eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówZakup cytometru przep³ywowego.



Og³oszenie z dnia 2024-10-18

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup cytometru przep³ywowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W CHORZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503395

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/3463652

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sswch.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup cytometru przep³ywowego.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ce26ab3f-2396-42c0-80a6-f9462c03661e

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00553952

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00039079/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.7 Zakup cytomertu przep³ywowego.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=133

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie.
Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
Ilekroæ w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) podpisie zaufanym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa art. 3 pkt. 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j Dz.U.2024 poz. 307);
b) podpisie osobistym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2022 poz. 671).
Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie innym ni¿ .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx,
.xml) zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wy¿szego).
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.
Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych:
1) pliki w formatach okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx;
2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ: .zip lub .7Z;
3) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”;
c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy (karta” Wiadomo¶ci”). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.
Ofertê, wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Szpital Specjalistyczny
w Chorzowie, Zjednoczenia 10, 41-500 Chorzów.
2) w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, za po¶rednictwem telefonu 32/ 34-63-601 lub adresu e-mail: iod@sswch.pl ;
3) dane osobowe Wykonawcy bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „"Zakup cytometru przep³ywowego”. - znak sprawy TP/252/ZC/19/24 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotycz±cej tego postêpowania;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy.
6) osobom których dane s± przetwarzane przys³uguje prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, prawo sprostowania danych nieprawid³owych, uzupe³niania danych niekompletnych, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a w przypadku danych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody, prawo do cofniêcia wyra¿onych zgód na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem.
7) osobom których dane s± przetwarzane przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznaj±, ¿e naruszone zosta³y przepisy prawa dotycz±ce ochrony danych osobowych.
8) Nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany (bez udzia³u cz³owieka) w tym nie stosujemy profilowania w oparciu o przetwarzane dane osobowe.
Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
1) obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego;
2) obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e;
1) udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie;
2) udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
5) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;
6) w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/252/ZC/19/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie cytometru przep³ywowego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38434500-1 - Analizatory biochemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38434510-4 - Cytometry

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane zgodnie z podanymi kryteriami oceny ofert. Otrzymane w kryteriach punkty zostan± zsumowane zgodnie z poni¿szym wzorem:
wynik oferty = liczba punktów w kryterium „cena brutto” + liczba punktów w kryterium „Termin wykonania zamówienia” + liczna punktów w kryterium „Okres gwarancji”. Punkty wynikaj±ce z algorytmu matematycznego, uzyskane przez Wykonawcê, zostan± zaokr±glone (zgodnie z zasadami matematycznymi) do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w poszczególnym pakiecie wynosi 100.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z tre¶ci± SWZ oraz ustaw± Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powy¿ej kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonanie zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca wraz z ofert± zobowi±zany jest z³o¿yæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie Wykonawcy stanowi±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców wy¿ej wymienione o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z
Wykonawców;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia przez Wykonawcê wraz z ofert± nastêpuj±cych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1 Dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez sprzêt/wyrób medyczny ¶wiadectw dopuszczaj±cych do stosowania na rynku medycznym, spe³niaj±ce wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 974), obowi±zuj±cych w Polsce jak i w Unii Europejskiej,
a wiêc posiadaj±ce wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i ¶wiadectwa ich stosowania np. Deklaracja Zgodno¶ci, Wpis lub Zg³oszenie do Urzêdu Rejestracji Wyrobów Medycznych.
Niespe³nienie wymagañ spowoduje odrzucenie oferty.
2 Deklaracjê zgodno¶ci, ¶wiadectwo CE, IVD, IVDR;
Jako równowa¿ny Zamawiaj±cy uzna dokument stwierdzaj±cy zgodno¶æ wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcê lub okre¶lonymi w przepisach b±d¼ normach w³a¶ciwo¶ciami.
W przypadku braku takiego certyfikatu Zamawiaj±cy wymaga o¶wiadczenia wykonawcy o braku wymogu certyfikatu CE dla sprzêtu.
3 Firmowe katalogi, materia³y informacyjne, opisy techniczne lub ich kopie.
Firmowe katalogi lub ich kopie, materia³y informacyjne, opisy techniczne zawieraj±ce pe³n± informacjê o parametrach technicznych oferowanego wyrobu potwierdzaj±ce spe³nienie wymaganych parametrów techniczno – u¿ytkowych i warunków granicznych w jêzyku polskim.
Niespe³nienie wymagañ spowoduje odrzucenie oferty. Brak oryginalnego opisu warto¶ci oferowanej w oryginalnych firmowych katalogach lub ich kopiach, materia³ach informacyjnych, opisach technicznych bêdzie traktowany jako brak danego parametru w oferowanym sprzêcie - nie dopuszcza siê odrêcznego uzupe³niania parametrów.

Zamawiaj±cy zaakceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdz±, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1 Dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez sprzêt/wyrób medyczny ¶wiadectw dopuszczaj±cych do stosowania na rynku medycznym, spe³niaj±ce wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 974), obowi±zuj±cych w Polsce jak i w Unii Europejskiej,
a wiêc posiadaj±ce wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i ¶wiadectwa ich stosowania np. Deklaracja Zgodno¶ci, Wpis lub Zg³oszenie do Urzêdu Rejestracji Wyrobów Medycznych.
Niespe³nienie wymagañ spowoduje odrzucenie oferty.
2 Deklaracjê zgodno¶ci, ¶wiadectwo CE, IVD, IVDR;
Jako równowa¿ny Zamawiaj±cy uzna dokument stwierdzaj±cy zgodno¶æ wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcê lub okre¶lonymi w przepisach b±d¼ normach w³a¶ciwo¶ciami.
W przypadku braku takiego certyfikatu Zamawiaj±cy wymaga o¶wiadczenia wykonawcy o braku wymogu certyfikatu CE dla sprzêtu.
3 Firmowe katalogi, materia³y informacyjne, opisy techniczne lub ich kopie.
Firmowe katalogi lub ich kopie, materia³y informacyjne, opisy techniczne zawieraj±ce pe³n± informacjê o parametrach technicznych oferowanego wyrobu potwierdzaj±ce spe³nienie wymaganych parametrów techniczno – u¿ytkowych i warunków granicznych w jêzyku polskim.
Niespe³nienie wymagañ spowoduje odrzucenie oferty. Brak oryginalnego opisu warto¶ci oferowanej w oryginalnych firmowych katalogach lub ich kopiach, materia³ach informacyjnych, opisach technicznych bêdzie traktowany jako brak danego parametru w oferowanym sprzêcie - nie dopuszcza siê odrêcznego uzupe³niania parametrów.

Zamawiaj±cy zaakceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdz±, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca wraz z ofert± zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1 Formularz oferty – Za³±cznik nr 1 do SWZ wraz z za³±cznikiem nr 1 do formularza oferty pt.: „Parametry techniczne”.
2 O¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania;
Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania
– W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców - Za³±cznik nr 2 do SWZ;
3 O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – je¿eli dotyczy;
O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw/us³ug, które wykonaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia - Za³±cznik nr 3 do SWZ;
4 Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
5 Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia

9.2. UWAGA: Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ na podstawie art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
b) zmiany stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego wp³ywaj±cej na wynagrodzenie Wykonawcy;
c) obni¿enia przez Wykonawcê ceny Przedmiotu umowy poprzez proporcjonalne obni¿enie wynagrodzenia Wykonawcy;
d) si³y wy¿szej - rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej (pod pojêciem si³y wy¿szej rozumie siê w szczególno¶ci zdarzenia i okoliczno¶ci takie jak: klêska ¿ywio³owa, dzia³ania wojenne, rebelie, wojna cybernetyczna, cyberatak, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby - nie zwi±zane z realizacj± inwestycji) - termin zakoñczenia przedmiotu umowy zostaje przesuniêty o czas trwania si³y wy¿szej;
e) okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, których Zamawiaj±cy dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± nie móg³ przewidzieæ i nie wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy - termin zakoñczenia przedmiotu umowy zostaje przesuniêty o czas trwania wskazanych okoliczno¶ci;
f) zmiana produktu na inny w przypadku zmiany producenta lub zaprzestania produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy z zastrze¿eniem, ¿e Wykonawca zaoferuje produkt równowa¿ny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postêpowaniu o zamówienie publiczne wraz ze zmian± nazwy produktu i numeru katalogowego;
g) zmiana produktu na inny o lepszych parametrach i wy¿ej zaawansowany, w przypadku zmian spowodowanych postêpem technologicznym, o ile jest ona korzystna dla Zamawiaj±cego i nie powoduje zwiêkszenia kosztów umowy. W takim przypadku Wykonawca zaoferuje produkt o lepszych parametrach i wy¿ej zaawansowany w cenie oferowanej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wraz ze zmian± nazwy produktu i numeru katalogowego.
3. Zmianie podlegaj± tak¿e inne postanowienia umowy maj±ce charakter zmian nieistotnych, a w szczególno¶ci:
1) zmiany osób, o których mowa w § 8 oraz danych kontaktowych.
2) zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, o których mowa w § 12 ust. 5.
Zmiana zostanie dokonana w formie pisemnej lub postaci elektronicznej, co nie wymaga sporz±dzania aneksu do umowy.
4. Zmiany postanowieñ umowy nastêpuj± zgodnie z zasadami okre¶lonymi w umowie oraz przy zastosowaniu przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych i nie mog± prowadziæ do zmiany ogólnego charakteru umowy.
5. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do zmiany umowy, ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ z wnioskiem na pi¶mie w sprawie mo¿liwo¶ci dokonania takiej zmiany. We wniosku nale¿y opisaæ, uzasadniæ okoliczno¶ci warunkuj±ce zmianê oraz do³±czyæ stosowne dokumenty – dotyczy to przypadków, kiedy dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadnym jest przed³o¿enie odpowiednich dokumentów.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-28 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-26

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamówienie musi zostaæ zrealizowane w terminie: do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.
Przy czym wskazany termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert zgodnie z 23.2 SWZ.

Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcê, wobec którego zachodz± podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024r., poz. 507).

Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom.
Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê, w ofercie, czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani. W tym celu wype³niæ odpowiedni punkt formularza oferty. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywaæ zamówienia przy udziale podwykonawców, nale¿y wpisaæ w formularzu „nie dotyczy” lub inne podobne sformu³owanie lub dokonaæ skre¶lenia. Je¿eli Wykonawca zostawi ten punkt niewype³niony (puste pole), Zamawiaj±cy uzna, i¿ zamówienie zostanie wykonane si³ami w³asnymi tj. bez udzia³u podwykonawców.
Powierzenie czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy
z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie zamówienia.
Zamawiaj±cy ¿±da, aby przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, poda³ nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, Podwykonawców zaanga¿owanych w realizacjê zamówienia, je¿eli s± ju¿ znani.
Wykonawca jest zobowi±zany zawiadomiæ Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach
w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przekazaæ wymagane informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê zamówienia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.