eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębnica KaszubskaWykonywanie robót budowlano-montażowych na przewodach kominowych w budynkach należących do Gminy Dębnica Kaszubska



Ogłoszenie z dnia 2024-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonywanie robót budowlano-montażowych na przewodach kominowych
w budynkach należących do Gminy Dębnica Kaszubska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dębnica Kaszubska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979803

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. Antoniego Kani

1.5.2.) Miejscowość: Dębnica Kaszubska

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-248

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@debnicakaszubska.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debnicakaszubska.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-969c8d35-2e7f-44b7-b784-9bb3bc063c7d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie robót budowlano-montażowych na przewodach kominowych
w budynkach należących do Gminy Dębnica Kaszubska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-969c8d35-2e7f-44b7-b784-9bb3bc063c7d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052003/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Wykonywanie robót budowlano-montażowych na przewodach kominowych w budynkach należących do Gminy Dębnica Kaszubska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511745

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RPI.271.30.2024.JD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 349051,49 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 281300,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie robót budowlano-montażowych na przewodach kominowych w budynkach świetlic oraz budynku usługowo – mieszkalnym należących do Gminy Dębnica Kaszubska
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlano-montażowych wynikających z zaleceń kominiarskich polegających na montażu wkładów kominów, czyszczeniu i odgruzowaniu przewodów kominowych, remoncie bądź przestawieniu pieców kaflowych w budynkach należących do Gminy Dębnica Kaszubska.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót w poniższych obiektach:
1) Świetlica wiejska w Jaworach, Jawory 16, dz. nr 44, obręb Jawory,
2) Świetlica wiejska w Podolu Małym, Podole Małe, ul. Długa 1, dz. nr 65, obręb Podole Małe,
3) Świetlica Wiejska w Podwilczynie, Podwilczyn 27, dz. nr 52/1, obręb Podwilczyn,
4) Świetlica w Żarkowie, Żarkowo, ul. Wiejska 13, dz. nr 62, obręb Żarkowo,
5) Budynek przychodni w Budowie – budynek usługowo - mieszkalny, Budowo ul. Lipowa 28, dz. nr 512, obręb Budowo
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji tj. Opis techniczny - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262522-6 - Roboty murarskie

4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie robót budowlano-montażowych na przewodach kominowych w budynkach mieszkalnych należących do Gminy Dębnica Kaszubska

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlano-montażowych wynikających z zaleceń kominiarskich polegających na montażu wkładów kominów, czyszczeniu i odgruzowaniu przewodów kominowych, remoncie bądź przestawieniu pieców kaflowych w budynkach należących do Gminy Dębnica Kaszubska.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót w poniższych obiektach mieszkalnych:
1) Gałęzów, ul. Wiejska, lokal 2, 3, 4 dz. nr 31, obręb Gałęzów
2) Dobra, ul. Jeziorna 3, dz. nr 133, obręb Dobra,
3) Troszki, Troszki 3, dz. nr 9/1 obręb Dobieszewo,
4) Mielno, Mielno 14, lokal nr 2 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, dz. nr 91/1, obręb Mielno,
5) Dębnica Kaszubska, ul. W. Jagiełły 1, dz. nr 596, obręb Dębnica Kaszubska,
6) Podwilczyn, Podwilczyn 10, dz. nr 70/1, obręb, Podwilczyn,
7) Motarzyno, ul. Słoneczna 18, lokal nr 1 i 2, dwa lokale mieszkalne w budynku wielolokalowym, dz. nr 81, obręb Motarzyno,
8) Motarzyno ul. Sportowa 31, lokal nr 3, lokal mieszkalny w budynku wielorodzinnym, dz. nr 283, obręb Motarzyno,
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji tj. Opis techniczny - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262522-6 - Roboty murarskie

4.5.5.) Wartość części: 216260,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGOWY ZAKŁAD KOMINIARSKI "RENO-KOMIN" JANUSZ CUPIAŁ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770773384

7.3.3) Ulica: ul. Sierpinka 7 lokal 1

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGOWY ZAKŁAD KOMINIARSKI "RENO-KOMIN" JANUSZ CUPIAŁ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770773384

7.3.3) Ulica: ul. Sierpinka 7 lokal 1

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.