eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleckoPrzebudowa pomieszczeń wraz z wykonaniem dźwigu osobowego na ul. Gołdapskiej 23 w Olecku



Ogłoszenie z dnia 2024-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń wraz z wykonaniem dźwigu osobowego na ul. Gołdapskiej 23 w Olecku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510832585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gołdapska 23

1.5.2.) Miejscowość: Olecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: (87) 520 34 30

1.5.8.) Numer faksu: (87) 520 34 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@pcpr.olecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.olecko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2522ac7e-3fd7-402d-a40f-9abea685e2a4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń wraz z wykonaniem dźwigu osobowego na ul. Gołdapskiej 23 w Olecku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2522ac7e-3fd7-402d-a40f-9abea685e2a4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00447456/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa pomieszczeń wraz z wykonaniem dźwigu osobowego na ul. Gołdapskiej 23 w Olecku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja jest realizowana w ramach projektu pn. „Wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie oleckim” o numerze FEWM.09.09-IZ.00-0016/23 realizowanego przez Powiat Olecki i Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Olecku z programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 z Priorytetu 9: Włączenie i integracja EFS+ z Działania 9.9: System pieczy zastępczej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463793

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OF.O.262.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 341463,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje roboty remontowo-budowlane zmierzające do wykonania na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Olecku:
a) adaptacji i prac remontowych związanych z przystosowaniem pomieszczeń na potrzeby siedziby Zespołu Rodzinnej Pieczy Zastępczej,
b) adaptacji budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez budowę wewnętrznego szybu windowego i montaż dźwigu osobowego.

Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki 7, 8, 10, 11, 12 i 13 do SWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 9). W ramach zadania
zaprojektowano m.in. nowy rozkład pomieszczeń. Do wykonania tego zadania konieczne jest wykonanie nowych ścian, rozbiórka części ścian istniejących oraz wykucie nowych otworów drzwiowych. Ponadto zaprojektowano dźwig osobowy poruszający się w szybie wykonanym według zaleceń producenta. Windę zaprojektowano z 3 przystankami. W wyniku
rozbudowy o windę nastąpi przebudowa pomieszczeń na 3 kondygnacjach przyległych do szybu windy. Zaprojektowano dźwig o napędzie elektrycznym przystosowany dla osób niepełnosprawnych i poruszających się na wózkach o wymiarach minimalnych kabiny 110x140cm i szerokości światła przejścia minimum 90cm.

Zakres robót w zakresie robót budowanych:
• roboty rozbiórkowe w zakresie dotyczącym budowy szybu windy
• roboty budowlane w przystosowania pomieszczeń na potrzeby siedziby Zespołu Rodzinnej Pieczy Zastępczej na I piętrze budynku na ul. Gołdapskiej 23 oraz prace w zakresie budowy szybu windy
• montaż szybu windy zewnętrznej w oparciu o dokumentację techniczną wybranego dostawcy dźwigu osobowego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych.

Zakres robót instalacyjnych elektrycznych:
• Roboty teletechniczne podczas przystosowania pomieszczeń na I piętrze;
• Roboty elektryczne w zakresie budowy i montażu windy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dokumentacji projektowej, którą stanowią:
a) Załącznik nr 7 Projekt architektoniczno-budowlany z rzutami;
b) Załącznik nr 8 Projekt techniczny - przebudowa pomieszczeń wraz z wykonaniem dźwigu;
c) Załącznik nr 9 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB);
d) Załącznik nr 10 Projekt zagospodarowania działki;
e) Załącznik nr 11 Informacja bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
f) Załącznik nr 12 Wzór kosztorysu z przedmiarem robót na remont I piętra PCPR;
g) Załącznik nr 13 Wzór kosztorysu z przedmiarem robót na windę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262210-6 - Fundamentowanie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 465368,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 746888,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 465368,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany „Ułanowicz – Świerzbin” s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8440006790

7.3.3) Ulica: Żabia 14

7.3.4) Miejscowość: Przerośl

7.3.5) Kod pocztowy: 16-427

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 465368,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.