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie wymagane polskim prawem.
4. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
2) współdziałania z inspektorem nadzoru,
3) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,
4) zagospodarowania placu budowy,
5) utrzymania zaplecza budowy,
6) przygotowania dokumentacji powykonawczej,
7) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
8) wykonania zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w STWiOR oraz w specyfikacji warunków zamówienia.
Uwaga!
Zamawiający informuje, że roboty budowlane wykonywane będą w czynnej placówce oświatowej (Przedszkolu Miejskim Nr 10 ul. Lwowska 17 w Zamościu). Prace budowlane należy prowadzić tak, by nie kolidowały one z funkcjonowaniem placówki, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo Użytkowników, pracowników i interesantów będących na terenie ww. placówki.
3.3. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót dotyczących modernizacji pokrycia dachowego zawarty jest w projekcie technicznym pn. „Modernizacja pokrycia dachowego w Przedszkolu Miejskim nr 10 w Zamościu ul. Lwowska 17” oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SWZ oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót oraz w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
3.4. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, a treść dokumentacji winna być dostosowana do specyfiki i charakteru zadania inwestycyjnego.
3.5. Zamawiający informuje, że występujące w dokumentacji projektowej pn. „Modernizacja pokrycia dachowego w Przedszkolu Miejskim nr 10 w Zamościu ul. Lwowska 17” nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów – zaleca, aby traktować takie wskazania, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego, np. obniżą koszty eksploatacji konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, że zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a inspektor nadzoru i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji.
3.9. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: lubelskie, miasto: Zamość, ul. Lwowska 17, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Zamość, działka nr 33/26 ark. 51

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45261410-1 - Izolowanie dachu

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marcin Trepko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222229989

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 6a

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 60 dni kalendarzowych, licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, nie później jednak niż do dnia 13.12.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.