Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00511745/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonywanie robót budowlano-montażowych na przewodach kominowych
w budynkach należących do Gminy Dębnica Kaszubska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dębnica Kaszubska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. Antoniego Kani
1.5.2.) Miejscowość: Dębnica Kaszubska
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-248
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@debnicakaszubska.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debnicakaszubska.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-969c8d35-2e7f-44b7-b784-9bb3bc063c7d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie robót budowlano-montażowych na przewodach kominowychw budynkach należących do Gminy Dębnica Kaszubska
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-969c8d35-2e7f-44b7-b784-9bb3bc063c7d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052003/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Wykonywanie robót budowlano-montażowych na przewodach kominowych w budynkach należących do Gminy Dębnica Kaszubska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511745
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPI.271.30.2024.JD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 349051,49 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 281300,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie robót budowlano-montażowych na przewodach kominowych w budynkach świetlic oraz budynku usługowo – mieszkalnym należących do Gminy Dębnica Kaszubska1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlano-montażowych wynikających z zaleceń kominiarskich polegających na montażu wkładów kominów, czyszczeniu i odgruzowaniu przewodów kominowych, remoncie bądź przestawieniu pieców kaflowych w budynkach należących do Gminy Dębnica Kaszubska.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót w poniższych obiektach:
1) Świetlica wiejska w Jaworach, Jawory 16, dz. nr 44, obręb Jawory,
2) Świetlica wiejska w Podolu Małym, Podole Małe, ul. Długa 1, dz. nr 65, obręb Podole Małe,
3) Świetlica Wiejska w Podwilczynie, Podwilczyn 27, dz. nr 52/1, obręb Podwilczyn,
4) Świetlica w Żarkowie, Żarkowo, ul. Wiejska 13, dz. nr 62, obręb Żarkowo,
5) Budynek przychodni w Budowie – budynek usługowo - mieszkalny, Budowo ul. Lipowa 28, dz. nr 512, obręb Budowo
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji tj. Opis techniczny - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262522-6 - Roboty murarskie
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie robót budowlano-montażowych na przewodach kominowych w budynkach mieszkalnych należących do Gminy Dębnica Kaszubska1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlano-montażowych wynikających z zaleceń kominiarskich polegających na montażu wkładów kominów, czyszczeniu i odgruzowaniu przewodów kominowych, remoncie bądź przestawieniu pieców kaflowych w budynkach należących do Gminy Dębnica Kaszubska.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót w poniższych obiektach mieszkalnych:
1) Gałęzów, ul. Wiejska, lokal 2, 3, 4 dz. nr 31, obręb Gałęzów
2) Dobra, ul. Jeziorna 3, dz. nr 133, obręb Dobra,
3) Troszki, Troszki 3, dz. nr 9/1 obręb Dobieszewo,
4) Mielno, Mielno 14, lokal nr 2 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, dz. nr 91/1, obręb Mielno,
5) Dębnica Kaszubska, ul. W. Jagiełły 1, dz. nr 596, obręb Dębnica Kaszubska,
6) Podwilczyn, Podwilczyn 10, dz. nr 70/1, obręb, Podwilczyn,
7) Motarzyno, ul. Słoneczna 18, lokal nr 1 i 2, dwa lokale mieszkalne w budynku wielolokalowym, dz. nr 81, obręb Motarzyno,
8) Motarzyno ul. Sportowa 31, lokal nr 3, lokal mieszkalny w budynku wielorodzinnym, dz. nr 283, obręb Motarzyno,
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji tj. Opis techniczny - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262522-6 - Roboty murarskie
4.5.5.) Wartość części: 216260,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGOWY ZAKŁAD KOMINIARSKI "RENO-KOMIN" JANUSZ CUPIAŁ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770773384
7.3.3) Ulica: ul. Sierpinka 7 lokal 1
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGOWY ZAKŁAD KOMINIARSKI "RENO-KOMIN" JANUSZ CUPIAŁ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGOWY ZAKŁAD KOMINIARSKI "RENO-KOMIN" JANUSZ CUPIAŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGOWY ZAKŁAD KOMINIARSKI "RENO-KOMIN" JANUSZ CUPIAŁ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770773384
7.3.3) Ulica: ul. Sierpinka 7 lokal 1
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGOWY ZAKŁAD KOMINIARSKI "RENO-KOMIN" JANUSZ CUPIAŁ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGOWY ZAKŁAD KOMINIARSKI "RENO-KOMIN" JANUSZ CUPIAŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DĘBNICA KASZUBSKA
więcej: przetargi DĘBNICA KASZUBSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie w formule zaprojektuj i wykonaj w ramach projektu pn. "Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie"
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie
- Modernizacja oświetlenia foyer budynku Wydziału Elektrycznego ZUT przy ul. 26 Kwietnia 10 (roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj")
- Modernizacja holu głównego i przedsionka oraz korytarza przy pomieszczeniach diagnostycznych w ramach zadania: Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- REMONT LOKALI MIESZKALNYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE - FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOPŁAT W BGK W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU BEZZWROTNEGO WSPARCIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3302E - ul. Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.