Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00496993/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego na SOR dla SP ZOZ w Łęcznej - powtórka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431218969
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krasnystawska 52
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital.leczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.leczna.pl/bip/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-284162c4-4e0a-4e26-8fe9-1dc72d5779491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego na SOR dla SP ZOZ w Łęcznej - powtórka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-284162c4-4e0a-4e26-8fe9-1dc72d577949
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051292/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa sprzętu medycznego na Szpitalny Oddział Ratunkowy- powtórka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496993
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP ZOZ – DZ / 21 / 2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego z montażem do SOR-u SPZOZw Łęcznej. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w załącznikach nr od 3.1 do 3.2 (odpowiednia dla oferowanego zestawu) stanowiących Specyfikację parametrów technicznych, kod główny CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
Sprzęt został podzielony na 2 zestawy:
Zestaw nr 1 – aparat usg Kod CPV 33112200-0: Aparaty ultrasonograficzne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.5.5.) Wartość części: 240000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego z montażem do SOR-u SPZOZw Łęcznej. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w załącznikach nr od 3.1 do 3.2 (odpowiednia dla oferowanego zestawu) stanowiących Specyfikację parametrów technicznych, kod główny CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
Sprzęt został podzielony na 2 zestawy:
Zestaw nr 2– tablet Kod CPV 30213200-7: Komputer tablet
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.5.5.) Wartość części: 24400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239976,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239976,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239976,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WhiteMed Sp. z o.o., ul. Łopuszańska 57/124, 02-232
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272665845
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239976,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: W dniu 17.10.2024 wybrany Wykonawca Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o. z siedzibą
w Lublinie 20-147 Lublin, Al. Spółdzielczości Pracy 38 poinformował
o odstąpieniu od podpisania umowy.
Na etapie składania oferty w postępowaniu przetargowym Wykonawca miał potwierdzoną dostępność oferowanego tabletu firmy Apple model iPad Pro 12,9” 2TB 16GB WiFi+Cellular. W okresie od złożenia oferty w postępowaniu przetargowym do wyboru oferty i przesłania umowy do podpisania model iPad Pro 12,9” 2TB 16GB WiFi+Cellular został wyprzedany z magazynów dystrybutorów firmy Apple, jako końcówka serii. Oferowany model tabletu został zastąpiony przez firmę Apple nową generacją o zmienionych parametrach.
Oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o. była jedyną złożoną w zakresie zestawu nr 2.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 ust.7) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli, Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
z uwzględnieniem art. 263
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta
- Dostawa monitorów na salę pooperacyjną oraz przenośnego aparatu USG z głowicami w podziale na II części
- Dostawy aparatury medycznej: diatermii, aparatu USG, pomp strzykawkowych i pomp objętościowych
- Dostawa tabletów
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.