eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynUtwardzenie i uporządkowanie terenu przy ul. Michejdy, ul. Solnej, ul. Karola Miarki oraz ul. Czarny Chodnik w Cieszynie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie i uporządkowanie terenu przy ul. Michejdy, ul. Solnej,
ul. Karola Miarki oraz ul. Czarny Chodnik w Cieszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg w Cieszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072796313

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Liburnia, 4

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzd.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.cieszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-200651ad-280d-44ca-8dcf-d73d2e27ef59

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Drogi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie i uporządkowanie terenu przy ul. Michejdy, ul. Solnej,
ul. Karola Miarki oraz ul. Czarny Chodnik w Cieszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-200651ad-280d-44ca-8dcf-d73d2e27ef59

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063107/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Utwardzenie i uporządkowanie terenu w Cieszynie przy ul. Solnej, ul. Michejdy, ul. Karola Miarki i ul. Czarny Chodnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 9/ZP/DIUD/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 605654,57 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont parkingu przy ul. Michejdy
Zaprojektowano remont istniejącego placu postojowego – w miejscu istn. nawierzchni z destruktu zaprojektowano wyrównanie istn. nawierzchni i położenie nowej warstwy gr.7cm z destruktu z powierzchniowym utrwaleniem (grys i podwójne skropienie). Istniejące nawierzchnie betonowe i z trylinki zostaną rozebrane i w ich miejscu zostanie wykonana nowa podbudowa z tłucznia kamiennego 0/31.5 oraz nowa nawierzchnia z destruktu gr. 7cm z powierzchniowym utrwaleniem (grys i podwójne skropienie). Na istn. murze należy zamontować siatkę ochronną z oczkiem 4.5x4.5cm z polietylenu o gr. sznurka 4mm. Siatka montowana do powierzchni muru za pomocą dedykowanych dybli. Wzdłuż muru należy dodatkowo zabudować krawężnik betonowy 15/30 w odsłonięciu 12cm. Istniejący mur kamienny przy wjeździe na parking należy rozebrać – wykonać nowy fundament o głębokości 1.2m – mur odtworzyć z rozebranego kamienia – ewentualnie przewidzieć przywóz kamienia do wykonania remontu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.5.5.) Wartość części: 199958,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont parkingu przy ul. Solnej
Zaprojektowano remont istniejącego placu postojowego – w miejscu istn. nawierzchni z destruktu zaprojektowano wyrównanie istn. nawierzchni i położenie nowej warstwy gr.7cm z destruktu z powierzchniowym utrwaleniem (grys i podwójne skropienie).
Podstawowe parametry techniczne:
• jezdnia – destrukt asfaltowy gr.7cm z podwójnym skropieniem i posypaniem grysem.
• kategoria ruchu KR1
• spadek poprzeczny – zgodnie z istn. pochyleniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.5.5.) Wartość części: 132047,90 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont parkingu przy ul. Karola Miarki
Zaprojektowano remont istniejącego placu postojowego – w miejscu istn. nawierzchni z destruktu zaprojektowano wyrównanie istn. nawierzchni i położenie nowej warstwy gr.7cm z destruktu z powierzchniowym utrwaleniem (grys i podwójne skropienie).
Podstawowe parametry techniczne:
• jezdnia – destrukt asfaltowy gr.7cm z podwójnym skropieniem i posypaniem grysem.
• kategoria ruchu KR1
• spadek poprzeczny – zgodnie z istn. pochyleniem.
• Odwodnienie do istn. wpustów deszczowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont parkingu przy ul. Czarny Chodnik
Zaprojektowano remont istniejącego placu postojowego – w miejscu istn. nawierzchni z destruktu zaprojektowano wyrównanie istn. nawierzchni (max. gr. kruszywa 20cm) i położenie nowej warstwy gr.7cm z destruktu z powierzchniowym utrwaleniem (grys i podwójne skropienie). Istniejące nawierzchnie betonowe i z trylinki zostaną rozebrane i w ich miejscu zostanie wykonana nowa podbudowa z tłucznia kamiennego 0/31.5 oraz nowa nawierzchnia z destruktu gr. 7cm z powierzchniowym utrwaleniem (grys i podwójne skropienie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 161979,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199958,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199958,98 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132047,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132047,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132047,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL CYMOREK SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482131647

7.3.3) Ulica: PIERŚCIECKA 73

7.3.4) Miejscowość: KICZYCE

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132047,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-12

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161979,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161979,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161979,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL CYMOREK SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482131647

7.3.3) Ulica: PIERŚCIECKA 73

7.3.4) Miejscowość: KICZYCE

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161979,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.