Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00466689/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa zaplecza sanitarno – socjalnego na stadionie miejskim w Mońkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOŃKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659102
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 5A
1.5.2.) Miejscowość: Mońki
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um-monki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um-monki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3edb11d-034e-4feb-aa97-d7d90406ebf81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa zaplecza sanitarno – socjalnego na stadionie miejskim w Mońkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3edb11d-034e-4feb-aa97-d7d90406ebf8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056469/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa zaplecza sanitarno - socjalnego na stadionie miejskim w Mońkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466689
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGN.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) zaprojektowanie i budowa budynku sanitarno – socjalnego w technologii prefabrykowanych elementów modułowych, paneli samonośnych lub w technologii szkieletowej, jednokondygnacyjnego, mieszczącego dwie szatnie zawodników, szatnię sędziów, część sanitarną, pomieszczenie porządkowe oraz salę konferencyjną w formule „zaprojektuj i wybuduj”;
2) uzyskanie wszelkich koniecznych materiałów do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. aktualna mapa geodezyjna, decyzje, warunki, warunki zabezpieczenia lub przebudowy elementów infrastruktury technicznej, kolidującej z inwestycją w razie konieczności opracowanie odpowiedniej dokumentacji projektowej w tym zakresie oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych) opinie, uzgodnienia wymagane przepisami prawa;
3) zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych.
2. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno – użytkowy będący załącznikiem nr 1 do swz.
4. Rozwiązania równoważne:
1) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności w programie funkcjonalno-użytkowym,
2) w przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,
3) wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-105 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4) w przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności
lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. l pkt 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczeg6lnoici za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-105 ustawy Pzp, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 09.09.2024 r. zamawiający wybrał ofertę wykonawcy Hattrick sp. z o.o. z Białegostoku. W dniu następnym tj. 10.09.2024 r. zamawiający wysłał do wykonawcy wiadomość pocztą elektroniczną o pilne wniesienie zabezpieczenia wykonania umowy oraz dostarczenie dokumentów niezbędnych przed podpisaniem umowy. Przez okres ponad 4 tygodni wykonawca nie dostarczył zamawiającemu żadnego dokumentu niezbędnego do zawarcia umowy ani nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, mimo telefonicznych ponagleń. Mając na uwadze fakt, że większa część przedmiotu zamówienia jest do wykonania w terminie do 29.11.2024 r. w tym opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie wszelkich pozwoleń to dotrzymanie tego terminu stało się niemożliwe. Zgodnie z art. 255 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Wybór oferty nastąpił w dniu 09.09.2024 r. Była to jedyna oferta w postępowaniu. Umowa mogła być zawarta bezpośrednio po wyborze oferty. Wykonawca miałby wtedy blisko 3 miesiące na opracowanie dokumentacji i wykonanie założonych robót. Jednak bierność i brak działania wykonawcy spowodowały, że dotrzymanie terminów umownych stało się nie możliwe. Przedmiotowa inwestycja jest współfinansowana ze środków Urzędu Marszałkowskiego. Zamawiający do 29.11.2024 r. musi wykorzystać dotację na ten cel. W związku z tym, że w dniu unieważnienia niniejszego postępowania tj. 10.10.2024 r. do 29.11.2024 r. pozostało tylko 7 tygodni oczywistym jest, że wykonawca nie wykona dokumentacji projektowej i przewidzianych robót. Skutkiem tego będzie zwrot dotacji do Urzędu Marszałkowskiego i konieczność finansowania inwestycji ze środków własnych, których zmawiający nie posiada. Tym samym zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu wyboru oferty i o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.INNE PRZETARGI Z MONIEK
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie zwalczania śliskości zimowej na terenie Powiatu Monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Odłów i opieka nad bezdomnymi, pozostawionymi bez opieki psami z terenu gminy Mońki w 2025 r. oraz umieszczanie i utrzymywanie ich w schronisku.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dotyczących przebudowy dróg na terenie Powiatu Monieckiego - etap III
- Dostawa odczynników i dzierżawa używanego analizatora koagulologicznego dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SP ZOZ w Mońkach.
- Rozbudowa drogi gminnej od drogi powiatowej nr 1416B do wsi Ołdaki
- Przebudowa drogi gminnej nr 104034B od skrzyżowania we wsi Potoczyzna do skrzyżowania we wsi Koleśniki
więcej: przetargi w Mońkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.