Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00486717/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
- 2024/BZP 00498061/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycjami Gminy Międzyrzec Podlaski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miedzyrzecgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9744391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycjami Gminy Międzyrzec Podlaski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34bff3e0-933b-4585-820b-ee28449c5f39
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066504/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycjami Gminy Międzyrzec Podlaski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486717
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.37.2024.SN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 180250,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia - Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycją dotyczącą budowy żłobka i przedszkola w Jelnicy obejmuje przede wszystkim:1) prowadzenie wszelkich czynności Inspektora Nadzoru zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa polskiego w relacji do zakresu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, a przede wszystkim pełnienie czynności określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j.Dz.U.2024 r, poz. 725 z późn. zm.)
2) reprezentowanie inwestora w miejscu realizacji inwestycji, w tym sprawowanie kontroli jakości i zgodności realizacji inwestycji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także kontrolowanie terminowej realizacji robót;
3) nadzór w zakresie branż (uprawnienia których zakres uprawnia do nadzorowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia,) w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej;
4) sprawdzanie/kontrolę jakości wykonywanych robót i ich zgodności
z dokumentacją, przepisami techniczno-budowlanymi, normami branżowymi państwowymi i europejskimi, zasadami współczesnej sztuki budowlanej oraz kontrola rodzaju wyrobów budowlanych wbudowanych oraz przeznaczonych do wbudowania,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych
i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
5) prowadzenie narad konsultacyjnych i koordynacyjnych z udziałem Inwestora i Wykonawcy (w zależności od potrzeb po ustaleniu terminu z Inwestorem i Wykonawcą) opracowywanie protokołów z niniejszych spotkań;
6) weryfikację i akceptację, łącznie z Zamawiającym, harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego, uwzględniającego zakres rzeczowy wykonania robót, a w szczególności etapy robót w przedziałach miesięcznych
z odpowiadającymi im wartościami finansowymi oraz innych dokumentów przedstawianych do akceptacji przez Wykonawcę robót budowlanych, np. IBWR, DTR, kart materiałowych itp.;
7) kontrolę i dbałość o terminowość realizacji robót objętych nadzorem;
8) ochronę interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych, w tym m.in. eksploatacyjnych oraz ekonomicznych w stosunku do dokumentacji projektowej, prawa budowlanego, powziętych ustaleń i uzgodnień oraz umów na realizację robót budowlanych;
9) obecność na placu budowy - w częstotliwości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, a tym samym realizacji prac budowlanych - począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi, lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu
w trakcie trwania robót Budowlanych i na każde wezwanie Zamawiającego do 24 godzin od wezwania, potwierdzeniem pobytów Inspektorów Nadzoru na budowie będą sporządzane notatki, które będą przedkładane Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca Nieobecność Inspektorów Nadzoru na budowie
w trakcie wykonywania Robót budowlanych w częstotliwości wskazanej
w niniejszym artykule oraz za wezwanie Zamawiającego lub pełnienie obowiązków Inspektorów Nadzoru przez osoby niezatwierdzone przez Zamawiającego jest traktowane jako przypadek nieprawidłowego wykonania Umowy i oprócz naliczenia kar umownych z tego tytułu może skutkować odstąpieniem lub wypowiedzeniem Umowy ze skutkiem natychmiastowym z winy Wykonawcy.
10) weryfikację postępów i jakości prac poprzez prowadzone kontrole
i odbiory, a w tym odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiory częściowe robót, odbiór końcowy oraz odbiór;
11) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem inwestycji do odbioru
i przekazaniem jej w użytkowanie, a w tym uczestnictwo w pracach komisji odbiorów częściowych i odbioru końcowego, kontrolach przeprowadzanych przez wymagane prawem Instytucje, w tym Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz nadzorowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas przeprowadzonych kontroli;
12) uczestnictwo w przeprowadzanych przez Wykonawcę próbach, testach, badaniach, obmiarach i odbiorach technicznych;
13) ocena konieczności wykonania robót nieprzewidzianych, wnioskowanie wspólnie z Wykonawcą o akceptację zasadności ich wykonania do Zleceniodawcy (z wyjątkiem robót, wynikających z konieczności zapobieżenia bezpośredniemu niebezpieczeństwu lub uniknięciu strat – wówczas Inspektor sam podejmuje decyzję wiążącą Wykonawcę);
14) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących zadania w okresach rękojmi
i gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 86750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia - Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad budową Centrum Aktywności Kulturalnej w Halasach obejmuje przede wszystkim:1) prowadzenie wszelkich czynności Inspektora Nadzoru zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa polskiego w relacji do zakresu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, a przede wszystkim pełnienie czynności określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j.Dz.U.2024 r, poz. 725 z późn. zm.)
2) reprezentowanie inwestora w miejscu realizacji inwestycji, w tym sprawowanie kontroli jakości i zgodności realizacji inwestycji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także kontrolowanie terminowej realizacji robót;
3) nadzór w zakresie branż (uprawnienia których zakres uprawnia do nadzorowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia,) w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej;
4) sprawdzanie/kontrolę jakości wykonywanych robót i ich zgodności
z dokumentacją, przepisami techniczno-budowlanymi, normami branżowymi państwowymi i europejskimi, zasadami współczesnej sztuki budowlanej oraz kontrola rodzaju wyrobów budowlanych wbudowanych oraz przeznaczonych do wbudowania,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych
i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
5) prowadzenie narad konsultacyjnych i koordynacyjnych z udziałem Inwestora i Wykonawcy (w zależności od potrzeb po ustaleniu terminu z Inwestorem i Wykonawcą) opracowywanie protokołów z niniejszych spotkań;
6) weryfikację i akceptację, łącznie z Zamawiającym, harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego, uwzględniającego zakres rzeczowy wykonania robót, a w szczególności etapy robót w przedziałach miesięcznych
z odpowiadającymi im wartościami finansowymi oraz innych dokumentów przedstawianych do akceptacji przez Wykonawcę robót budowlanych, np. IBWR, DTR, kart materiałowych itp.;
7) kontrolę i dbałość o terminowość realizacji robót objętych nadzorem;
8) ochronę interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych, w tym m.in. eksploatacyjnych oraz ekonomicznych w stosunku do dokumentacji projektowej, prawa budowlanego, powziętych ustaleń i uzgodnień oraz umów na realizację robót budowlanych;
9) obecność na placu budowy - w częstotliwości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, a tym samym realizacji prac budowlanych - począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi, lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu
w trakcie trwania robót Budowlanych i na każde wezwanie Zamawiającego do 24 godzin od wezwania, potwierdzeniem pobytów Inspektorów Nadzoru na budowie będą sporządzane notatki, które będą przedkładane Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca Nieobecność Inspektorów Nadzoru na budowie
w trakcie wykonywania Robót budowlanych w częstotliwości wskazanej
w niniejszym artykule oraz za wezwanie Zamawiającego lub pełnienie obowiązków Inspektorów Nadzoru przez osoby niezatwierdzone przez Zamawiającego jest traktowane jako przypadek nieprawidłowego wykonania Umowy i oprócz naliczenia kar umownych z tego tytułu może skutkować odstąpieniem lub wypowiedzeniem Umowy ze skutkiem natychmiastowym z winy Wykonawcy.
10) weryfikację postępów i jakości prac poprzez prowadzone kontrole
i odbiory, a w tym odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiory częściowe robót, odbiór końcowy oraz odbiór;
11) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem inwestycji do odbioru
i przekazaniem jej w użytkowanie, a w tym uczestnictwo w pracach komisji odbiorów częściowych i odbioru końcowego, kontrolach przeprowadzanych przez wymagane prawem Instytucje, w tym Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz nadzorowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas przeprowadzonych kontroli;
12) uczestnictwo w przeprowadzanych przez Wykonawcę próbach, testach, badaniach, obmiarach i odbiorach technicznych;
13) ocena konieczności wykonania robót nieprzewidzianych, wnioskowanie wspólnie z Wykonawcą o akceptację zasadności ich wykonania do Zleceniodawcy (z wyjątkiem robót, wynikających z konieczności zapobieżenia bezpośredniemu niebezpieczeństwu lub uniknięciu strat – wówczas Inspektor sam podejmuje decyzję wiążącą Wykonawcę);
14) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących zadania w okresach rękojmi
i gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 93500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99630,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-PROJEKT Konrad Wereszczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251759169
7.3.4) Miejscowość: Role
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EL-PROJEKT Konrad Wereszczyński
jakie przetargi wygrała firma
EL-PROJEKT Konrad Wereszczyński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-PROJEKT Konrad Wereszczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251759169
7.3.4) Miejscowość: Role
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EL-PROJEKT Konrad Wereszczyński
jakie przetargi wygrała firma
EL-PROJEKT Konrad Wereszczyński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU AUTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. MODERNIZACJA TEATRU POLSKIEGO WE WROCŁAWIU SCENA GŁÓWNA
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pod nazwą: "Budowa kompleksu przedszkolno - żłobkowego w Obrowie
- Usługa nadzoru inwestorskiego dla inwestycji PolFEL
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kompleksu sportowego w Gminie Rogów
- Nadzór i administracja kontraktami wraz z doradztwem w zarządzaniu projektem - "Rozbudowa Systemu Selektywnego Zbierania Odpadów w Gminie Skarbimierz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.